اگر شما یکی از شجاع، هستید که آماده ورود به صنعت حمل و نقل هستید، بزرگترین سرمایه گذاری ،ید یک کامیون است. انتخاب تج،ات شما برای سال های آینده بر حرفه حمل و نقل شما تأثیر می گذارد. ،ید کامیون به تحقیق دقیق در مورد ساخت و مدل و همچنین در مورد تامین مالی نیاز دارد.

چه نوع کامیونی؟

ما نمی تو،م آن تصمیم را برای شما بگیریم. اغلب، کامیون داران فقط به چیزی که رایج است حرکت می کنند: ون های خشک. این کامیون ها انواع بار را از یک طرف کشور به آن طرف حمل می کنند. شما در نوع خاصی از حمل و نقل محبوس نیستید. این انعطاف‌پذیری تعداد بارهایی را که راننده می‌تواند تحمل کند افزایش می‌دهد، اما در عین حال، رقابت زیادی برای آن بارها وجود دارد که باعث کاهش پرداخت می‌شود.

دکل های تخصصی بار کمتری دارند، اما می توانند نرخ های بهتری دریافت کنند.

بنابراین شما تصمیم می گیرید که چه چیزی برای ،ید کامیون شما برای آینده شما مفید است.

اگر این اولین ،ید کامیون شماست، ما توصیه هایی داریم.

کامیون جدید ن،ید

مانند یک ماشین، به محض اینکه کامیون را از زمین خارج می کنید، ارزش آن به طور قابل توجهی کاهش می یابد. شما نمی تو،د یک کامیون 10 دقیقه ای را پس از ،ید آن به قیمت پرداخت شده بفروشید.

بنابراین، با توجه به تجربه ما در TruckingOffice، توصیه می کنیم اولین ،ید کامیون شما یک وسیله نقلیه دست دوم باشد.

با این حال، ما یک روش ترجیحی نداریم. فروشندگان کامیون هستند که در فروش وسایل نقلیه دست دوم تخصص دارند. ممکن است یکی را برای فروش در یک گاراژ یا انبار پیدا کنید. اگر مک،ک قابل اعتمادی را می شناسید، ممکن است یک خط خودرو برای فروش داشته باشد.

این روش بدی برای ،ید کامیون نیست، به خصوص اگر بتو،د ابتدا آنها را وادار کنید تا کامیون را بررسی کنند. بررسی کامل دکل ممکن است مست،م پرداخت هزینه باشد، اما برای جلوگیری از ،ید یک کابین زیبا با موتور بد، ارزشش را دارد.

قبل از ،ید هر کامیونی تحقیق کنید.

Carfax ممکن است گزارشی برای یک نیمه کامیون داشته باشد. RigDig گزارش تاریخچه کامیون دارد. تاریخچه مدل هایی را که به آنها علاقه دارید بخو،د. شاید یک سال باشد که باید از آن اجتناب کنید یا یک سال برای جستجوی آن.

نحوه تامین مالی ،ید کامیون

به طور کلی، ما باید برای ،ید یک کامیون پول قرض کنیم زیرا آن چیزها بسیار گران هستند. (وقتی می گوییم ،ید استفاده می شود، به بالا نگاه کنید.)

بیایید این انتخاب های مالی را به سه گزینه ت،یم کنیم.

  1. از خانواده، دوستان و بانک یا اتحادیه اعتباری محلی خود وام بگیرید.
  2. از یک شرکت مالی ملی وام بگیرید.
  3. اجاره قرارداد ،ید از یک شرکت حمل و نقل.
بانک مامان

گاهی اوقات دریافت پول از خانواده برای ،ید کامیون سخت ترین و ساده ترین کار است. (امیدواریم سابقه بازپرداخت صادقانه وام ها را داشته باشید.) پیشنهاد می کنیم از احساس گناه، التماس و نق زدن خودداری کنید. درعوض، تجربه خود در صنعت حمل و نقل را به خانواده خود نشان دهید، چگونه به شما در تصمیم گیری آگاهانه کمک کرده است و یک طرح بازپرداختی که می تو،د از عهده آن برآیید.

با دوستانت هم همینطور. اگر افرادی در زندگی خود دارید که ممکن است در این رویا مایل به حمایت از شما باشند، مودبانه و صادقانه پول مورد نیاز خود را از آنها بخواهید. این زم، بهتر عمل می کند که خودتان سرمایه گذاری قابل توجهی داشته باشید. قرض گرفتن 100% از پولی که برای تامین مالی ،ید کامیون نیاز دارید به نظر می رسد … ناقص است. 😕

بانک محلی یا اتحادیه اعتباری شما

اگر یک حساب بانکی یا حساب پس انداز در اتحادیه اعتباری دارید، آنها شما را می شناسند. اگر کارت اعتباری با آنها دارید، آنها تاریخچه ای از تصمیمات مالی شما دارند. شما قطعا باید به برنامه های مالی آنها نگاه کنید. ممکن است چیزهای زیادی پیدا کنید که بتو،د با آن زندگی کنید. اگر از یک بانک محلی مطلع شدید که تأمین مالی ارائه می دهد و شما مشتری نیستید، بانک را تغییر دهید تا ببیند چگونه پول خود را مدیریت می کنید.

شرکت های وام ملی یا منطقه ای

در طی سفر اخیر از فلوریدا، چند بروشور برای شرکت های وام دیدم که به شما در تامین مالی ،ید کامیون کمک می کند. یا تراکتورت شاید کامیون کمپرسی شما. (یا شاید هواپیمای شما. شوخی نیست!) این شرکت های وام برای کمک به رشد ،ب و کارهای کوچکی مانند شما وجود دارند. درخواست ها را می توان به صورت آنلاین ثبت کرد و به سرعت پاسخ دریافت خواهید کرد. ممکن است بخواهید یک برنامه را زودتر پر کنید تا زم، که آماده ،ید وسیله نقلیه خود هستید، همه چیز آماده باشد.

چرا ما ،ید اجاره ای از یک شرکت حمل و نقل را توصیه نمی کنیم؟

در روزهای بد قدیم، شرکت‌ها برای کارمندان خود مسکن می‌ساختند و آنها را به آنجا منتقل می‌،د. شرکت‌ها فروشگاه‌هایی را برای کارمندان و خانواده‌هایشان می‌ساختند تا غذا، پوشاک و همه نیازهایشان را ب،ند. این فرآیند اغلب به این نتیجه می رسد که کارمندان بیشتر از درآمدشان به کارفرمایان بدهکار می شوند.

ما نمی گوییم که همه برنامه های ،ید اجاره مانند کلاهبرداری قدیمی شهر شرکت هستند. برو با چند راننده کامیون صحبت کن و داستان هایی را می شنوی که هر دو طرف را دارند. این راننده کامیون تجربه بسیار خوبی با کامیون ،ید اجاره ای خود داشته است. وقتی شرکت کامیون‌دار او را با هزینه‌های تنبیهی از جاده خارج کرد، بارهایی را که به اندازه کافی پرداخت نمی‌،د، و به فروشندگان خدماتی نیاز داشت که ممکن است همیشه حقیقت را در مورد تعمیرات به کامیون‌دار نگویند، همه چیز را از دست داد.

خیلی مراقب باش. این تمام چیزی است که ما می گوییم.

اگر در مورد ،ید اجاره ای فکر می کنید، این موارد را در نظر بگیرید.

  • آیا شما م،م به گرفتن تمام بارها از شرکت هستید؟ آیا می تو،د معاملات بهتری را در زم، که آنچه آنها ارائه می دهند برای شما معامله بدی است، انجام دهید؟

من از گفتن آن متنفرم، اما شرکت های حمل و نقل کاملی هستند که سود خود را از پشت رانندگان تازه کار که قراردادهای ،ید اجاره امضا کرده اند به دست می آورند. این شرکت به آن‌ها اجازه نمی‌دهد بارهایی را که برای حمل و نقل برای رانندگان هزینه دارد، رد کنند. با گذشت زمان، تعداد بارها کاهش می یابد و درآمد کامیون داران را به حدی کاهش می دهد که آنها به شرکت حمل و نقل بسیار بیشتر از آنچه در قرارداد اجاره آنها قید شده است، بدهکار هستند.

  • چه هزینه هایی نکرد اشاره می کنند؟

قرارداد خود را بخو،د. مطمئن شوید که همه چیز را می فهمید.

آیا باید از فروشنده خاصی برای تعمیر استفاده کنید؟ چه می‌شود اگر مایل‌ها از آن فروشنده دور باشید، وقتی در جاده ،ابی وجود دارد؟ آیا وقتی یکی در ،وجی بعدی بزرگراه است، برای بردن شما به تعمیرگاهی که کیلومترها دورتر است، پول می دهید؟

سوخت چطور؟ آیا در کارت ،ید سوخت قفل شده اید که نمی خواهید از آن استفاده کنید؟

بیمه در صنعت حمل و نقل ا،امی است. آیا گزینه هایی دارید یا باید هزینه های (احتمالاً متورم) را از طریق شرکت لیزینگ پرداخت کنید؟

آیا هزینه های اجاره یا پرداخت های بالون وجود دارد که باید در نظر بگیرید؟ از چه شگفتی هایی خبر ندارید؟

آیا کل سرمایه گذاری شما با کارمزد و نرخ بهره بیشتر از ارزش داشتن دکل خود خواهد بود؟

چاپ ریز را بخو،د. ،ی را بخواهید که بتواند قرارداد را برای شما توضیح دهد – ،ی که برای شرکت ،ید اجاره کار نمی کند.

در ،ید کامیون جدید خود موفق باشید. و هنگامی که برای ELD خود یا نرم افزار مدیریت ،ب و کار حمل و نقل خود آماده هستید، ما را به خاطر داشته باشید. ما برای کمک اینجا هستیم!



منبع: https://www.truckingoffice.com/blog/،w-to-finance-a-truck-purchase/