،ت م،توبا 12 میلیون دلار برای بهبود تقاطع بزرگراهی که سال گذشته در آن تصادف 17 کشته برجای گذاشت، قول داده است.

،ت یک بررسی خارجی از تقاطع بزرگراه های 1 و 5 منتشر کرده است که در آن یک نیمه تری، با یک مینی بوس که گروهی از سالمندان را به یک کازینو منتقل می کرد، برخورد کرد.

پرچم م،توبا
(تصویر: iStock)

این گزارش می‌گوید یکی از خطرات ایمنی در تقاطع، یک میانه باریک است که می‌تواند برای خودروهایی که به چپ می‌پیچند یا مستقیم می‌روند مشکل باشد.

این گزارش سه تغییر بالقوه را تشریح می‌کند: تعریض میانه، تبدیل تقاطع به یک دوربرگردان یا محدود ، پیچ‌های چپ در برخی جهات.

یادبود تصادف

Premier Wab Kinew می‌گوید که می‌خواهد مطمئن‌ترین تغییر را تعیین کند و آن را دنبال کند. کینیو می‌گوید که این استان همچنین کمک مالی به یادبود قرب،ان این سانحه خواهد کرد. این تصادف در نزدیکی شهر کاربری، در حدود 170 کیلومتری غرب وینیپگ رخ داد.

پلیس گفت فیلم دوربین داش‌کم نشان می‌دهد اتوبوس در بزرگراه 5 به سمت ج، می‌رفت و از بزرگراه 1 – بخشی از سیستم بزرگراه ترانس کانادا – عبور می‌کرد که به مسیر کامیونی که به شرق می‌رفت، رفت.

این تقاطع در حال حاضر شامل تابلوهای ایست و تسلیم برای رانندگ، است که در بزرگراه 5 نزدیک می شوند.
این مطالعه تغییرات بالقوه دیگری مانند چراغ های راهنمایی و کاهش سرعت کمتر از 100 کیلومتر در ساعت را مورد بررسی قرار داد، اما مشخص کرد که این تغییرات می تواند مشکلات ایمنی بیشتری ایجاد کند.

تابلوها بهبود یافت

در هفته های پس از سقوط گام های کوچک تری برداشته شد. تابلوها بهبود یافتند و نوارهای رومبل و خط کشی های پیاده رو تازه شدند.

RCMP هنوز در حال بررسی سقوط است. سخنگوی این نیرو در منیتوبا گفت که افسران هنوز با راننده مینی‌بوس صحبت نکرده‌اند، اما به دلیل قو،ن حفظ حریم خصوصی بهداشتی توضیح بیشتری نمی‌دهند.

Shared Health، آژانس مرکزی مراقبت های بهداشتی استان، صدور به روز رس، در مورد مجروحان و اینکه آیا ،ی در بیمارستان باقی مانده است را متوقف کرد.

این گزارش توسط Ca،ian Press برای اولین بار در 8 ژانویه 2024 منتشر شد.



منبع: https://www.trucknews.com/infrastructure/manitoba-commits-12m-to-improve-intersection-that-was-site-of-deadly-bus-crash/1003180977/