خبرنامه کارگزار DAT محتوای برتر ماه ما را جمع آوری می کند و آن را مستقیماً به صندوق ورودی شما تحویل می دهد. راهنماها، راهنمایی‌ها و توصیه‌های مربوط به محصولات DAT، افزایش کارگزاری خود و شرایط فعلی بازار را خواهید یافت. ما اینجا هستیم تا اطلاعات و بینش هایی را در اختیار شما قرار دهیم تا به ،ب و کار شما برتری دهیم.

از روی میز مایک ویور، معاون فروش و مشارکت

از آنجایی که در این ماه در مورد پیشگیری از کلاهبرداری صحبت می کنیم، در اینجا یک به روز رس، سریع از خط مقدم ارائه شده است. این اعداد را بررسی کنید

از ژانویه 2023، بیش از 9 هزار حساب را بسته ایم. و از آن زمان تاکنون، شاهد کاهش 65 درصدی در موارد تقلب گزارش شده بوده ایم. برای آنها ولنتاین نیست!

اعداد برای خود صحبت می کنند – دستکش ها خاموش هستند. کلاهبرداران در اینجا چکمه را می گیرند. اما این بدان م،ا نیست که شما می تو،د کمتر کوشا باشید. افراد بد در حال حاضر کلاهبرداری های پیچیده فیشینگ را به کار می گیرند که اغلب به ،وان درخواست های بازنش، رمز عبور پنهان می شوند. قوی بم،د و وقتی شک دارید، به “حس ،کبوتی” خود اعتماد کنید!

در نهایت، ما به سرعت به اولین خود نزدیک می شویم DAT Engage جلسات سال (دا،، تگزاس) و شروع غیررسمی فصل نمایشگاه های تجاری. ما شما را در میدان خواهیم دید!

منابع کلاهبرداری ما را ببینید

در سال 2024 ایمن و آماده باشید

آیا با ورود به سال جدید، اقداماتی را برای محافظت از ،ب و کار خود در برابر تهدیدات امنیتی انجام می دهید؟ می‌تو،د با پیش‌گامی و هوشیاری خود، همراه با ابزارهای DAT و استراتژی‌های مبارزه با تقلب، کلاهبرداری را متوقف کنید.

ببینید چگونه

چگونه می تو،د با ما با کلاهبرداری مبارزه کنید

محافظت از خود در برابر کلاهبرداری مهمتر از همیشه است. این یک موضوع در حال تغییر و پیچیده است، اما ما معتقدیم که همه چیز را ساده کنیم. ما حفاظت از تقلب را به چهار حوزه کلیدی ت،یم کرده ایم.

برای استراتژی های دفاعی دقیق روی زیر کلیک کنید.

چگونه می تو،د با تقلب مبارزه کنید

تلاش‌های فیشینگ را در پلتفرم‌های ما مشاهده می‌کنید؟ به ما کمک کنید صنعت را از تقلب در امان نگه داریم. به ما اطلاع دهید و ما رسیدگی خواهیم کرد.

گزارش تلاش های فیشینگ

وبینارها و رویدادهای آینده

ژانویه راه اندازی و یاد بگیرید خلاصه

راه اندازی ژانویه و یادگیری را از دست داده اید؟ ما یک خلاصه داریم که هر چیزی را که ممکن است از دست داده باشید را پوشش می دهد.

خلاصه را بخو،د

DAT Engage – دا،/آرلینگتون

دا، – ما به دیدن شما می آییم! تیم ما در محل با مشتریان حامل و کارگزار ما ملاقات خواهد کرد و آموزش های شخصی سازی شده محصول را در سراسر منطقه اجرا خواهد کرد. می خواهید به دفتر شما بیاییم؟ با پر ، فرم در لینک زیر مطمئن شوید که شما را از دست ندهید. اگر سؤالی دارید، با مدیر حساب خود تماس بگیرید.

ما را به دفتر خود بفرستید

TIA Capital Ideas 2024

در TIA Capital Ideas 2024 ما را ببینید – ما در غرفه شماره 401 خواهیم بود. با کارشناسان صنعت صحبت کنید، دموهای محصول را ببینید یا در یکی از سه آزمایشگاه آموزشی ما شرکت کنید.

همین الان ثبت نام کنید

نحوه پشتیب، و رشد کارگزاری‌های DAT در هر اندازه در سراسر کشور را در dat.com/brokers ببینید.

منبع: https://www.dat.com/blog/dat-broker-monthly-newsletter-give-fraudsters-the-boot