هوندا در تلاش برای یافتن شرکای ناوگان برای نمایش در بازار آمریکای شمالی، یک کامیون کاناپت پیل سوختی هیدروژنی ک، 8 را به نمایشگاه ACT نمایشگاه می آورد.

رایان هارتی، معاون معاون توسعه پایدار و توسعه ،ب‌وکار، گفت: «وسایل نقلیه تجاری، از جمله کامیون‌های ک، 8، که سلول‌های سوختی بهترین جایگزین با آلایندگی صفر را برای کاربردهای دیزلی موجود ارائه می‌دهند، بخش کلیدی استراتژی تجاری هیدروژنی هوندا هستند. شرکت هوندا موتور آمریکایی “هوندا به طور فعال به دنبال همکاری های تجاری و مشتریان برای کمک به ارائه این راه حل های سلول سوختی هیدروژنی به بازار اینجا در آمریکای شمالی است.”

هوندا FCEV
(ع،: هوندا)

این کامیون از سه سیستم پیل سوختی جدید هوندا نیرو می گیرد که در کارخانه تولید سیستم سلول سوختی، سرمایه گذاری مش، با جنرال موتورز، در حال تولید انبوه هستند. پیل‌های سوختی توسط دو خودروساز توسعه داده شده‌اند و هوندا ادعا می‌کند که سیستم هوندا FC دوام و دوام را دو برابر می‌کند در حالی که هزینه‌ها را تا دو سوم نسبت به سیستم‌های نسل قبلی کاهش می‌دهد.

هوندا ،ن می زند شاسی بلند ک، 8 آن 400 مایل (640 کیلومتر) برد داشته باشد. ظرفیت ذخیره سازی هیدروژن 82 کیلوگرمی دارد.



منبع: https://www.trucknews.com/sustainability/،nda-to-demonstrate-cl،-8-hydrogen-fuel-cell-truck/1003185364/