قطعات بدنه Archives فروشگاه قطعات یدکی بم خودرو | توکو لیفتراک

قطعات بدنه Archives فروشگاه قطعات یدکی بم خودرو | توکو لیفتراک

عدم وجود این چهارچوب برابر با عدم وجود خودرو می باشد، چرا که این وسیله از اصلی ترین قسمت های یک اتومبیل بوده و وجود آن جهت نگهداری گلگیر خودرو و دیگر اجزای بزرگ و کوچک آن ضروری می باشد. شاسی یا فریم در واقع چهارچوب انواع خودرو بوده و گلگیر خودرو و تمامی اجزای آن را در بر می گیرد. برای ساخت بدنه خودروها ممکن است از تمامی مواد اولیه‌ای که نام بردیم یا تنها برخی از آنها استفاده شود. یک نکته مهم این است که قیمت و کلاس خودروها در نوع متریال بدنه آن‌ها تأثیر بسیاری دارد. با تعدادی آزمایش می‌توان ایراد را تشخیص داده و آن را رفع کرد، مثلاً اگر فرم قالب شاسی تغییر کند و یا محورها و فنرهای برگه‌ای (شمشی) انجراف پیدا کنند در هر صورت باعث لاستیک سایی می‌شود.

  • اما این روزها این قطعه با کمک برق ماشین کار می‌کند و گزینه‌هایی مانند چراغ LED و سنسور به آن اضافه شده است.
  • •    انواع گلگیر دارای تنوع رنگی بالا بوده و با تمامی خودروها سازگاری دارد.
  • شاسی معمولا در عقب کمی بالاتر امده و این به خاطر ایجاد فضای بیشتر برای فنر های سیستم تعلیق است و در قسمت جلو کمی باریک تر ساخته می شود و این برای بهتر فرمان دادن می باشد .
  • این نقاط به علت صافکاری و بازسازی دشوار خود معمولا به راحتی اثر ترمیم را نشان‌ داده و همچنین فرآیند رنگ شدگی آن‌ها نیز با وسواس کم‌تری انجام می‌گیرد.
  • یعنی این قسمت از آسیب پذیری بالایی برخوردار بوده و در زمان بروز انواع حادثه بالاترین آسیب را متحمل می شود.

گلگیر خودرو یکی از مهم ترین قطعاتی می باشد که بر روی شاسی خودرو قرار می گیرد. تمامی اجزایی که بر روی شاسی خودرو قرار می گیرد از جمله گلگیر خودرو کاملا کاربردی بوده و وظیفه ای را بر عهده دارد. شاسی خودرو دارای مزایای بسیاری می باشد که موارد نام برده از جمله موارد مهم در این زمینه می باشد. جلوپنجره یکی دیگر از قطعات بیرونی خودرو است که بالای سپر قرار می‌گیرد. وظیفه اصلی جلوپنجره خودرو، انتقال هوا به رادیاتور و کمک به خنک کردن آب آن است.

زه آبگیر بیرونی لبه شیشه جلو چپ

همان‌طور که می‌دانیم شاسی لیفتراک کاربردی شبیه به اسکلت انسان دارد. شاسی، اسکلت فلزی یا چارچوب پایه یک وسیله نقلیه است، که بسیاری از اجزای اصلی لیفتراک شامل چرخ‌ها و محورها، موتور، دکل، وزنه تعادل و… تمامی قطعات اتاق پراید ۱۳۱ شامل سپر، درب ها، کاپوت، گلگیر ، قسمت جلو ، قسمت عقب به صورت رنگ فابریک با ضمانت کمپانی در فروشگاه بدنه نجفی موجود میباشد. همانطور که متوجه شدید شاسی خودرو یکی از مهمترین اجزای خودرو است که اگر دچار آسیب شود باعث خطر آفرینی می‌شود.

انواع بدنه خودرو

درب خودرو، سپر و کاپوت علاوه‌بر محافظت از خودرو و سرنشینان آن، نقش مهمی در ظاهر و زیبایی خودرو بازی می‌کنند. سقف، درب‌ها و کاپوت از اجزای مهم بیرونی خودرو و درواقع چیزی شبیه به روکش آن هستند. با توجه به مقاومت پیچشی بالا، شاسی ماشین‌های اسپرت از این نوع ساخته می‌شوند. شاسی لوله‌ای به دلیل ساختار فضایی خود حفاظت خوبی از سرنشینان خودروهای مسابقه‌ای می‌کند اما معایبی نیز با خود به همراه دارند که از جمله آنها می‌توان به فضای زیاد اشغال شده اشاره کرد. قیمت و حجم بالای این نوع شاسی سبب شده تا نتوان از آنها در خودروهای سواری استفاده کرد.

در فروشگاه بدنه نجفی تمامی قطعات بدنه   پراید با قیمت مصوب کارخانه و ضمانت معتبر و رسمی کارخانه کمپانی سایپا به صورت تحویل فوری میباشد. قطعات  پراید به صورت رنگ فابریک و رنگ کوره ای قابل سفارش مشتری،با ضمانت موجود میباشند برای دانستن تفاوت این دو مدل قطعه میتوانید اینجا را مطالعه بفرمایید. و متوجه تفاوت قطعات رنگ فابریک و کوره ای شوید و بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشد. به طور کلی شاسی و یا فریم خودرو دربرگیرنده ی گلگیر خودرو و دیگر اجزای فرعی و اصلی و انواع قطعات بزرگ و کوچک بوده و چهارچوب اصلی یک خودرو در زمان طراحی و ساخت می باشد.