خرید و فروش مستقیم از فولاد آلیاژ ایران تجارتـگرام | brassonline

خرید و فروش مستقیم از فولاد آلیاژ ایران تجارتـگرام | brassonline

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت آلیاژ سازان وزارت درج کنید. 5 .کلیه مدارک تحصیلی ارایه شده، حسب مورد از آموزش و پرورش و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری استعالم خواهند شد. مسئولیت و عواقب ناشی از ارسال تصاویر بی کیفیت و ناخوانا بعهده داوطلب خواهد بود.

  • به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران، روز سه شنبه ۱۴۰۰/۱۰/۲۱ پنجمین جلسه کارگروه ارتقاء بهره وری استان به میزبانی شرکت فولاد آلیاژی ایران برگزار گردید.
  • استعلام از باربری گرفته میشود به مشتری هزینه ارسال اعلام میگردد درصورت تایید مشتری، محموله بارگیری و ارسال میشود.
  • شرکت فولاد آلیاژی ایران بزرگترین تولیدکننده انواع فولاد آلیاژی و مخصوص در ایران و خاورمیانه و یکی از مدرن ترین کارخانجات فولاد آلیاژی دنیا می باشد.
  • در جدول زیر مدرک و رشته های تحصیلی مورد نیاز ثبت نام استخدام فولاد آلیاژی ایران 1401 شرح داده شده است.

به گزارش روابط عمومی، هیئت مدیره شرکت فولاد آلیاژی ایران، از فرآیند برگزاری کانون ارزیابی و توسعه شایستگی های منابع انسانی در واحد آموزش و توسعه منابع انسانی بازدید نموده و بر توسعه شایستگی و نقش نیروی انسانی در پیشبرد اهداف فولاد آلیاژی تاکید کردند. معمولا همزمان با اعلام فراخوان های آزمون استخدامی از سمت شرکت ها و موسسات، دفترچه راهنمایی نیز با هدف اطلاع رسانی شرایط و ضوابط وضع شده منتشر می شود. برخلاف سایر موسسات، شرکت فولاد آلیاژی ایران اقدام به انتشار اطلاعیه راهنما آزمون استخدامی کرده است. شرکت فولاد آلیاژی ایران بزرگترین تولید کننده انواع فولاد آلیاژی و مخصوص در ایران و خاورمیانه است و یکی از مدرن ترین کارخانجات فولاد آلیاژی جهان می باشد. این شرکت واقع در استان یزد می باشد و در نظر دارد با هدف جذب نیروهای انسانی متخصص و ماهر آزمونی را برگزار نماید. داوطلبان این آزمون بنا بر رشته و مدرک تحصیلی خود باید منابع درسی مرتبط به رشته خود را مطالعه نمایند.

تماس باما

استخدام فولاد آلیاژی ایران سال ۱۴۰۱ آغاز شده و در سایت iasco.ir انجام پذیر می باشد. با تداوم روند پیشرفت احداث باند دوم جاده یزد – فولاد، انتظار دیرین ساکنان منطقه و صنایع پیرامون این جاده از جمله شرکت فولاد آلیاژی ایران به زودی برآورده خواهد شد. در بیست و چهارمین سال رتبه بندی IMI-100 شرکت فولاد آلیاژی ایران به عنوان یکی از صد شرکت برتر کشور معرفی شد. در آیینی با حضور مدیرعامل شرکت فولادآلیاژی ایران و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر، عباس استادی به عنوان فرمانده پایگاه مقاوت الحدید شرکت فولادآلیاژی ایران معرفی شد. هفتمین گردهمایی مدیران روابط عمومی زنجیره آهن و فولاد کشور امروز سه‌شنبه ۲۴ آبان‌ماه ۱۴۰۱ توسط انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران برگزار شد و مدیران روابط عمومی شرکت‌های بزرگ فولادی و معدنی از تمامی رسته‌های زنجیره آهن و فولاد در آن حضور بهم رساندند.

زمانبندی آزمون استخدامی شرکت فولاد آلیاژی ایران ۱۴۰۲

اگر پس از مطالعه مقالهاستخدام فولاد آلیاژی ایران در سال 1401 سوالی در خصوص جزئیات ثبت نام یا برگزاری این آزمون دارید می توانید از طریق برقراری تماس تلفنی با کارشناسان مجرب مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخ سوالات و ابهامات خود را از ایشان دریافت کنید. همچنین، دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی فولاد آلیاژی ایران سال ۱۴۰۱ همزمان با آغاز نام نویسی این آزمون یعنی در تاریخ 5 خرداد ماه سال جاری منتشر شده است و داوطلبان تا 16 خرداد ماه فرصت دارند در صورت واجد شرایط ذکر شده در این دفترچه ثبت نام خود را انجام دهند. داوطلبانی که فارغ التحصیل مقاطع دیپلم، کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های مورد نیاز فراخوان استخدام فولاد آلیاژی ایران ۱۴۰۱ هستند و قصد نام نویسی در این آزمون را دارند باید در تاریخ و مهلت تعیین شده برای این آزمون مدارک خود را آماده کرده و مراحل ثبت نام را تکمیل کنند.

سقوط شاخص بیلت وارداتی امارات

امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد. شدگان اعلام می گردد و پذیرفته شدگان نهایی مکلف اند از تاریخی که شرکت اعلام خواهد نمود در واحد آموزش شرکت جهت طی دوره های آموزشی برنامه ریزی شده حضور یابند. تشخیص شرکت در رد یا پذیرش داوطلبان در هریک از مراحل اشاره شده و نهایتاً استخدام، نافذ و قاطع می باشد. 1 .آزمون ورودی (دانشی) بصورت چهارگزینه ای و بدون احتساب نمره منفی برای پاسخهای نادرست برگزار میگردد. لازم به ذکر است، در بررسی و پذیرش فرم تقاضای استخدام، دانشگاه محل اخذ مدرک، معدل و بومی بودن درنظر گرفته می شود.