دایم، کامیون آمریکای شمالی در حال حاضر دارای باتری الکتریکی Freightliner eCascadia در ...

دایم، کامیون آمریکای شمالی قبلاً فریت لاینر eCascadia با باتری الکتریکی را در دست تولید دارد. برای پروژه DOE SuperTruck 3، آنها با محققان دانشگاه بر روی یک کامیون الکتریکی پیل سوختی کار می کنند.

ع،: کامیون دایم، آمریکای شمالی


کامیون‌های دایم، آمریکای شمالی در حال بهره‌برداری از تخصص محققان مهندسی در دانشگاه ایالتی اورگان در توسعه یک کامیون سنگین با آلایندگی صفر است که قادر به تحویل بارهای منطقه‌ای و طول،‌مدت به ،وان بخشی از برنامه SuperTruck 3 است.

یو کائو و آلن فرن از کالج مهندسی OSU از تحقیقات پیشرانه الکتریکی و هوش مصنوعی پیشرفته برای ایجاد الکترونیک قدرت، فناوری محرک موتور و ابزارهای مدیریت انرژی برای یک تراکتور سلول سوختی هیدروژنی با برد 600 مایل و سلول 25000 ساعته استفاده خواهند کرد. طول عمر و ظرفیت بار معادل یک کامیون دیزلی.

کائو، استادیار مهندسی برق و کامپیوتر، و فرن، استاد علوم کامپیوتر، برای نقش خود در پروژه چهار ساله دایم، سوپرتراک 3، 860000 دلار دریافت کرده‌اند.

کار ایالت اورگان بخشی از 25.8 میلیون دلار است که توسط و، انرژی به دایم، ترا، آمریکای شمالی برای سومین تکرار برنامه SuperTruck و، انرژی اعطا شده است.

دفتر کارایی انرژی و انرژی های تجدیدپذیر و، انرژی در سال 2009 ابتکار SuperTruck را راه اندازی کرد و در سال 2015، DTNA و شرکای پروژه آن با طراحی کامیونی که بیش از 115 درصد بهبود راندمان کلی حمل و نقل را نسبت به کامیون پایه 2009 نشان داد، از اه، برنامه فراتر رفتند. بیش از 50 درصد بهبود راندمان حرارتی ترمز موتور را به دست آورد.

تعدادی از ویژگی‌های نوآورانه اولین طراحی SuperTruck DTNA امروز در Freightliner Cascadia در دسترس است، از جمله آیرودینامیک پیشرفته، راندمان حرارتی موتور بهبود یافته، و فن‌آوری‌های یکپارچه‌سازی پیشرانه مانند کاهش سرعت، و کنترل‌های پیش‌بینی‌کننده پیشرانه.

SuperTruck 2 که قرار است در سال 2023 معرفی شود، در مسیر دستیابی به اه، کارآمدی بلندپروازانه تر است. SuperTruck 3 بر روی وسایل نقلیه بدون آلایندگی تمرکز دارد.


اولین SuperTruck فریت لاینر بیش از 115 درصد بهبود را در حمل و نقل کلی نشان داد.

اولین SuperTruck فریت لاینر بیش از 115 درصد بهبود راندمان کلی حمل و نقل را نسبت به کامیون پایه سال 2009 نشان داد و بیش از 50 درصد بهبود راندمان حرارتی ترمز موتور را به دست آورد.

ع،: کامیون دایم، آمریکای شمالی


با Super Truck 3، هدف دایم، توسعه مجموعه‌ای از فناوری‌ها برای نشان دادن یک تراکتور الکتریکی پیل سوختی هیدروژنی نوآورانه است که از عملکرد، کارآیی و برد مورد نیاز خوابگاه‌های طول، مدت فراتر می‌رود، بدون اینکه بار محموله را به خطر بیندازد.

مراحل اولیه پروژه کار با OSU شامل مدلسازی فناوری، تحلیل، انتخاب مفهوم و طراحی خواهد بود. این تیم چندین فناوری را ارزیابی کرده و آن را به مفاهیم امیدوارکننده برای طراحی و تجزیه و تحلیل بیشتر قبل از ساخت کامیون نمایشی و انجام ارزیابی‌های فناوری در جاده محدود می‌کند.

پیشرفت‌های لازم شناسایی‌شده از این ارزیابی‌ها بر روی پیشرانه و سیستم‌های وسیله نقلیه برای دستیابی به راندمان خودرو و اه، برد ادغام خواهند شد. سپس DTNA نمایش نهایی را تولید می کند، آن را در بزرگراه آزمایش می کند و تجزیه و تحلیل سیستم حمل و نقل را انجام می دهد. طرح های SuperTruck 3 قرار است تا پایان سال 2025 معرفی شوند.

طبق یک خبر، کالج مهندسی OSU یکی از بزرگترین و پربازده ترین برنامه های مهندسی کشور است.



منبع: https://www.truckinginfo.com/10190506/daimler-working-with-oregon-state-on-supertruck-3-fcev-project