خرید انواع همزن برقی بوش انواع همزن دستی بوش با ضمانت بهترین قیمت | سناپویان

خرید انواع همزن برقی بوش انواع همزن دستی بوش با ضمانت بهترین قیمت | سناپویان

این همزن دارای دو سری هم زن و دو سری خمیر زن می‌باشد که جنس همگی آ‌ن‌ها از استیل ضد زنگ است. جنس بدنه ی این همزن از پلاستیک ساخته شده و بسیار سبک می‌باشد. همزن دستی بوش مدل MFQ36300 با توان 300 وات یک دستگاه با مصرف خانگی است. این همزن به صورت ارگونومیک و بسیار شیک و زیبا طراحی شده است و چون می بایست به صورت دستی مورد استفاده باشد در اندازه و وزن مناسبی ساخته شده است. همزن دستی بوش دارای دو حالت سرعت کم و زیاد است که توسط دکمه تعبیه شده روی دسته همزن قابل تنظیم است، همچنین یک سرعت متوسط نیز وجود دارد که تنها با نگهداشتن دکمه فعال است و با برداشتن دستتان قطع می شود.

  • اکنون قصد داریم تا آن را با دیگر محصول مشابه اش یعنی همزن دستی بوش مدل MFQ3010 مقایسه نماییم.
  • سرعت همزن دستی بوش مدل MFQ3010 در دو حالت متفاوت قابل تنظیم می‌باشد.
  • موتور این محصول قابلیت کار در دو سرعت و عملکرد توربو را نیز دارد.
  • سَری های دو گانه میکسر و ورزن خمیر از جنس فولاد ضد زنگ هستند.
  • تیغه های دستگاه در دو مدل همزن و خمیرزن ارائه شده است که از جنس استیل مرغوب هستند.

فروشگاه اینترنتی حراجی ایرانیان این میکسر دستی را به آشپزخانه شما پیشنهاد دارد. امروزه با راه یافتن غذا ها ، شیرینی جات و انواع کیک ها با طعم و دستور پخت های متفاوت ، اصلی ترین دغدغه ، تهیه کردن یک خمیر یا مایع خام ماقبل پخت با بافتی یک دست و کاملا مخلوط شده می باشد. درست کردن مخلوطی با این ویژگی ها به صورت دستی خسته کننده ، وقت گیر و در اکثر مواقع باعث عدم رسیدن به نتیجه مطلوب و در نهایت نا رضایتی افراد می شود. اما با وجود موتور برقی با توان بالای ۶۰۰ وات در کنار گیربکس ۵ سرعته ، همزن بوش را به یکی از ملزومات همیشگی در امر پخت شیرینی جات ، کیک ها و اسموتی های میوه ای ، بدل کرده است.

تعمیرات همزن برقی و دستی بوش :

فروشگاه بیست بخر غیرفعال می باشد و هیچگونه فعالیت و فروشی ندارد. جهت عضویت در خبرنامه پیامکی و آگاه شدن از تخفیفات شماره همراه خود را وارد کنید.

ست همزن عمودی بوش مدل MS61B6170

تیغه های دستگاه در دو مدل همزن و خمیرزن ارائه شده است که از جنس استیل مرغوب هستند. توسط دکمه قرمز رنگ روی بدنه نیز به راحتی می توانید تیغه ها را خارج کرده و تعویض نمایید. در ضمن سیم بلند 1.8 متری به شما این امکان را می دهد که فضای کافی برای کار با وسیله داشته باشید. پس از استفاده نیز می توانید سیم را در قسمت انتهایی بدنه بصورت جمع شده قرار دهید. همزن دستی بوش از پلاستیک سبک ساخته شده که تنها وزن 900 گرم را دارد پس کاربر می توانید مدت زمان طولانی با این محصول کار کرده و از خستگی دست دور بماند.

فناوری ها و سری های همزن بوش مدل MFQ3010

با زدن دکمه جدا کننده شما می توانید سری های این محصول را جدا کرده و در ماشین ظرفشویی خود قرار دهید. همزن برقی دستی بوش مدل MFQ40304 دارای توان مصرفی 500 وات است. برای کار کردن از موتوری پر قدرت بهره مند می باشد و با داشتن قابلیت توربو کاربر می تواند از حداکثر توان موتور آن استفاده نماید. تنظیمات سرعت دیگرخصوصیات عالی موجود در همزن برقی دستی بوش 500 وات مدل MFQ40304 است. از طریق کلید کشویی موجود در بالای بدنه می توان تنظیمات سرعت را به دلخواه خود انتخاب کرد.