نمایندگان ایالات متحده داستی جانسون (RS.D.) و جیم کاستا (D-CA) یک بازنگری اساسی در سیستم زنجیره تامین حمل و نقل بین ایالتی را معرفی ،د. این قانون بزرگراه های ایمن و افزایش عملکرد برای حمل و نقل بین ایالتی (SHIP IT). به منظور افزایش ایمنی و ظرفیت حمل و نقل برای کامیون داران، ایجاد انگیزه های استخدام و نگهداری برای رانندگان، و شامل انعطاف پذیری در مواقع اضطراری یا رویدادهای قو سیاه است.
جانسون در بی،های گفت: «آمریکاییها در طول و پس از همهگیری کووید-19 دچار اختلالات زیادی در حملونقل شدند. سال گذشته اصلاحات کشتیر، اقیانوس را مورد بررسی قرار دادیم و واضح است که بهروزرس،هایی برای سایر بخشهای زنجیره تامین مورد نیاز است. قانون SHIP IT شکافها را پر میکند، هزینهها را برای مصرفکنندگان کاهش میدهد و حملکنندگان محصولات را در سراسر ایالات متحده آسانتر میکند.
قانون بزرگراه های ایمن و افزایش عملکرد برای حمل و نقل بین ایالتی (SHIP IT):
- اقتدار معافیتهای خودروهای خاص را در مواقع اضطراری مدرن میکند و امکان معافیتها را در پاسخ به بیماریها و شرایط اضطراری زنجیره تامین فراهم میکند.
- به رانندگان کامیون اجازه می دهد برای کمک هزینه های قانون نیروی کار نوآوری و فرصت ها درخواست دهند.
- رانندگان کامیون جدید را تشویق می کند تا از طریق اعتبارات مالیاتی هدفمند و موقت وارد نیروی کار شوند.
- فرآیند CDL را ساده می کند و اجرای آزمایش های CDL را برای ایالت ها و اشخاص ثالث آسان تر می کند.
- دسترسی به پارکینگ کامیون و امکانات استراحت را برای رانندگان تجاری گسترش می دهد.
کاستا گفت: “اختلال در زنجیره تامین حمل و نقل ما همچنان باعث افزایش هزینه ها و ایجاد عدم اطمینان برای مصرف کنندگان و تولیدکنندگان آمریکایی می شود.” ما باید رانندگان کامیون را استخدام کنیم، آموزش دهیم و نگه داریم تا زنجیره تامین خود را در حرکت نگه داریم، در حالی که بهترین شیوه ها را برای بهبود حمل و نقل با اقتصاد مدرن به روز کنیم. به همین دلیل است که ما این قانون دو حزبی را برای تقویت نیروی کار و تسهیل انتقال محصولات در سراسر کشور معرفی کردیم.
منبع: https://www.truckinginfo.com/10191082/truck-parking-incentives-for-new-drivers-proposed-in-،p-it-act