شاخص حجم بار کامیون DAT (TVI) برای حمل و نقل وانت در دسامبر 215 بود که 4.0 درصد نسبت به نوامبر و 3.6 درصد در سال نسبت به سال کاهش داشت.  - نمودار: HDT;  منبع: DAT

شاخص حجم بار کامیون DAT (TVI) برای حمل و نقل وانت در دسامبر 215 بود که 4.0 درصد نسبت به نوامبر و 3.6 درصد در سال نسبت به سال کاهش داشت.

نمودار: HDT; منبع: DAT


DAT Freight & Analytics که باربری DAT One را اداره می کند، گفت که دسامبر اولین تغییر مثبت ماه به ماه را در نرخ کامیون های نقطه ای و حمل بار یخچال دار از ژانویه ایجاد کرد، زیرا آب و هوای سخت و افزایش دیرهنگام کالاهای تعطیلات به ایجاد تقاضا برای ظرفیت کمک کرد. بازار و سرویس تجزیه و تحلیل داده DAT iQ.

شاخص حجم بار کامیون DAT (TVI) برای حمل و نقل وانت در دسامبر 215 بود که 4.0 درصد نسبت به نوامبر و 3.6 درصد در سال نسبت به سال کاهش داشت. ون TVI 5.9 درصد بالاتر از دسامبر 2020 بود و دومین دسامبر بالاترین رکورد بود.

در 167، TVI یخچال دار 4 درصد در ماه نسبت به ماه کمتر و 1.2 درصد در سال نسبت به سال کاهش داشت. شاخص TVI تخت 11.8 درصد در مقایسه با نوامبر کاهش یافت، اما 3.2 درصد در سال نسبت به سال گذشته افزایش یافت.

«فصل اوج حمل بار با کامیون وجود داشت. کن آدامو، رئیس بخش تجزیه و تحلیل DAT در بی،ه‌ای مطبوعاتی گفت: «این محصول دیرتر از حد معمول رسید و با بسیاری از متغیرهایی که در دسامبر انتظار دارید، از طوفان‌های زمست، گرفته تا هجوم ،ده‌فروشی‌ها که با معاملات لحظه آ،ی برای ،یداران تعطیلات افزایش می‌یابد، رسید. . “برای قرض گرفتن یک اصطلاح فوتبال، گاهی اوقات باید اجازه دهید بازی توسعه یابد و یک فصل یا چرخه حمل بار را در نظر نگیرید.”

ون نقطه ای، نرخ داوران پرش کرد

نرخ‌های بار کامیون‌های نقطه‌ای سال را با افزایشی به پایان رساندند و نرخ‌های حمل و نقل خطی به‌طور قابل‌توجهی افزایش یافت:

  1. میانگین ملی نرخ ون نقطه‌ای و رفرفر از نوامبر 3 سنت افزایش یافت و به ترتیب به 2.41 دلار در هر مایل و 2.82 دلار در هر مایل رسید. متوسط ​​نرخ تخت مسطح 2.77 دلار در هر مایل بود که 3 سنت کمتر از میانگین نوامبر بود.
  2. متوسط ​​نرخ ملی حمل و نقل خط برای حمل و نقل وانت با 12 سنت افزایش به 1.83 دلار در هر مایل رسید که بالاترین میزان از سپتامبر است. نرخ حمل و نقل از خط کشتی ر، 13 سنت افزایش یافت و به 2.19 دلار در هر مایل رسید و نرخ حمل و نقل مسطح در خط به طور متوسط ​​2.08 دلار در هر مایل بود که 8 سنت ماهانه نسبت به ماه افزایش داشت.
  3. نرخ حمل و نقل خطی بسیار پایین تر از دسامبر 2022 باقی ماند، زم، که به طور متوسط ​​2.60 دلار در هر مایل برای حمل و نقل ون، 3.04 دلار در هر مایل برای ریفرها و 2.60 دلار در هر مایل برای تخت های مسطح بود.


نسبت بار به کامیون افزایش یافته است

نسبت بار به کامیون DAT منع، کننده تقاضای قوی تر برای خدمات باربری است:

  1. میانگین ملی نسبت بار ون به کامیون از 2.7 به 3.4 افزایش یافت، به این م،ی که ماه گذشته برای هر ون ارسال شده به شبکه DAT One، 3.4 بار وجود داشت.
  2. نسبت داور به طور متوسط ​​5.7 از 4.9 در نوامبر و نسبت تخت تخت 9.8 از 9.3 بود.


شکاف بین قراردادها و نرخ‌های نقطه‌ای کاهش یافت

در حالی که نرخ های نقدی افزایش یافت، نرخ برای حمل و نقل بار تحت قراردادهای بلندمدت کاهش یافت.

متوسط ​​نرخ ون بین فرستنده به کارگزار در دسامبر 8 سنت کاهش یافت و به 2.96 دلار در هر مایل رسید، بدون تغییر نسبت به دسامبر 2021. متوسط ​​نرخ بازرسی قراردادی 3.24 دلار در هر مایل بود که 12 سنت و 15 سنت بیشتر از سال نسبت به سال کاهش داشت، و میانگین تخت تخت. نرخ 13 سنت کاهش یافت و به 3.53 دلار در هر مایل رسید که 19 سنت نسبت به سال گذشته افزایش داشت.

شکاف بین نرخ های نقطه ای و قراردادی در ماه دسامبر کاهش یافت و به 55 سنت برای وانت، 42 سنت برای ریفر و 76 سنت برای تخت های مسطح کاهش یافت.

آدامو گفت: «دسامبر نشان داد که فصلی بودن به باربری با کامیون باز می گردد. “در کتاب بازی 2023 خود، انتظار یک ژانویه و فوریه آهسته را برای حجم حمل و نقل نقطه ای داشته باشید، که با سال های گذشته سازگار است – حداقل، سال هایی که شامل گرداب قطبی یا بیماری همه گیر نیستند.”



منبع: https://www.truckinginfo.com/10190815/s،-rates-end-2022-on-an-upswing