شرکتی که من در آن کار می کنم حدود یک سال پیش یک شرکت تبلیغاتی (Work Hound) را برای پرسیدن سوالات و دریافت نظرات ما در مورد موضوعات مختلف استخدام کرده است.

آنها گهگاه سوالاتی مانند “چگونه می تو،م زندگی روزمره شما را بهتر کنیم؟” نه اینقدر اما سوالات از نوع مشابه. آنها این کار را تقریباً یک بار در هفته انجام می دهند.
ما رادیو ارزان قیمت AM/FM با پخش کننده mp3 داریم.

(برای دور زدن شعار زیر به پاراگراف آ، بروید)

من زیاد به رادیو گوش نمی‌دهم، زیرا پیدا ، یک راک ک،یک یا ایستگاه‌های ک،یک کانتری سخت است. بیست سال پیش ایستگاه های رادیویی شبیه ایستگاه های کامیون بودند. آنها قالب ها را از موسیقی به رادیو گفتگو تغییر دادند. من می توانم کمتر در مورد رادیو گفتگو صحبت کنم. من نظرات ،انه خودم را گرفتم. من به ، دیگری نیاز ندارم
بنابراین شما یا استاتیک، گفتگو، ورزش، رپ، مسیحی، اسپ،ایی، قومیت دیگر یا تبلیغات دارید… و این از 8 ایستگاه است که حتی می تو،د از جایی که هستید انتخاب کنید. و از آنجایی که آنها فقط 40 مایل را پخش می کنند، باید هر 30 دقیقه ایستگاه را عوض کنید.
بنابراین، من 4 درایو انگشت شست با 200 آهنگ یا بیشتر روی آنها دارم و هر هفته آنها را تعویض می کنم.
و نگو/شکایت نکن که باید در طول هفته همان 200 آهنگ را گوش کنم. مشکل دیگه هم هست تعداد کمی از ایستگاه های رادیویی دیگر دی جی زنده دارند. فقط ایستگاه های بازار بزرگ دیگر دی جی زنده دارند. تمام ایستگاه های بازار کوچک و متوسط ​​خودکار هستند. یک دی جی (نرم افزار) تقلبی در لس آنجلس جایی که به 5000 ایستگاه رادیویی در سراسر کشور در ازای پرداخت هزینه ارسال می کند و یک مدیر موسیقی که 200 آهنگ را انتخاب می کند که برای یک سال به صورت روزانه پخش می شود، سپس آن 200 آهنگ را برای یک سال دیگر تغییر می دهد.
من دیروز سعی کردم به KLUV 98.7 در دا، گوش کنم… آنها هنوز هم همان 200 آهنگی را که در سال 2006 در آن منطقه کار می کردم پخش می کنند. KLUV یک ایستگاه بازار بزرگ است که متعلق به CBS است. (یا قبلاً بود).

به هر حال بابت این حرف ها متاسفم. سوال من این است که آیا رادیوهای ماهواره ای الان در کامیون های جدید شرکت رایج هستند؟ داشتم به Work Hound پاسخ می‌دادم و رادیوهای ماهواره‌ای را در کامیون‌های جدید برای رانندگان پیشنهاد می‌کردم.



منبع: https://www.thetruckersreport.com/truckingindustryfo،/threads/satellite-radio-common-in-company-trucks-now.2498749/