تناژ کامیون ها بیشترین کاهش ماهانه از زمان شروع همه گیری را داشته است


اخبار و خلاصه حمل و نقل برای پنجشنبه، 22 دسامبر 2022:

تناژ کامیون در ماه نوامبر 2.5 درصد کاهش یافت

شاخص تناژ کامیون ATA نوامبر 2022ATAشاخص تناژ کامیون برای اجاره (SA) تعدیل فصلی پیشرفته انجمن های حمل و نقل آمریکا پس از کاهش 1.2 درصدی در ماه اکتبر، 2.5 درصد در نوامبر کاهش یافت. در ماه نوامبر، این شاخص برابر با 114.7 (100=2015) در مقابل 117.6 در ماه اکتبر بود.

باب کاستلو، اقتصاددان ارشد ATA، گفت: «تناژ کامیون‌های اجاره‌ای بیشترین کاهش ماهانه را در ماه نوامبر از زمان شروع همه‌گیری و افت کلی 3.7 درصدی در اکتبر و نوامبر داشته است». «کاهش‌ها با گزارش‌های حکایتی مربوط به یک فصل حمل‌ونقل در پاییز ملایم و همچنین به‌طور کلی کاهش اقتصاد کالا مطابقت دارد. حمل و نقل مربوط به مسکن به ویژه ضعیف است.

در مقایسه با نوامبر 2021، شاخص SA 0.8 درصد افزایش یافت که پانزدهمین افزایش متوالی سال به سال بود، اما کمترین میزان در آن دوره بود. در ماه اکتبر، این شاخص نسبت به سال قبل 4 درصد افزایش داشت. از سال تا به امروز تا نوامبر، در مقایسه با مدت مشابه در سال 2021، تناژ 3.7٪ افزایش یافته است.

شاخص فصلی تعدیل نشده، که نشان دهنده تغییر در تناژ حمل شده توسط ناوگان قبل از هر تعدیل فصلی است، در نوامبر برابر با 114.6 بود که 4.6 درصد کمتر از سطح اکتبر (120.2) بود. در مح،ه شاخص، 100 نشان‌دهنده سال 2015 است. شاخص تناژ کامیون برای اجاره ATA در مقایسه با حمل و نقل بار در بازار، تحت سلطه باربری قراردادی است.

طوفان های زمست، کمک HOS را برای حمل کننده های سوخت ضروری می کند

طوفان های بی سابقه زمست، و دمای سرد در بسیاری از مناطق کشور، چهار ایالت غرب را بر آن داشته است تا اعلامیه های اضطراری صادر کنند و از مقررات ساعت خدمات برای برخی از حامل های سوخت گرمایشی چشم پوشی کنند.

فرمانداران داکوتای شمالی، داکوتای ج،ی و یوتا، به همراه پلیس در ک،ادو، از قو،ن خاصی چشم پوشی می کنند تا مطمئن شوند ،نان آنها قادر به دریافت سوخت گرمایشی برای مق، با شرایط یخبندان هستند.

داگ بورگوم، فرماندار داکوتای شمالی، وضعیت اضطراری را اعلام کرد و بخش‌های 390 تا 399 مقررات ایمنی فدرال موتور حامل را برای رانندگ، که سوخت گرمایشی، از جمله پروپان، گاز طبیعی و روغن گرمایشی را حمل می‌کنند، برای ارائه کمک مستقیم به تلاش‌های امدادی اضطراری لغو کرد. این سفارش از 19 دسامبر به مدت 30 روز قابل اجرا است.

فرماندار داکوتای ج،ی، کریستی نوم، وضعیت اضطراری اعلام کرد و رانندگ، که سوخت پروپان و گرمایش را به داخل یا داخل داکوتای ج،ی حمل می‌کنند، از بخش‌های 390-399 قو،ن فدرال معاف می‌کند که از 16 دسامبر تا 15 ژانویه قابل اجرا است.

علاوه بر این، اسپنسر جی. کا،، فرماندار یوتا، بی،ه‌ای صادر کرد «به منظور تسهیل معافیت از قو،ن و مقرراتی که ساعات خدمت را برای رانندگان وسایل نقلیه موتوری تجاری تحویل پروپان محدود می‌کند». این معافیت از 16 دسامبر به مدت 30 روز قابل اجرا است.

در نهایت، و، ایمنی عمومی ک،ادو، همراه با ایالت های اطراف، معافیت موقت از مقررات ساعات کار را برای حمل کنندگان سوخت های گرمایشی مصرفی، پروپان و گاز طبیعی تا 31 ژانویه تصویب کرد.

ContainerPort گروه تیم فروش را برای تسریع رشد گسترش می دهد

ContainerPort Group (CCJ تاپ 250، شماره 81) این هفته چندین انتصاب کلیدی را اعلام کرد که نشان دهنده گسترش تیم تجاری خود است که از رشد استراتژیک شرکت در هر بندر و هر ریل پشتیب، می کند.

CPG برای خدمت رس، بهتر به مشتریان خود، برنامه های استراتژیک تهاجمی را برای سرعت بخشیدن به راه حل های ظرفیت موجود خود با ایجاد یک شبکه سراسری در نظر گرفته است و به مشتریان این امکان را می دهد تا برای تمام نیازهای ظرفیت خود با یک شرکت مخابراتی کار کنند. CPG در حال حاضر بیش از 1500 کامیون را اداره می کند و به دلیل ،ید شرکت حمل و نقل اقیانوس آرام در شمال غربی اقیانوس آرام، حضور گسترده ای دارد.

این شرکت گفت که تیم‌های تجاری و فروش گسترده، جزء مهمی از تجارت خواهند بود و برای دستیابی به هدف CPG که ارائه‌دهنده ملی آب‌کشی انتخابی برای بزرگترین و بهترین مارک‌های امروزی است، ضروری است.

جوی پالمر، رئیس CPG، گفت: “ما در آستانه سال بزرگی برای CPG هستیم و می خواهیم با انتصاب افراد استثنایی برای همکاری با مشتریان خود، به حرکت در جهت حضور در هر ریل و بندر در سراسر کشور ادامه دهیم.” “این افزوده‌های جدید به تیم‌های تجاری ما نشان‌دهنده تعهد عمیق ما به مشتریان است و به ما کمک می‌کند تا برای همه نیازهای آنها به یک فروشگاه واحد تبدیل شویم.”

قرارهای جدید CPG عبارتند از:

جاش کوشمن، معاون فروش – تیم ملی بازرگ،

کوشمن که قبلاً از سال 2019 تا 2020 در یک ظرفیت تجاری برای بخش Truckload CPG خدمت می کرد، بر عملیات فروش تجاری ملی شرکت نظارت خواهد کرد و تلاش CPG را در توسعه حساب استراتژیک رهبری خواهد کرد. پیش از این، او معاون فروش سازم، در دارت بود که بر کارگزاری کامیون متمرکز بود.

کالوین ایزلی، مدیر فروش – منطقه خلیج ،

در پنج سال گذشته، ایزلی بر فروش منطقه‌ای درایاژ با تمرکز بر مناطق دا، و هیوستون نظارت داشته است. او قبلاً سمت مدیر فروش را در Dunavant Enterprises داشت و دارای مدرک مدیریت زنجیره تامین از تگزاس A&M است.

مارتی موسیالوفسکی، معاون فروش – منطقه ج، شرقی

موسیالوفسکی با بیش از 30 سال تجربه در لجستیک بین المللی و پایه ای محکم در هر دو بخش فروش و عملیات، دانش فروش زیادی را از استخدام قبلی خود در موقعیت های مدیریت فروش با خطوط Horizon، Old Dominion Freight Lines و DCLI ارائه می دهد.

USPS خودروهای برقی با باتری را به ناوگان تحویل اضافه می کند

سرویس پست ایالات متحده این هفته اعلام کرد که انتظار دارد حداقل 66000 وسیله نقلیه تحویل باتری-الکتریکی را به ،وان بخشی از برنامه ،ید 106000 خودروی خود برای تحویل از هم اکنون تا سال 2028 ،یداری کند.

وسایل نقلیه ،یداری شده به ،وان بخشی از این طرح پیش بینی شده جایگزین ناوگان قدیمی تحویل خدمات پستی با بیش از 220000 خودرو خواهند شد.

خدمات پستی حداقل 60000 وسیله نقلیه تحویل نسل بعدی (NGDV) را پیش بینی می کند که حداقل 75٪ (45000) از باتری های الکتریکی خواهد بود. به ،وان بخشی از این طرح، در مجموع 21000 وسیله نقلیه تجاری اضافی (COTS) نیز انتظار می‌رود که بسته به در دسترس بودن بازار و امکان‌سنجی عملیاتی، باطری الکتریکی باشند. خدمات پستی همچنین پیش‌بینی می‌کند که وسایل نقلیه احتراق داخلی برای رفع نیازهای فوری تعویض خودرو ضروری باشد.

به گفته USPS، برخلاف خودروهایی که جایگزین می‌کنند، خودروهای جدید دارای تهویه مطبوع و فناوری پیشرفته ایمنی خواهند بود و بیشتر با نیازهای عملیاتی امروزی من، هستند. برای هر وسیله نقلیه COTS ،یداری شده، خدمات پستی ترجیحی برای تولید داخلی خواهد داشت.

خدمات پستی به ارزیابی و ،ید وسایل نقلیه در بازه‌های زم، کوتاه‌تر ادامه می‌دهد تا به استراتژی عملیاتی در حال تحول، پیشرفت‌های فناوری، و شرایط متغیر بازار، از جمله افزایش در دسترس بودن گزینه‌های BEV در آینده، پاسخگوتر باشد.


منبع: https://www.ccjdi،al.com/economic-trends/article/15304772/truck-tonnage-saw-biggest-monthly-dip-since-pandemic-began