جنیفر هدریک نقش رئیس و مدیرعامل WIT را از الن ووی، که از زمان تأسیس WIT در سال 2007، رئیس و مدیرعامل بوده است، بر عهده خواهد گرفت. - ع،: WIT

جنیفر هدریک نقش رئیس و مدیرعامل WIT را از الن ووی، که از زمان تأسیس WIT در سال 2007، رئیس و مدیرعامل بوده، بر عهده خواهد گرفت.

ع،: WIT


انجمن ،ن در حمل و نقل، جنیفر هدریک را به ،وان رئیس و مدیرعامل آینده انجمن معرفی کرد.

او این نقش را از الن ووی، که از زمان تأسیس WIT در سال 2007، رئیس و مدیرعامل بوده، بر عهده می گیرد.

هدریک از نزدیک با هیئت مدیره و کارکنان WIT برای نظارت بر طرح هایی که از ماموریت WIT برای تشویق اشتغال ،ن در صنعت حمل و نقل، ترویج دستاوردهای آنها و به حداقل رساندن موانع پیش روی آنها حمایت می کند، همکاری خواهد کرد.

هدریک 17 سال تجربه رهبری انجمن دارد و یک مدیر اجرایی معتبر توسط انجمن مدیران انجمن آمریکا است. او به مدت پنج سال رهبری لیگ ملی حمل و نقل صنعتی را بر عهده داشت و بر مسائل مربوط به حمل و نقل باری بزرگراهی، ریلی و اقیانوسی تمرکز داشت. در آن نقش، او به نمایندگی از اعضا از ایجاد کارایی در سراسر شبکه حمل و نقل بار تجاری حمایت کرد.

هدریک کار خود را با WIT در 9 ژانویه آغاز کرد و در 16 مارس رسماً مسئولیت های رهبری کامل را بر عهده خواهد گرفت.

Voie گفت: “از طریق ماموریت WIT ما جامعه ای متشکل از 8000 عضو را برای پیشبرد تنوع ،تی در صنعت مردانه ایجاد کرده ایم.” من از داشتن مدیر اجرایی انجمنی مانند جنیفر هدریک که به پیشبرد مأموریت حیاتی انجمنی که 16 سال پیش شروع کردم، ادامه خواهد داد، هیجان زده هستم.

هدریک در ابتدا بر آشنایی با اعضا و ذینفعان کلیدی انجمن تمرکز خواهد کرد.

به گفته ریچل کریستنسن، رئیس WIT و معاون عملیات JB Hunt Transport، هدریک در حال حاضر همکاری با هیئت مدیره WIT را در مورد فرصت‌های آتی انجمن طی یک جلسه استراتژی در دا، آغاز کرده است.



منبع: https://www.truckinginfo.com/10191035/women-in-trucking-names-jennifer-hedrick-ceo