خبرنامه کارگزار DAT محتوای برتر ماه ما را جمع آوری می کند و آن را مستقیماً به صندوق ورودی شما تحویل می دهد. راهنماها، راهنمایی‌ها و توصیه‌های مربوط به محصولات DAT، افزایش کارگزاری خود و شرایط فعلی بازار را خواهید یافت. ما اینجا هستیم تا اطلاعات و بینش هایی را در اختیار شما قرار دهیم تا به ،ب و کار شما برتری دهیم.

از روی میز مایک ویور، معاون فروش و مشارکت

معیار یک شریک تجاری، محصول یا ابزار خوب در این است که چقدر به کاربر کمک می کند.

برای پول من، بهترین راه برای کمک به کاربر این است که به آنچه نیاز دارد گوش دهد. اینجاست که شما وارد می شوید.

شما این فرصت را دارید که به شکل گیری آینده محصولات، ویژگی ها و ابزارهای DAT کمک کنید. با ارائه نظرات شما، می‌تو،م راه‌حل‌های خود را متن، با نیازهای کارگزاران مانند شما در سراسر کشور تنظیم کنیم. برای ،ب اطلاعات در مورد چگونگی کمک به ما به خواندن ادامه دهید.

در غیر این صورت، به ما مراجعه کنید مشغول ، رویدادها (موارد بعدی در شیکاگو است!) در سراسر کشور، یا حتی بهتر، از ما دیدن کنید DATCON24.

ما شما را آنجا خواهیم دید!

به شکل دهی محصولات DAT کمک کنید

مایلید به ما در ساخت محصولات قوی‌تر از دلال‌هایی مانند شما کمک کنید؟ ما تعداد محدودی مکان برای هیئت مشاوره مشتری 2024 خود (CAB) داریم. آیا بازخوردی برای به اشتراک گذاشتن دارید و علاقه مند به مشارکت هستید؟ برای درخواست فرم را پر کنید.

نظرات خود را در اینجا ارائه دهید

DATCON 2024: بعدی

نیروی محرکه در لجستیک باشید

DATCON جایی است که صنعت آینده خود را تعیین می کند. هر سال، کاربران DAT برای یکی از رویدادهای برتر حمل و نقل جمع می شوند. امسال DATCON24 در 22 تا 24 اکتبر 2024 در کانزاس سیتی، میسوری برگزار می شود. این کنفرانس دو روزه شامل سخنر،‌های کلیدی الهام‌بخش، جلسات برجسته با کارشناسان صنعت، آموزش عملی محصول، و فرصت‌های شبکه بی‌پایان است.

شما دانش و بینش ،ب خواهید کرد تا ،ب و کار خود را به فصل بعدی سوق دهید. با آهنگ‌های برنامه‌نویسی منحصربه‌فرد بر اساس جایی که در سفر خود هستید، با روش‌های بی‌شماری برای موفقیت و پیشرفت به خانه می‌روید.

به DATCON یک تخفیف عمده برای ،ید اولیه می خواهید؟

برای باز ، قیمت بلیط ویژه 895 دلاری (600 دلار صرفه جویی در قیمت کامل) روی زیر کلیک کنید. این تخفیف فقط برای مدت محدودی موجود است.

از تخفیف DATCON من مطمئن شوید

کانون توجه محصول: شبکه های خصوصی در DAT One

ویژگی شبکه های خصوصی در DAT One برای حفظ یک شبکه حامل قوی و قابل اعتماد بسیار مهم است – به شما این امکان را می دهد که کنترل کنید چه ،ی بارهای شما را می بیند و با آنها تعامل دارد و بارهای من، را در مقابل افراد من، قرار می دهد.

نسخه ی نمایشی شبکه های خصوصی

خلاصه وبینار: آزادسازی قدرت داده در سفر کارگزاری باربری شما

رابط گراف دیجیتالی HUD آینده‌نگر روی پس‌زمینه آبی تیره تار. مفهوم بازار سهام و معاملات. رندر سه بعدی نوردهی دوگانه

جلوتر ماندن امری ضروری است. در این وبینار، Tamir Dov، مدیر ارشد محصول در DAT، و جاستین وا،، مدیر تجزیه و تحلیل در Reliable Transportation Solutions (RTS)، قدرت داده های خوب را در هموارسازی عملیات روزانه، از بینش بازار در زمان واقعی تا تجزیه و تحلیل پیش بینی

آنها همچنین به موارد زیر اشاره می کنند:

  • جمع آوری و بهینه سازی داده ها
  • چرخه بازار و چگونگی افزایش کارایی از طریق تعمیم
  • روند در انواع مختلف بازار
  • گردآوری مجموعه داده بهتر با استفاده از منابع داده داخلی + خارجی

وبینار را اینجا تماشا کنید

قوی ماندن در برابر تقلب

،ب و کار شما چقدر در برابر کلاهبرداری و تهدیدات سایبری ایمن است؟

DAT شما را با یک چک لیست پنج مرحله ای ساده تحت پوشش قرار می دهد تا به تقویت امنیت آنلاین خود، بررسی شرکت های حمل و نقل و ایمن نگه داشتن حمل و نقل مشتریان شما کمک کند.

اکنون بارگیری کن

رویدادهای آینده

DAT Engage – شیکاگو

شیکاگو – ما به دیدن شما می آییم! تیم ما از 11 تا 13 ژوئن در زمین خواهد بود و با مشتریان خود ملاقات می کند و آموزش محصولات شخصی را در سراسر منطقه اجرا می کند. می خواهید به دفتر شما بیاییم؟ با پر ، فرم در لینک زیر، مطمئن شوید که شما را از دست ندهید. اگر سؤالی دارید، با مدیر حساب خود تماس بگیرید.

با ما در شیکاگو ملاقات کنید

منبع: https://www.dat.com/blog/dat-broker-monthly-newsletter-help-us-make-stronger-tools