یک پست مهمان توسط جو کوتون جونیور.

همانطور که از اول سال عبور می کنیم و وارد قلب Q1 می شویم، شاهد به نتیجه رسیدن RFP ها هستیم.

چگونه برای جوایز خود آماده می شوید؟ چگونه ظرفیت لازم را در خطوطی که ممکن است ایجاد نکرده باشید، توسعه دهید؟ چگونه بازار را درک می کنید و به درستی قیمت حمل و نقل را که ممکن است به شما تعلق نگرفته باشد، تشخیص می دهید؟

صرف نظر از اینکه کارگزاری خود را به تازگی راه اندازی کرده اید یا یک پایگاه مشتری تثبیت شده دارید، وقتی ،ت به مدیریت جوایز می رسد، جدای از کامیون های واقعی برای حمل بارهای شما، کارایی در فرآیند بسیار مهم است. پذیرش خطوط اعطایی شما در یک بازار کندتر آسان‌تر است – مانند آنچه معمولاً در سه ماهه اول می‌بینیم – و احتمالاً با توجه به شرایط بازاری که در طول سال 2023 تجربه کردیم، آسان‌تر است. با این وجود، استفاده از DAT RateView و شاخص شرایط بازار (MCI) امکان یک فرآیند آگاهانه را فراهم می کند.

خطوط خود را بپذیرید، اما نوسانات قیمت و فصلی را که ممکن است از طریق میانگین تاریخی 13 ماهه RateView مشاهده کنید، درک کنید. آیا هنگام رزرو بار در این خط، فصل تولید وارد عمل خواهد شد؟ آیا نسبت بار به کامیون (و جستجوی بار و داده های جستجوی کامیون) در MCI طی روز گذشته، هشت روز یا حتی 30 روز گذشته تغییر کرده است؟ همچنین در RateView، مشارکت‌های شرکت خود را که در خطوطی که شما اجرا کرده‌اید و مشارکت داده‌اید، در نظر بگیرید. نحوه ،ید شما به ،وان یک شرکت در مقابل بازار را در نظر بگیرید. بهترین روش شما این است که قبل از تصمیم گیری تا حد امکان داده ها و اطلاعات مربوط به بازار را مصرف کنید.

هنگامی که تصمیم به پذیرش حجم بار اعطا شده خود گرفتید، باید ظرفیت خود را ایمن کنید. یک کارگزار می تواند برای هجوم بارهای اعطا شده آماده شود، اما تا زم، که این بارها در سیستم شما نباشد، توسعه ظرفیت در خطوطی که ندارید دشوار است. اجرا قبل از. استفاده از ابزاری مانند DAT LaneMakers به شما امکان می دهد ظرفیتی را جستجو کنید که ممکن است قبلاً کشف نکرده باشید. این ابزار به کاربران این امکان را می‌دهد که به دنبال حامل‌هایی بگردند که نه تنها کامیون‌ها را پست می‌کنند، بلکه بارها را در خطوط خاص جستجو می‌کنند. این پست های فعال و اعداد جستجوی کلی را تا یک سال کامل نشان می دهد. شاید شرکتی که قبلاً با آن کار می‌کنید به دنبال مسیری باشد که به تازگی به شما اعطا شده است – این جایی است که می‌تو،د به ایجاد روابط بهتر و در نهایت پوشش همه بارهای دریافتی خود متمایل شوید.

همانطور که در بالا ذکر کردم، درک داده هایی که مصرف می کنید بسیار مهم است. این منجر به گفت،ای بهتر با ارسال کنندگان و ایجاد حاشیه می شود. وقتی خطوط خاصی به شما تعلق نمی گیرد و آنها به بازار نقدی راه می یابند، چگونه می تو،د آن بار را برای برنده شدن و سود بردن به بهترین نحو نقل قول کنید؟

DAT RateView یک منبع داده آزمایش شده و آزمایش شده برای کمک به آن است. اما در مورد آن مکان های مبهم تر حمل و نقل چطور؟ خطوطی که نقاط داده کمتر یا مشارکت کمتری در پشت نرخ RateView وجود دارد؟

به ،وان مثال، هنگام استفاده از RateView در خطوطی که فقط یک X(extended)-Market به X(extended)-Market در 15 روز گذشته وجود دارد، در نظر بگیرید که این منطقه جغرافیایی چقدر بزرگ است و چگونه ممکن است بر نرخ انتشار DAT تأثیر بگذارد. آن را با نرخی با داده‌های مشارکت کافی برای تضمین جزئیات در سطح zip 3 تا 3 رقمی در سه روز گذشته مقایسه کنید، جایی که DAT می‌تواند به شما نگاه مختصرتری به خطی که در آن هستید ارائه دهد. تلاش برای نقل قول همه اینها را می توان گفت، هنگام تصمیم گیری برای تعیین قیمت یک بار، به همان اندازه که دارید داده مصرف کنید.

دستیابی به موقعیت با ارسال کنندگان خود به ،وان متخصص بازار در کنار یک رابطه خوب، همیشه به شما کمک می کند تا باربری را برنده شوید، اما به خصوص در بازارهای کندتر، ما هنوز باید به داده ها و فرآیندها توجه کنیم.

آیا برای سال 2024 آماده اید؟ فراموش نکنید که کن آدامو و دین کروک را بررسی کنید پاد،ت هفتگی سه شنبه صبح به صورت مداوم به روز رس، بازار آماده بودن برای هر چیزی!

درباره نویسنده

جو کاتون یک معمار راه حل های مشتری به ،وان بخشی از تیم موفقیت مشتریان سازم، ما است. جو با 10 سال تجربه در صنعت کارگزاری، پشتیب، و اجرای عملیات از کوچک تا بزرگ، عمدتاً با مشتریان شرکتی Shipper به DAT پیوست. جو با دانش و تجربه صنعت، چشم انداز ایده آلی را برای ذینفعان و مشتریان خود به ارمغان می آورد. تیم موفقیت ما می تواند به ارائه راهنمایی در مورد هر سوالی، ارائه آموزش تخصصی محصول، یا جمع آوری بازخورد محصول برای به اشتراک گذاشتن با تیم های داخلی کمک کند.

منبع: https://www.dat.com/blog/best-practices-for-2024