رایدر سیستم گفت که ،ید Cardinal Logistics جایگاه آن را به ،وان یک ارائه دهنده حمل و نقل اختصاصی سفارشی در آمریکای شمالی تکمیل و تقویت می کند.  - ع،: رایدر سیستم

رایدر سیستم گفت که ،ید Cardinal Logistics جایگاه آن را به ،وان یک ارائه دهنده حمل و نقل اختصاصی سفارشی در آمریکای شمالی تکمیل و تقویت می کند.

ع،: رایدر سیستم


رایدر سیستم Cardinal Logistics، w را ،یداری کرده است

کاردینال، مستقر در کنکورد، کارولینای شمالی، ناوگان های اختصاصی و رانندگان حرفه ای را به شرکت هایی در زمینه کالاهای بسته بندی شده مصرفی، omnichannel، خواربار فروشی، محصولات ساختم،، خودرو و بازارهای صنعتی ارائه می دهد. همچنین دارای خدمات کارگزاری حمل و نقل تکمیلی و تا حدی خدمات تحویل آ،ین مایل و خدمات لجستیک قراردادی است.

این ،ید 200 مکان عملیاتی را اضافه می کند. 2900 وسیله نقلیه برقی؛ و 3400 راننده حرفه ای به رایدر.

رایدر گفت که به طور کامل عملیات، امکانات و تج،ات Cardinal را در تجارت اختصاصی حمل و نقل، مدیریت ناوگان و زنجیره تامین خود ادغام خواهد کرد.

استیو دبلیو مارتین، معاون ارشد، گفت: «با خدمات قراردادی تکمیلی در بسیاری از صنایع مشابه، صرفه‌جویی بیشتری در مقیاس به دست می‌آوریم و می‌تو،م انعطاف‌پذیری بیشتری را برای شبکه‌های حمل‌ونقل فراهم کنیم، زم، که فصلی بودن و تقاضای نوسان مانع استفاده مداوم از منابع می‌شود.» رئیس حمل و نقل اختصاصی رایدر، در یک خبر.

رهبری کاردینال به رایدر می پیوندد

تام هاست،، مدیرعامل کاردینال و وین مک‌لافلین، بنیانگذار کاردینال، که هر دو هشت سال اول کار خود را در رایدر در دهه 1980 و اوایل دهه 1990 گذراندند، نیز به رایدر خواهند پیوست.

مک‌لافلین، رئیس هیئت مدیره، و تیمش Cardinal Logistics Management را در سال 1997 راه‌اندازی ،د. او در یک خانواده تدارکات بزرگ شد و در سن 14 سالگی شروع به کار در ،ه‌ها در Roadway کرد تا در روزهای اولیه زندگی‌اش قبل از شروع کارش در Ryder، پول ،جش را به دست آورد.

ما عمیقاً به مردم و مشتریان خود اهمیت می دهیم که بسیاری از آنها دهه ها با ما بوده اند. ما رایدر را نیز می‌شناسیم.» مک‌لافلین، که یکی از مبتکران ناوگان کامیون HDT در سال 2011 بود، گفت: «بنابراین، می‌د،م که افراد ما فرصت‌های گسترده‌تری در یک شرکت بزرگ‌تر و متنوع خواهند داشت و مشتریان ما به وسعت بیشتری دسترسی خواهند داشت. محصولات و خدمات و فناوری برای حمایت از رشد مستمر آنها.”

کاردینال بر ،یب فناوری و پرورش افراد خود برای ایجاد تخصص داخلی تمرکز داشت.

تام هاست،، مدیر عامل کاردینال می گوید: «ما به دور کامل برگشتیم، به جایی که شروع کردیم، و این هدفمند بود. ما رایدر را برای ادامه میراث خود به دلیل فرهنگ شرکت انتخاب کردیم. ما به طور مستقیم فرهنگ مردم محور و مشتری محور رایدر را تجربه کردیم، و این تأثیری بر ما داشت که شرکت خود را ساختیم.

رایدر گفت که انتظار می رود این معامله در سال 2025 پس از دستیابی به هم افزایی و تکمیل تلاش های یکپارچه سازی افزایش یابد.



منبع: https://www.truckinginfo.com/10214862/ryder-completes-acquisition-of-cardinal-logistics