BigRoad و Barstow Transportation LLC

کنی بارستو از Barstow Transportation LLC یکی از رانندگ، بود که در سال 2012 جایزه راننده کامیون سال را دریافت کرد NASTC (انجمن ملی شرکت های حمل و نقل کوچک) کنی بیش از 40 سال است که رانندگی می کند و بیش از 3 میلیون مایل بدون تصادف در آن زمان بوده است. خوب، پس از این همه سال در جاده، این سگ پیر هنوز چند ترفند جدید به سایر رانندگان آموزش می دهد.

کنی شروع به استفاده کرد لاگ های الکترونیکی از BigRoad در یک تبلت اندرویدی حدود 3 ماه پیش، زم، که برادرزاده‌اش بیلی بارستو، مالک حمل و نقل بارستو، به دنبال راهی برای کاهش خطاهای غیرضروری «شکل و روش» بود که بر رتبه‌بندی رانندگی خسته CSA ناوگان او تأثیر منفی می‌گذارد. بیلی می‌دانست که با مراجعه به لاگ‌های الکترونیکی می‌توان از بسیاری از خطاهای شکلی و روشی جلوگیری کرد، اما او نمی‌خواست مجبور به سرمایه‌گذاری کلان شود یا رانندگانش را با یک سیستم پیچیده بترساند. یکی از رانندگان دیگر او قبلاً از برنامه رایگان موبایل BigRoad در تلفن اندرویدی خود استفاده می کرد و بنابراین فکر کرد که باید آن را با Kenny امتحان کند.

Barstow Transportation LLC Rig

با وجود اینکه کنی ،ی نیست که بتواند از هر ،ی استفاده کند، او فکر می‌کرد که اگر می‌تواند به او و بیلی کمک کند، لاگ‌های الکترونیکی را امتحان کند. او دریافت که دفترچه ثبت نام الکترونیکی در BigRoad دقیقاً شبیه گزارش کاغذی است که او سال‌ها از آن استفاده می‌کرده است، اما مح،ات به‌طور خودکار انجام می‌شوند و او لازم نیست نگران خطای مح،اتی یا فراموش ، اطلاعاتی باشد که ممکن است او را وارد کند. مشکل در حین ممیزی کنار جاده به‌ویژه او شنیده است که رانندگان به‌خاطر فراموشی «خط کشیدن خط» از خط 4 تا خط 3 هنگام ،وج از ایستگاه کامیون جریمه شده‌اند. این با BigRoad حذف می شود.

کنی همچنین دوست دارد که بتواند سیاهه‌ها را درست مانند روی کاغذ ویرایش کند و گزارش‌های او به‌محض تأیید آن‌ها در حالی که در جاده است، به‌طور خودکار ارسال شوند، همراه با برگه‌های سفری که همزمان با دوربین روی رایانه لوحی ارسال می‌کند. . این به او و اعزام کننده اجازه می دهد تا در یک صفحه باشند و به ،وان یک تیم با هم کار کنند، برخلاف اعزام کار بر روی “حدس زدن” ساعت ها و مکان موجود خود. اکنون که همه رانندگان او از BigRoad استفاده می کنند، بیلی پیشرفت های بزرگی را مشاهده کرده است.


BigRoad به تغییر رتبه بندی CSA من با سیاهه های الکترونیکی کمک کرده است. من دیگر تحت تأثیر مسائل مربوط به فرم و شیوه FMCSA نیستم… هر کامیون‌دار کوچک در ایالات متحده باید از BigRoad استفاده کند!


در کنفرانس NASTC در نشویل کنی توسط جان راتزنبرگر جایزه راننده سال را دریافت کرد. به سلامتی شهرت جان ع،ی را برای کنی امضا کرد و به حق او را “افسانه” خطاب کرد. حرف های درست تر نمی توان زد.

اغلب مردم اتومبی،، فراموش می کنند که بیش از 99٪ رانندگان کامیون رانندگ، سخت کوش، صادق و ایمن هستند که همیشه علاقه مند به بهتر شدن هستند. معیشت آنها و عزیزانشان به آن بستگی دارد.

منبع: https://bigroad.com/case-study/barstow-transportation-llc/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=barstow-transportation-llc