من به تازگی با برخی از LandStar O/O از طریق ارتباط مری کی همسرم آشنا شدم. آنها یک تیم زن و شوهر هستند و هرگز خوشحال نبوده اند. من معتقدم که او بیش از 15 سال رانندگی کرده است و هرگز برای شرکتی مانند LandStar کار نکرده است.

همانطور که گفتم، من تا آنجایی که می‌توانم در ایستگاه‌های کامیون و CB در جاده با LandStar O/O صحبت می‌کنم. من گروهی از رانندگان راضی تر پیدا نکردم. غیر از آنهایی که اقتدار خودشان را دارند و این متفاوت است.

من بارهای خودم را با مالون دریافت کرده‌ام، اما به دلیل سابقه آنها در گذشته با برخی کالاها و برخی از مشتریان، به چیزی که می‌توانم حمل کنم محدود شده‌ام.
بعلاوه InternetTruckStop.com حساب من را که برای آن پول پرداخت کردم، لغو کرد زیرا من یک O/O مالون هستم. آنها گفتند که CRST اجازه نمی دهد که O/O آنها حساب کاربری داشته باشد. (و درست است؛ من آن را با ترمینال بیرمنگام تأیید کردم.) بنابراین آنها پولم را به من بازپرداخت ،د. من حدس می زنم آنها به اندازه کافی تجارت دارند که به پول بیشتری نیاز ندارند.

به علاوه مالون ادعا می کند که یک شبکه 90 عاملی دارد، اما من فقط توانستم 30 یا بیشتر را در اختیار بگیرم. این برای کل 48 ایالت است. و وقتی ساعت 5:00 می رسد، آنها را نمی توان در تلفن پیدا کرد.

من لیست نمایندگی LandStars از 1000+ را دیده ام و زم، که نمایندگان Malone به من گفته اند که هیچ باری در منطقه وجود ندارد، بارهایی را از هیئت کارگزار LandStars دریافت کرده ام.

همچنین نمایندگی های LandStars کنترلی بر نحوه ت،یم Line Haul یا Tarp Pay یا Fuel ندارند.

عوامل مالون سعی می کنند همه آن را به ،وان Line Haul نگه دارند تا درصد آنها بیشتر شود. که ذهن من را درگیر می کند که آنها 23٪ بیشتر از هزینه اضافی سوخت من را می خواهند.

به همین دلیل است که من تازه به خانه رسیدم و دارم بسته LandStar خود را که بعد از انجام مقدمات مقدماتی برای من پست کرده بودند پر می کنم.

اگر همه چیز خوب پیش برود فقط یک مسئله زمان است.

این اولین شرکتی خواهد بود که می خواهم نامش را روی کامیونم بکشم. روده بر شدن از خنده



منبع: https://www.thetruckersreport.com/truckingindustryfo،/threads/landstar-questions.23454/