چه ،ی شرکت حمل و نقل شما را اداره می کند؟ ا،ر کامیون داران در جاده ها مالکان مستقل هستند و باید خودشان ،ب و کار خود را مدیریت کنند.

در حالی که ساعات طول، در جاده ها هسته اصلی ،ب و کار است، این دفتر پشتیبان است که باعث می شود ،ب و کار کار کند. مگر اینکه ،ی فاکتورها را ارسال کند و از پرداخت مالیات مطمئن شود، هیچ کاری وجود ندارد.

آیا مادر شما شرکت حمل و نقل شما را اداره می کند؟

صنعت حمل و نقل باری پر از مشاغل خانوادگی است. هنگامی که یکی از اعضای خانواده می داند چگونه جزئیات را مدیریت کند، اغلب سال ها در همان موقعیت باقی می ماند. وقتی نسل بعدی به جاده می‌رود، استرس بیشتری بر مدیر ،ب و کار خانه‌نشین می‌افزاید. آیا به جای یک کامیون، اکنون 2 یا حتی 3 کامیون با بار برای یافتن، ارسال، فاکتور و دریافت وجه وجود دارد؟

ما می خواهیم شاهد رشد تجارت حمل و نقل باشیم. اما نه به قیمت سوختن ،ی که به خانه برگشته است.

آن مدیر بازرگ، چه کاری انجام می دهد؟

ما در مورد خانواده تک تک اپراتورهای مالک صحبت نمی کنیم. هر خانواده باربری سیستم خود را دارد که چگونه کار را ت،یم می کند. راننده کامیون ممکن است بارها را روی تخته بار بیابد یا شخصی که به خانه برگشته ممکن است این کار را انجام دهد.

تا زم، که این کار در حال انجام است، درست است؟

اما فهرست وظایف در یک ،ب و کار حمل و نقل به همان اعزام ختم نمی شود. تقریباً از همین جا شروع می شود.

چه در مورد

  • مسیریابی
  • هزینه ها
  • ،ید سوخت (در هر ایالت)
  • عوارض
  • شهرک های راننده
  • بیمه (،ید و پرداخت)
  • فاکتورها
  • تاخیر پرداخت
  • سوابق نگهداری
  • مالیات بر درآمد
  • IFTA
  • IRP

این حتی فهرست کاملی از آنچه برای اداره یک تجارت حمل و نقل لازم است نیست.

وقتی مشکلی در جاده پیش می‌آید، میزان کار در دفتر پشتی می‌تواند در صورت وجود تعمیرات برای پرداخت و گم شدن بار، دو برابر شود. یا اگر باری در ،ه حمل و نقل – تحویل گرفتن یا تحویل – به تاخیر افتاد و بار بعدی از دست رفت؟

دفتر پشتی خود را شاد و سالم نگه دارید

ما نباید فرض کنیم که همه چیز در یک تجارت حمل و نقل توسط راننده اداره می شود. گاهی اوقات اینطور است. با TruckingOffice PRO، کل شرکت حمل و نقل را می توان از کابین با استفاده از تلفن هوشمند یا تبلت دارای وای فای اداره کرد. طراحی آن به قدری ساده است که اداره شرکت حمل و نقل شما را می توان از کابین شما انجام داد.

اما ا،ر شرکت ها به این شکل کار نمی کنند. شخصی در خانه است که پاکت‌هایی را با برگه‌های امضا شده و رسید هزینه‌ها جمع‌آوری می‌کند و تعمیر و نگهداری را پیگیری می‌کند.

این هفته به کارهایی که برای شما انجام می دهند فکر کنید. و به این فکر کنید که چگونه این کار را انجام می دهند؟

آیا از بهترین نرم افزار حمل و نقل برای آنها استفاده می کنید؟

برای اینکه بک آفیس خود را شاد و سالم نگه دارید، به یک سیستم کامل نیاز دارید که با رانندگان و دفتر شما ارتباط برقرار کند. بهترین موجود در بازار از یک نرم افزار کامل حمل و نقل و ELD یکپارچه با هم استفاده می کند. با TruckingOffice ELD، هنگامی که جزئیات ارسال به روز می شود، یا تاخیر در جاده بر تحویل تاثیر می گذارد، ارتباط آنی است. هنگامی که تجارت حمل و نقل شما TruckingOffice PRO را اجرا می کند، گزارش های IFTA و IRP شما به دلیل داده های ELD فوراً با دقیق ترین مایل در هر ایالت نمایش داده می شود.

مطمئنا، دفتر کار شما ممکن است یک دسته گل را دوست داشته باشد. یا یک بطری نوشیدنی سرگرم کننده. اما برای همان سرمایه گذاری، می تو،د کار آنها را آسان تر و بهتر کنید و تجارت حمل و نقل خود را برای مدت طول، بهتر کنید. بیایید دفتر پشتی شما ابزارهایی را که برای ساختن یک دفتر حمل و نقل موفق نیاز دارند تهیه کنیم!



منبع: https://www.truckingoffice.com/blog/running-your-trucking-company/