Motive و Sentry Insurance برای کمک به کامیون داران در صرفه جویی در حق بیمه (حدا،ر 5٪) و افزایش ایمنی جاده با به اشتراک گذاری دستگاه ثبت الکترونیکی (ELD) و داده های dashcam به ،وان بخشی از یک پیشنهاد جدید از راه دور، همکاری می کنند.  - ع،: انگیزه

Motive و Sentry Insurance برای کمک به کامیون داران در صرفه جویی در حق بیمه (حدا،ر 5٪) و افزایش ایمنی جاده با به اشتراک گذاری دستگاه ثبت الکترونیکی (ELD) و داده های dashcam به ،وان بخشی از یک پیشنهاد جدید از راه دور، همکاری می کنند.

ع،: انگیزه


ناوگان با استفاده از راه حل ایمنی راننده Motive برای به اشتراک گذاشتن دستگاه ثبت الکترونیکی و اطلاعات دوربین داشکام از پلتفرم Motive با بیمه گر، واجد شرایط صرفه جویی تا 5 درصد در حق بیمه بیمه Sentry هستند.

صنعت حمل‌ونقل برای افزایش ایمنی و کاهش هزینه‌ها به تله‌ماتیک وسایل نقلیه روی می‌آورد. سیستم‌های تله‌ماتیک وسایل نقلیه تجاری می‌توانند داده‌های با ارزش و راهنمایی راننده را در زمان واقعی به مدیران ناوگان ارائه دهند تا ایمنی ناوگان را بهبود بخشند و حجم و هزینه مطالبات بیمه را کاهش دهند.

نیک سیگر، معاون محصولات و قیمت گذاری Sentry در بی،ه ای گفت: “در ابتدا، مشتریان ما در هزینه های خود صرفه جویی می کنند.” «درازمدت، داده‌هایی که از طریق Motive جمع‌آوری می‌کنیم به ما کمک می‌کند برنامه‌های ایمنی و خدمات ادعاهای داخلی خود را حتی بیشتر تقویت کنیم. داده‌های تله‌ماتیک همچنین می‌تواند به ،وان مرز بعدی قیمت‌گذاری باشد.»

Drew Quinlan، معاون توسعه ،ب و کار و مشارکت در Motive افزود: “،ب و کارها به Motive روی می آورند تا به کاهش تصادفات، کاهش هزینه های بیمه، و افزایش امتیاز انطباق، ایمنی و پاسخگویی آن کمک کنند.” با ،یب دقیق‌ترین داش‌کم هوش مصنوعی در صنعت همراه با بیمه پیشرو Sentry برای ناوگان تجاری، ما فرصتی منحصر به فرد برای کمک به تبدیل داده‌های رانندگی به بینش‌های عملی داریم که از رانندگان و نتیجه ،ب‌وکار محافظت می‌کند و در عین حال تعهد خود را برای ایمن‌تر ، جاده‌ها انجام می‌دهیم. برای همه.”

به گفته این شرکت، ناوگ، که دارای دوربین داش‌کم Motive هستند و اغلب رانندگان اتوبوس دارند، حدود 20 درصد تصادفات کمتر و 50 درصد کمتر حوادث رانندگی ناایمن را مشاهده می‌کنند. Motive AI Dashcam رفتار ناایمن رانندگی را تشخیص می‌دهد و از طریق الگوریتم‌های بینایی کامپیوتری و یک پردازنده هوش مصنوعی به رانندگان هشدار می‌دهد.

سیگر ادامه داد: «بهره‌گیری از داده‌های تله‌ماتیک و ایمنی پتانسیل گسترده‌ای دارد. “بیش از یک چهارم مشتریان Sentry در حال حاضر Motive را در ناوگان خود دارند.”

Sentry به مشتری، که داده های ELD خود را به اشتراک می گذارند تا 3٪ تخفیف ارائه می دهد. مشتری، که داده های ELD و dashcam را به اشتراک می گذارند تا 5 درصد تخفیف دریافت خواهند کرد.



منبع: https://www.truckinginfo.com/10191093/sentry-insurance-motive-partner-to-and-improve-road-safety