شرکت کامیون‌های خودمختار TuSimple اخراج، بازسازی – تجهیزات را اعلام کرد



TuSimple در کنفرانس و نمایشگاه مدیریت انجمن های حمل و نقل آمریکا در اکتبر به نمایش گذاشته شد.  - ع،: دبورا لاکریج

TuSimple در کنفرانس و نمایشگاه مدیریت انجمن های حمل و نقل آمریکا در اکتبر به نمایش گذاشته شد.

ع،: دبورا لاکریج


شرکت فناوری کامیون‌های خودمختار TuSimple کارکنان خود را کاهش می‌دهد و بر تحقیق، توسعه و «عملیاتی‌سازی» فناوری خود تمرکز می‌کند.

تجدید ساختار، که در 21 دسامبر اعلام شد، شامل کاهش 25 درصدی از کل نیروی کار TuSimple، حدود 350 نفر است. از کارکنان باقیمانده، 80 درصد در تحقیق و توسعه هستند که بسیاری از آنها مهندسین برای انعطاف پذیری سخت افزار و نرم افزار، قابلیت اطمینان، ایمنی و امنیت اطلاعات حیاتی هستند.

TuSimple به‌،وان یک حامل موتور فعالیت می‌کند و کامیون‌های مجهز به خودکار خود را برای فرستنده‌هایی با حمل‌ونقل پردرآمد راه‌اندازی می‌کند. جدیدترین اعداد در فدرال سیستم ایمن تر، از یک فرم MC-150 که در ژوئیه 2021 ثبت شد، نشان داد که 98 کامیون تحت اختیار شرکت حمل کننده موتور خود کار می کند.

اکنون این شرکت اعلام کرده است که در حال برنامه ریزی برای کاهش توسعه حمل و نقل، از جمله خطوط حمل و نقل بی سود و عملیات حمل و نقل مربوطه است. بر اساس این اعلامیه، عملیات حمل و نقل در امتداد این خطوط از نرم‌افزار خودمختار نسل قبلی استفاده می‌کند که ارزش محدودی را برای توسعه فناوری مداوم این شرکت فراهم می‌کند. TuSimple قصد دارد با شرکای اصلی حمل و نقل برای عملیاتی ، فناوری مستقل خود همکاری کند.

ا،ر بازسازی ها در عملیات TuSimple در ایالات متحده است. این شرکت به بررسی جایگزین های استراتژیک برای تجارت آسیایی خود، از جمله واگذاری احتمالی، ادامه می دهد.

مارپیچ رو به پایین؟

TuSimple یک سال چالش برانگیز داشته است.

در ماه آوریل، یک کامیون TuSimple پس از یک نقص عملکرد مربوط به تغییر کامیون به حالت خودکار، با یک ت،یم کننده متوسط ​​بتنی تماس گرفت. این امر FMCSA را بر آن داشت تا یک “تحقیق انطباق ایمنی” در TuSimple را آغاز کند.

در ماه ژوئیه، TuSimple تحقیقات داخلی را در مورد اتهامات مربوط به رابطه نامن، با هیدرون شرکت، در سال 2021 توسط مو چن، یکی از بنیانگذاران TuSimple راه اندازی شد.

جیم مولن، سرپرست سابق اداره ایمنی حمل و نقل موتور فدرال که در سال 2020 به TuSimple پیوست، در پایان سپتامبر شرکت را ، کرد.

در ماه اکتبر، گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه دفتر تحقیقات فدرال، کمیسیون بورس و اوراق بهادار، و کمیته سرمایه‌گذاری خارجی در ایالات متحده، معروف به Cfius، در حال بررسی رابطه TuSimple با Hydron بودند.

در اوا، همان ماه، TuSimple، یکی از بنیانگذاران، Xiaodi Hou، مدیرعامل، رئیس و مدیر ارشد فناوری را ا،اج کرد، پس از بررسی های داخلی خود نشان داد که شرکت اطلاعات محرمانه را بدون توافق نامه های عدم افشای مرتبط با Hydron به اشتراک گذاشته است و برخی از کارمندان زمان خود را برای Hydron صرف کرده اند. .

در ماه نوامبر، چنگ لو به TuSimple بازگشت و نقش سابق خود را به ،وان مدیرعامل با هدف قرار دادن شرکت در مسیر ثبات و موفقیت بلندمدت بر عهده گرفت.

در ماه دسامبر، Navistar و TuSimple به طور ناگه، پایان همکاری خود با کامیون‌های خودران را اعلام ،د.

در 30 روز گذشته، از زمان بازگشت لو، این شرکت سه مدیر مستقل را به هیئت مدیره منصوب کرده است، کمیته های هیئت مدیره خود از جمله کمیته حسابرسی مستقل را مطابق با ا،امات نزدک تشکیل داده و تیم مدیریت را تثبیت کرده است، از جمله نام مدیر مالی موقت خود، اریک. تاپیا به ،وان مدیر مالی دائمی.

لو گفت: «این راز نیست که محیط اقتصادی کنونی دشوار است. ما باید با سرمایه خود محتاط باشیم و تا حد امکان کارآمد عمل کنیم.

ج، زم، TuSimple

2015: TuSimple توسط Hou و Chen تاسیس شده است.

2017: TuSimple عملیات حمل و نقل مستقل را آغاز می کند.

2019: با جمع آوری 95 میلیون دلار بودجه، TuSimple به یک “یونیک شاخ” تبدیل می شود که در دنیای سرمایه گذاری یک شرکت خصوصی استارتاپی با ارزش بیش از 1 میلیارد دلار است. یو پی اس اوا، همان سال سرمایه گذاری می کند.

2019: TuSimple می گوید قصد دارد ظرف پنج سال کامیون های کاملاً خودران را ارائه دهد.

2020: TuSimple شبکه حمل و نقل خودمختار خود را راه اندازی کرد و همکاری با Navistar و Traton را اعلام کرد.

مه 2021: TuSimple و Navistar اعلام ،د که 6775 رزرو برای کامیون های بین المللی LT مجهز به سیستم خودمختار TuSimple دارند.

دسامبر 2021: TuSimple می گوید که اولین اجرای خودران بدون راننده در جاده های عمومی را تکمیل کرده است.

فوریه 2022: TuSimple اعلام کرد که اولین خط حمل و نقل کشور را خودکار کرده است.

آوریل 2022: یک کامیون TuSimple با یک ت،یم کننده متوسط ​​بتنی تماس پیدا می کند.

مه 2022: FMCSA یک “تحقیق انطباق ایمنی” از TuSimple مربوط به حادثه آوریل را آغاز می کند.

ژوئیه 2022: TuSimple تحقیقات داخلی را در مورد اتهامات مربوط به رابطه نامن، با هیدرون شرکت، در سال 2021 توسط مو چن، یکی از بنیانگذاران TuSimple راه اندازی شد.

سپتامبر 2022: جیم مولن، سرپرست سابق اداره ایمنی خودرو فدرال که در سال 2020 به TuSimple پیوست، شرکت را ، می کند.

اکتبر 2022: TuSimple، یکی از بنیانگذاران، Xiaodi Hou، مدیرعامل، رئیس و مدیر ارشد فناوری را با استناد به تحقیقات داخلی خود ا،اج می کند که نشان می دهد شرکت اطلاعات محرمانه را بدون توافق نامه های عدم افشای مرتبط با Hydron به اشتراک می گذارد و برخی از کارمندان زمان خود را برای Hydron کار می کنند.

دسامبر 2022: Navistar و TuSimple اعلام ،د که به همکاری کامیون‌های خودران پایان دادند. TuSimple تغییر ساختار و ا،اج را اعلام می کند.




منبع: https://www.truckinginfo.com/10189392/autonomous-truck-company-tusimple-announces-layoffs-restructuring