ده ها، اگر نه صدها داستان در مورد نحوه راه اندازی ناوگان حمل و نقل کوچک وجود دارد. یک راننده کامیون تصمیم می گیرد مجوز حمل بار خود را دریافت کند. یک دکل دیگر و یک تری، دیگر می ،ند. سپس یکی از اعضای خانواده به خدمه اضافه می شود. و اینگونه است که یک ناوگان حمل و نقل راه اندازی می شود.

یک طرح ،ب و کار بسازید

هنگام ،ید تج،ات بیشتر، به خصوص زم، که هزینه یک کابین جدید می تواند به 100000 دلار برسد، احتمالاً تأمین مالی روی میز خواهد بود. برای اتخاذ تصمیمات مالی خوب، ایجاد یک طرح تجاری مهم است. صحبت با یک متخصص مالی سرمایه گذاری خوبی خواهد بود. توصیه می کنیم تماس بگیرید نمره برای مشاوره رایگان برای شروع SCORE یک سازمان ملی است که به مشاغل کوچک کمک می کند. آنها وبینارها و مشاوران زیادی برای کمک به صاحبان مشاغل جدید دارند.

TruckingOffice ELD از داده های شما محافظت می کند

ناوگان باربری فقط تعداد بارهایی را که ،ب و کار شما حمل می کند دو برابر نمی کند.

اگر قبلاً یک کامیون دارید، پس با صنعت حمل و نقل آشنا هستید. شما می د،د که این صنعتی است که دارای فراز و نشیب های فصلی است، چه برسد به صعود و سقوط اقتصاد. برنامه ریزی نحوه مدیریت هزینه ها و نگهداری دو کامیون و همچنین درآمد حاصل از بارها بسیار مهم است. مسائل اضافی مربوط به استخدام راننده و حفظ سوابق آنها – و البته پرداخت آنها – با اداره یک ،ب و کار حمل و نقل اپراتور انفرادی متفاوت است.

به همین دلیل ما باید آمار حمل و نقل خود را بد،م. Trucker Stats™ داستان پشت صورت سود و زیان یک ناوگان حمل و نقل را نشان می دهد. دانستن اینکه چه چیزی پول می‌سازد، چه چیزی باعث نمی‌شود و پول به کجا می‌رود، برای تصمیم‌گیری‌های تجاری خوب بسیار مهم است.

گرفتن مرجع حمل و نقل شما

هنگامی که می خواهید یک ناوگان حمل و نقل بسازید، قدرت حمل و نقل شما یک گزینه نیست. گرفتن مجوز حمل و نقل، فرآیند دشواری نیست. هر راننده کامیون می تواند مراحل درخواست را دنبال کند. شما مجبور نیستید به ،ی پول بدهید تا این کار را برای شما انجام دهد – مگر اینکه بخواهید. اما اگر می‌خواهید برای از بین بردن این کار کمک بگیرید، افراد زیادی در آنجا هستند که از کمک به شما در انجام آن خوشحالند!

این به شما بستگی دارد که چگونه اقتدار خود را بدست آورید. اگر پول دادن به ،ی برای انجام وظایف بوروکراتیک ناآشنا برای اختیارات شما به گونه ای است که می خواهید انجام دهید – پس این کار را انجام دهید!

دریافت کمک برای رسیدن به رویاهای ناوگان حمل و نقل اشتباه نیست.

هیچ ، به تنهایی ،ب و کاری نمی سازد. این یک فرآیند پیچیده است و حمل بار عوارض خاص خود را دارد. یافتن مشاوره خوب و استخدام افراد برای کمک هوشمندانه است.

درست مانند دریافت نرم افزار حمل و نقل من،.

اگر ناوگان باربری شما با 2 کامیون شروع می شود، پس نیازی به نرم افزار حمل و نقل گران قیمت با زنگ و سوت ندارید. ساده، اساسی و کامل – این چیزی است که یک مدیر ناوگان حمل و نقل کوچک به آن نیاز دارد.

برای یک شرکت حمل و نقل کوچک، TruckingOffice PRO راه حلی است که هنگام ،ید کامیون دوم به آن نیاز دارید.

TruckingOffice PRO و TruckingOffice ELD با قیمتی کار می کنند که حساب بانکی ناوگان حمل و نقل جدید شما را ،اب نمی کند.

TruckingOffice PRO و TruckingOffice ELD

استفاده از یک سیستم یکپارچه به اپراتور مالک مستقل این امکان را می دهد که از مزایای مشابهی برخوردار باشد که شرکت های بزرگ حمل و نقل در راه حل های نرم افزاری گران قیمت دارند. TruckingOffice بهترین گزینه ها را برای کامیونداران انفرادی ارائه می دهد. ما نرم افزار مدیریت حمل و نقل مقرون به صرفه ای داریم که همه چیز را مدیریت می کند. TruckingOffice PRO با کمک به شما در انجام بهتر و سریع‌تر وظایف، زندگی شما را آسان‌تر و مدیریت ،ب‌وکارتان را روان‌تر می‌کند:

در ،یب با TruckingOffice ELD، همه چیزهایی را که برای ایجاد یک تجارت باربری موفق نیاز دارید – حتی از کابین کامیون خود – در اختیار دارید.

امروز با ما تماس بگیرید یاد بگیرید چگونه TruckingOffice PRO می تواند به شما در ساخت ناوگان حمل و نقل خود کمک کند!



منبع: https://www.truckingoffice.com/blog/every-trucking-fleet-s،s-with-1-truck/