با نزدیک شدن به روز ولنتاین، باله لجستیکی را که در میامی در حال گسترش است، تماشا کنید، شهری که به طور موقت نام “صحرای حمل و نقل” خود را کنار می گذارد تا به یک مرکز اصلی تعطیلات تبدیل شود. هفته‌های منتهی به 14 فوریه شاهد افزایش قابل‌توجهی در فعالیت‌های باربری کامیون هستیم که عمدتاً توسط یک کالا هدایت می‌شود: گل‌ها.

روندهای فصلی را در زمان واقعی با DAT One مشاهده کنید.

دگرگونی میامی گواهی بر قدرت روندهای فصلی است که این صنعت را شکل داده و رنگ می دهد. داده های DAT Freight & Analytics افزایش حجم بار، به ویژه کامیون های یخچال دار را نشان می دهد که برای حفظ زیبایی گل های ظریف در سفر ضروری است. تقریباً 500 کامیون گل رز به تنهایی هر روز میامی را طی شش هفته قبل از روز ولنتاین ، می کنند.

پیش‌بینی می‌شود که مصرف‌کنندگان آمریکایی مبلغ بی‌سابقه‌ای را برای جشن‌های روز ولنتاین هزینه کنند، و با توجه به اینکه گل‌ها 37 درصد از این هزینه‌ها را به خود اختصاص می‌دهند، انگیزه واضحی برای کامیون‌داران برای همگرایی در میامی وجود دارد – دروازه‌ای ایجاد شده برای گل‌های کلمبیا و اکوادور، به لطف نزدیکی آن. و زیرساخت قوی من، برای جابجایی محموله های یخچال دار.

فرودگاه بین‌المللی میامی سنگ بنای این عملیات است که مسئول مدیریت 91 درصد از کل واردات گل به ایالات متحده است و از آنجا گل‌ها نه تنها به خانه‌های آمریکایی می‌رسند، بلکه به مقاصد بین‌المللی مانند آسیا و اروپا نیز راه پیدا می‌کنند.

کامیون داران این افزایش تقاضای سالانه را مانند هر افزایش فصلی دیگر، شبیه به عجله درخت کریسمس یا حجم برداشت کدو تنبل، پیش بینی می کنند. با این حال، در هفته دوم فوریه، تقاضا در بازارهای میامی اغلب از عرضه پیشی می‌گیرد، و بارهای یخچالی بیشتری نسبت به کامیون‌ها در دسترس است، که این وضعیت بازار را به ،وان یک بازار پرت تقویت می‌کند.

افکت روز ولنتاین میامی رقص پیچیده زنجیره تامین و تدارکات را نشان می‌دهد، جایی که زمان‌بندی، حرفه‌ای بودن و تازگی محصول در اولویت قرار دارد. همانطور که کامیون داران وارد قیف می شوند و محموله ها از بین می روند، میامی برای لحظه ای به ،وان قلب تپنده یک عملیات پیچیده ایستاده است.

آیا می خواهید از روندهای فصلی مانند این استفاده کنید؟ اینجا کلیک کنید.

منبع: https://www.dat.com/blog/miamis-big-valentines-trucking-business-flowers