شاید شما یک کامیون دار جدید هستید. شاید شما یک میلیون مایل زیر خود دارید. در هر صورت، زمان آن رسیده است که برنامه تجاری حمل و نقل خود را برای سال 2024 تنظیم کنید.

چرا ما به یک طرح تجاری حمل و نقل نیاز داریم؟

آیا می تو،د تصور کنید که بار دریافت کنید و محل تحویل به شما گفته نشود؟

این اساساً کاری است که ما انجام می دهیم وقتی که یک طرح تجاری برای مشاغل حمل و نقل خود نداریم. سوال ک،یک، «اگر نمی‌د، کجا می‌روی، چگونه می‌فهمی وقتی به آنجا می‌رسی؟» موضوع را ثابت می کند

این مهم است که به تجارت حمل و نقل خود نگاه کنید و وضعیت اقتصادی فعلی را بررسی کنید. رکود فعلی حمل و نقل همه چیزهایی را که در گذشته برنامه ریزی کرده بودیم تغییر می دهد، به خصوص اگر یک طرح تجاری بر اساس نرخ حمل و نقل 2021-2022 باشد.

طرح ،ب و کار سال گذشته

صرف نظر از نرخ های سال گذشته، بررسی طرح تجاری حمل و نقل در سال گذشته بسیار هوشمندانه است. ممکن است نیازی به ایجاد تغییرات نباشد. اما مروری بر سال گذشته به هر صاحب ،ب و کاری می دهد – به ویژه اپراتور مالک کامیون که برای خودش کار می کند. دانستن اعداد کلیدی برای ،ب و کارتان به شما بینشی در مورد چگونگی ایجاد تغییرات برای بهبود می دهد.

به همین دلیل TruckingOffice PRO، Trucker Stats™ را تولید می کند.

این آمار به تصویر کامل تجارت حمل و نقل شما نگاه می کند. این فقط در مورد آنچه در جیب شما در پایان سال است نیست.

  • این مربوط به جریان نقدی شماست. آیا به دلیل داشتن فاکتورهای پرداخت نشده مجبور به استفاده از خدمات فاکتورینگ برای پوشش هزینه های بار بعدی بودید؟
  • این در مورد تعمیر و نگهداری کامیون است. آیا در جاده ،ابی داشتید؟ یا باید از یک مک،ک ناشناس استفاده کنید که بیشتر از مک،ک محلی شما که دکل شما را می شناسد، شارژ کرده است؟
  • این در مورد یافتن چیزی است که باعث درآمد و هزینه شما می شود. آیا بارهایی را حمل می کنید که پول کافی برای شما ندارند؟ آیا به فرستنده‌ها اجازه می‌دهید با پرداخت کمتر به شما یا فریب دادن شما از پرداخت‌های بازداشت، دست از کار بکشند؟

Trucker Stats™ نمای طول، از تجارت حمل و نقل خود را به شما می دهد. مطمئناً، یک معاینه یک هفته ای ممکن است بینش هایی به شما بدهد. اما آیا داده های هفته گذشته سه چهارم IFTA را که پرداخت کرده اید در نظر می گیرد؟ نه این هفته

طرح تجاری حمل و نقل شما

اگر شما یک اپراتور مالک کامیون‌دار جدید هستید، لطفاً با یادگیری طرح‌های تجاری حمل‌ونقل و چرایی اهمیت آنها شروع کنید.

اگر مدتی در راه بوده اید، شاید این چیزی است که هرگز فکر نمی کردید مهم باشد.

برای همه کامیون دار، که می خواهند یک تجارت باربری موفق ایجاد کنند، اولین قدم نوشتن یک طرح تجاری است.

(آره، ما می د،م. به نظر کار خسته کننده ای است که زمان زیادی را از جاده خارج می کند.

به همین دلیل است که به TruckingOffice PRO نیاز دارید تا به شما در انجام آن کمک کند. بین مدیریت فاکتور و مدیریت سوابق تعمیر و نگهداری، می‌خواهید آنچه را که برای ایجاد یک طرح تجاری باربری نیاز دارید پیدا کنید که شما را به موفقیت برساند.



منبع: https://www.truckingoffice.com/blog/trucking-business-plan-2024/