نیکولا از یک ایستگاه سوخت رس، سیار هیدروژن و یک برند جدید برای توزیع هیدروژن خود رونمایی کرد.

نیکولا از یک ایستگاه سوخت رس، سیار هیدروژن و یک برند جدید برای توزیع هیدروژن خود به نام Hyla رونمایی کرد.


نیکولا می‌گوید سوخت‌های متحرک هیدروژنی را توسعه داده است که قادر به سوخت مستقیم خودروهای الکتریکی با پیل سوختی هیدروژنی است، در حالی که خود را آماده عرضه می‌کند. Tre FCEV اوا، امسال

مایکل لوهش،، رئیس و مدیرعامل نیکولا در بی،ه‌ای گفت: «نیکولا بیشتر دو سال را صرف توسعه یک راه‌حل سوخت‌رس، سیار انعطاف‌پذیر کرده است که هیدروژن را خنک و فشرده می‌کند تا به سرعت کامیون‌های سنگین 700 بار FCEV را پر کند». “همراه با تری، لوله هیدروژن نیکولا، با ظرفیت 960 کیلوگرم، سوخت سیار نیکولا می تواند کامیون های مشتریان را پشت سر هم سوخت گیری کند. این راه حل های سوخت هیدروژنی انعطاف پذیر را برای مشتریان ما از سال 2023 ارائه می دهد و ایستگاه های سوخت هیدروژن دائمی نیکولا را تکمیل می کند. در حال توسعه هستند.»

سوخت‌رسان همراه اول راه‌اندازی و تست را به پایان رسانده و برای بهره‌برداری در بازار عرضه شده است. نیکولا سوخت‌های متحرک هیدروژنی اضافی دارد که در سه ماهه اول سال جاری راه‌اندازی می‌شوند.

برنامه سوخت‌رس، سیار نیکولا شامل سوخت‌های سیار خودش و همچنین تعدادی سوخت‌رسان متحرک شخص ثالث است که گزینه‌های متنوع سوخت‌رس، انعطاف‌پذیر را در اختیار مشتریان نیکلا قرار می‌دهد.

کری مندز، رئیس بخش انرژی نیکولا، گفت: «برنامه سوخت‌رس، سیار نیکولا با تحویل هیدروژن به مشتریان FCEV در مکان‌هایی که نیازهای آن‌ها را برآورده می‌کند، بخشی جدایی‌ناپذیر از خدمات مشتری انعطاف‌پذیر نیکولا در سال‌های اولیه آن خواهد بود. این سوخت‌رسان‌های سیار انعطاف‌پذیر، همراه با مجموعه‌ای از تامین هیدروژن نیکولا و ایستگاه‌های سنگین دائمی، تضمین می‌کنند که مشتریان ما پوشش کاملی برای نیازهای سوخت‌رس، خود دارند.

نیکولا تری FCEV

طبق گفته نیکولا، نیکولا تره FCEV با بردی تا 500 مایل، انتظار می‌رود در میان تراکتورهای ک، 8 تولید گازهای گلخانه‌ای صفر در دسترس، طول،‌ترین برد را داشته باشد و در عین حال در مقایسه با BEV‌های ک، 8 با برد مشابه، کاهش وزن را نیز به همراه داشته باشد.

نیکولا اخیراً اعلام کرده است که یک دستور اجرایی پیشرانه بدون آلایندگی هیئت مدیره منابع هوایی کالیفرنیا (CARB) دریافت کرده است که برای نیکولا Tre FCEV واجد شرایط بودن برای برنامه تشویقی کوپن کامیون و اتوبوس هیب، و بدون آلایندگی CARB (HVIP) است.

پس از تایید نهایی HVIP، ،یداران Nikola Tre FCEV در سال 2023 ممکن است واجد شرایط دریافت مشوق ایالتی کالیفرنیا به ارزش 240000 دلار برای هر کامیون باشند. 270000 دلار به ازای هر کامیون برای ناوگان درایاژ. یا تا سقف 288000 دلار به ازای هر کامیون برای ناوگان آبکشی با 10 کامیون یا کمتر در یک منطقه اجتماعی محروم واقع شده است. ناوگان واجد شرایط بدون درایاژ ممکن است تا 30 کوپن HVIP و ناوگان درایاژ تا 50 کوپن تضمین کنند.

علاوه بر بودجه ارائه شده توسط HVIP، ،یداران نیکولا Tre FCEV همچنین واجد شرایط دریافت 40000 دلار اعتبار مالیاتی اضافی برای خودروهای تجاری تمیز در سال 2023 از سوی ،ت فدرال به دلیل تصویب این قانون خواهند بود. قانون کاهش تورم.

برای افزودن ع،ی از رویداد 25/1/2023 با رونمایی از سوخت‌رسان موبایل، در 26/1/2023 به‌روزرس، شد.



منبع: https://www.truckinginfo.com/10190650/nikola-launches-mobile-fueler-for-hydrogen-fuel-cell-trucks