شرایط ضعیف حمل و نقل منعکس کننده محیط سخت است – مدیریت ناوگان



شاخص شرایط حمل و نقل FTR از -2.35 گزارش شده در سپتامبر به 11.16- کاهش یافت.  - نمودار: FTR

شاخص شرایط حمل و نقل FTR از -2.35 گزارش شده در سپتامبر به 11.16- کاهش یافت.

نمودار: FTR


به گزارش FTR، افزایش شدید هزینه های سوخت و تامین مالی همراه با روند نامطلوب در نرخ حمل و نقل منجر به وخامت شدید شرایط مالی برای شرکت های حمل و نقل در ماه اکتبر شد.

شاخص شرایط حمل و نقل FTR از -2.35 گزارش شده در سپتامبر به 11.16- کاهش یافت. شاخص TCI اکتبر ضعیف‌ترین از زمان پایین‌ترین نرخ 28.66- در آوریل 2020 بود.

Avery Vise، معاون حمل‌ونقل FTR، گفت: «ما یک ماه را در افق به سختی ماه اکتبر برای شرکت‌های حمل و نقل نمی‌بینیم، اما انتظار نداریم که شرکت‌های حمل‌کننده در مورد آن هیجان‌زده شوند.» «محیط نرخ به نظر می‌رسد شرایط بازار را تا سال 2024 حداقل تا حدودی منفی نگه دارید. بدیهی است که کاهش قیمت گازوئیل شرایط مالی را در کوتاه مدت تقویت می کند و هزینه های مالی احتمالاً تا اواسط سال 2023 تعدیل خواهد شد. این هزینه‌ها اخیراً به طور نامتن،ی به اپراتورهای کوچک‌تر آسیب رسانده است، و بهبود در این شرایط نیز به اندازه شرکت‌های کوچک‌تر به شرکت‌های بزرگ‌تر کمک نمی‌کند.»

TCI تغییراتی را دنبال می‌کند که نشان‌دهنده پنج شرایط اصلی در بازار کامیون ایالات متحده است. این شرایط عبارتند از: حجم بار، نرخ بار، ظرفیت ناوگان، قیمت سوخت و هزینه های تامین مالی. معیارهای فردی در یک شاخص واحد ،یب می شوند که سلامت کلی صنعت را نشان می دهد. نمره مثبت بیانگر شرایط خوب و خوش بینانه است. برع،، نمره منفی بیانگر شرایط بد و بدبینانه است. قرائت های نزدیک به صفر با یک محیط عملیاتی خنثی سازگار است و قرائت های دو رقمی در هر جهت نشان می دهد تغییرات عملیاتی قابل توجهی محتمل است.




منبع: https://www.truckinginfo.com/10189148/weak-trucking-conditions-reflect-tough-environment