چراغ‌های LED خودگرم شونده کامیون ماک گر،ت تازه تا 50 درصد دید بهتری را ارائه می‌دهند.

چراغ‌های ال‌ای‌دی خودگرم‌شونده کامیون ماک گر،ت تازه‌شده تا 50 درصد دید بهتری را ارائه می‌دهند.


ماک ترا، یک مدل به روز شده گر،ت مک را در World of Concrete در مرکز همایش ، وگاس معرفی کرد.

این کامیون حرفه‌ای تازه‌سازی شده دارای نمای مدرن‌تری با جلوپنجره کرومی به‌روز شده و چراغ‌های LED خود گرم شونده است که نور روشن‌تری را ارائه می‌دهد، دید رو به جلو را تا 29 درصد و دید محیطی را تا 50 درصد بهبود می‌بخشد.

جاناتان راندال، رئیس Mack Trucks آمریکای شمالی در بی،ه‌ای گفت: “فاسیای به روز شده نه تنها عالی به نظر می‌رسد، بلکه به ایمن‌تر ، گر،ت برای کار در شرایط بی‌شمار و کاهش فشار بر اپراتور کمک می‌کند.”

مشبک‌های جدید و ورودی‌های هوا که برای سفارش در ماه فوریه در دسترس هستند، برای مدرن ، ظاهر گر،ت طراحی شده‌اند، و انتخاب دو روش جلوپنجره راه دیگری را برای سفارشی‌سازی وسایل نقلیه خود به مشتریان ارائه می‌دهد. جلوپنجره استاندارد دارای نوارهای متقاطع سیاه شده اطراف نشان کرومی مک است و جلوپنجره اختیاری تماماً کرومی است.

چراغ‌های LED خودگرم شونده به‌روزرس،‌ها را تکمیل می‌کنند و به مجموعه ویژگی‌های ایمنی از قبل روشن می‌افزایند مدل های قبلی ماک گر،ت. ،اصر گرمایش یکپارچه به طور خودکار دمای محیط را حس می کنند و روشن می شوند تا از تجمع یخ و برف در محیط های سردتر جلوگیری کنند و یک پوشش ضد مه از تراکم در محیط های گرمتر و مرطوب برای بهبود دید جلوگیری می کند.

فناوری LED جدید برای روشن ، کامل جاده و محل کار، از جمله سمت راننده و سرنشین خودرو، طراحی شده است تا خستگی چشم را کاهش دهد و در عین حال به اپراتورها اجازه می دهد اشیا را زودتر تشخیص دهند.

ایمنی همچنین در هنگام رانندگی در نور روز از طریق چراغ‌های روز جدید و یکپارچه کهربایی که به ،وان چراغ راهنما عمل می‌کنند، بهبود می‌یابد و کامیون را برای ترافیک روبرو و در محل کار قابل مشاهده‌تر می‌کند.

چراغ‌های جلو LED به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از طریق لنزهای پلی‌کربنات با ضربه بالا با محافظت از پوشش سخت اضافی برای جلوگیری از ، خوردن، ،اشیدگی یا آسیب دیدن چراغ‌های جلو در اثر ،‌های جاده یا محل کار، ماندگاری بالایی داشته باشند.

در صورت آسیب دیدگی، مجموعه چراغ‌های جلو به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به راحتی قابل تعویض باشند و همچنین در صورت تمایل دارندگان فعلی گر،ت، با مدل‌های قبلی کامیون‌ها سازگار هستند.



منبع: https://www.truckinginfo.com/10190659/mack-granite-debuts-refreshed-model-at-2023-world-of-concrete