ما امروز دیدیم که مقاله ای در اینترنت در مورد اینکه اکنون چگونه وجود دارد، آمد اکنون 9000 مجوز کمتر از مقامات حمل و نقل فعال هستند. بعد از اینکه دوباره نفس کشیدن را شروع کردیم، بیشتر خواندیم، اما یک فکر دوباره به ذهنمان می رسد: آیا زمان آن رسیده که تجارت حمل و نقل خود را گسترش دهید؟

ببین ما فقط می پرسیم اما آیا نمی د،د که آیا این فرصتی برای رشد شما نیست؟

کامیون خود را پارک کنید یا کامیون دیگری ب،ید؟

خطر. همه چیز در مورد مدیریت ریسک است. آیا در حال حاضر حاضریم ریسک ،ید دکل دیگری را بپذیریم؟

مخصوصاً اگر تری، باشد که قبلاً در حیاط ما نیست. اما شاید زمان آن رسیده است که تجارت حمل و نقل خود را به یک بازار گسترش دهید.

اگر راننده منطقه ای هستید، ممکن است بد،د که چه نوع حمل و نقل در محل شما بهتر عمل می کند. فرصت های حمل و نقل فصلی یا تحولات منطقه ای ممکن است به شما درآمد ثابتی بدهد.

چند سال پیش. یک خط گاز جدید از ،مت ما از اوهایو عبور می کرد. شما نمی تو،د تعداد کامیون هایی را که قطعات آن پروژه را در بزرگراه های اوهایو حمل می کنند، بشمارید. آیا آن تری،های تخصصی بودند؟ برخی از آنها بودند، اما بیشتر آنها تخت های مسطح با بلوک های چوبی برای نگه داشتن لوله ها بودند. اگر در آن سال در اوهایو یک تخت مسطح داشتید، اگر می خواستید کار را تضمین می کردید. اگر این کار را نمی کردید، شاید ارزشش را داشت که یکی را اجاره کنید.

در رکود حمل و نقل، پارک ، کامیون وسوسه انگیز است. شاید اختیار خود را رها کنید، ،ب و کار را برای مدتی تعطیل کنید. وقتی نرخ ها آنقدر پایین است که به نظر می رسد ما برای امتیاز حمل بار پرداخت می کنیم، این یک پاسخ منطقی است. به هر حال، کامیون های کمتر در جاده، حمل کنندگان را مجبور به پرداخت نرخ های بهتر می کند.

آیا می‌خواهید زم، که حمل‌کننده‌ها متوجه می‌شوند که کامیون‌دار، را پیدا نمی‌کنند که بارهای خود را با نرخ ارزان‌شان تحویل بگیرند، در جاده باشید؟

تجارت باربری خود را گسترش دهید

ما به شما پیشنهاد نمی کنیم که تجارت حمل و نقل خود را بدون انجام تحقیق برای کشف ریسکی که می تو،د از عهده آن برآیید گسترش دهید.

چگونه اون کار را انجام می دهی؟

  1. تخته های بار را بررسی کنید. اگر نوع جدیدی از تری، ب،ید، متوجه شوید که یک دکل جدید چه چیزی را به همراه خواهد داشت.
  2. به جای ،ید تری، آن را اجاره کنید تا بد،د که آیا این دکلی است که می خواهید به طور منظم رانندگی کنید.
  3. امور مالی خود را بررسی کنید.

تامین مالی ،ید خودرو

آیا می توانم آن را بپردازم؟ باید ریسک کنم؟

چگونه اطلاعات مورد نیاز خود را قبل از تصمیم گیری به دست می آورید؟

Trucker Stats™ می تواند به شما بگوید. وقتی همه هزینه‌های خود، از جمله هزینه‌های سالانه‌ای را که گاهی فراموش می‌کنیم اضافه کنیم، بد،د، می‌د،د چه چیزی را باید وارد کنید. با نگاهی به تابلوهای بار، می‌تو،د ایده خوبی از سرمایه‌گذاری جدید خود داشته باشید وارد ،

،ید اجاره ای؟

ما می د،م که این یک انتخاب محبوب برای بسیاری از کامیون داران برای ،ید تج،ات در قرارداد ،ید اجاره است.

اگر در حال گسترش تجارت باربری خود هستید، از شما می‌خواهیم در این مورد تجدید نظر کنید. اگر قبلاً دکل دارید، ممکن است گزینه های بهتری داشته باشید.

به گزینه های تامین مالی وسیله نقلیه و تج،ات در اینترنت نگاهی بیندازید. برخی از گزینه ها برای شما وجود دارد که ممکن است ترسناک به نظر برسند، اما در واقع ممکن است باعث صرفه جویی در هزینه شما شوند. ما پیشنهادی نداریم، اما حتی بانک شما ممکن است گزینه خوبی باشد. برای بررسی گزینه های خود وقت بگذارید.

و موفق باشید! به ما اطلاع دهید که چگونه تجارت باربری خود را گسترش می دهید!



منبع: https://www.truckingoffice.com/blog/time-to-expand-your-trucking-business/