علیرغم نرم شدن اقتصاد، دستمزد رانندگان در سه ماهه چهارم قوی بود که نشان دهنده اهمیت موضوع از نظر صنعت است.  - ع،: دبورا لاکریج

علیرغم نرم شدن اقتصاد، دستمزد رانندگان در سه ماهه چهارم قوی بود که نشان دهنده اهمیت موضوع از نظر صنعت است.

ع،: دبورا لاکریج


در حالی که ممکن است به نظر برسد که همه افراد داخل کمربند دستورات پر سر و صدا و مقررات سنگین در صنعت حمل و نقل را آروغ می زنند، حداقل یک آژانس فدرال در تلاش است تا به این صنعت کمک کند تا کمبود راننده به ظاهر بی پایان را جبران کند.

اداره ایمنی خودروهای فدرال به طور فعال راه حل هایی را برای کاهش معضل راننده ارائه کرده است. ابتکارات از یک برنامه کارآموزی با راننده جوان گرفته تا هیئت مشاوران جدید ،ن باربری متعهد به استخدام، حفظ و حمایت از رانندگان وسایل نقلیه موتوری تجاری زن است.

این تلاش‌ها استراتژی‌های بلندمدتی هستند که با وجود سودمندی بسیاری از محرک‌های فعلی و جدید در حال حاضر، نوید بزرگ‌تری برای افزایش تعداد دارندگان CDL در طول زمان دارند.

اما هیچ چیز به اندازه افزایش حقوق کارگران توجه هیچ کارگری را جلب نمی کند. به همین دلیل است که FMCSA نیز در راس افزایش حقوق راننده قرار دارد که می تواند تأثیر مثبت تقریباً فوری برای اپراتورها داشته باشد. برای این منظور، آژانس مطالعه ای را آغاز کرده است که چگونه جبران خسارت راننده می تواند بر حفظ راننده و ایمنی تأثیر بگذارد.

این آژانس گفت: «تأثیر روش‌های مختلف جبران خسارت راننده را بر میزان ایمنی و حفظ کلی از طریق جلسات توجیهی کارشناسان، جمع‌آوری داده‌ها و احتمالاً مطالعات موردی یا مصاحبه با کارشناسان مرتبط صنعت و دانشگاهی بررسی خواهد کرد».

داده هایی که اخیرا توسط شرکت تحقیقاتی گردآوری و تجزیه و تحلیل شده است موسسه ملی حمل و نقل تاکید می کند که دستمزد رانندگان در حال افزایش است.

بر اساس داده های NTI، علیرغم کندی رشد در نیمه اول سال 2022، دستمزد رانندگان در سه ماهه چهارم سال نسبت به سه ماهه قبل و در سال گذشته به افزایش خود ادامه داد.

داده‌ها افزایش دستمزد راننده – مسافت پیموده شده و حقوق ساعتی – را در همه انواع ناوگان، بخش‌های صنعتی، انواع شغل راننده و در تمام سطوح تجربه نشان می‌دهد. و شرکت‌های حمل‌ونقل موتور و ناوگان خصوصی همچنان «به دریافت پاداش‌ها و مشوق‌هایی که به درآمد کلی رانندگان کمک می‌کند» ادامه می‌دهند.

NTI یافته های Q4 خود را در این سه نکته کلیدی خلاصه کرد:

1. مقیاس کشویی رشد بر اساس تجربه

در حالی که دستمزد رانندگان در تمام سطوح تجربه دوباره در سه ماهه چهارم افزایش یافت، این حرکت برای رانندگ، با کمترین تجربه بیشتر بود. رانندگ، که تنها یک سال سابقه کار داشتند، در مقایسه با اوا، سال 2021، 5.9 درصد افزایش یافتند. دستمزد رانندگان با سه سال سابقه تقریباً به همان میزان افزایش یافت و به 5.2 درصد رسید و دستمزد رانندگان با “حدا،ر تجربه” 4.8٪ افزایش یافت.

در مقایسه، «دریافت کنندگان سقف» – که به ،وان پردرآمدترین رانندگان کامیون تعریف می شوند – به طور متوسط ​​شاهد افزایش دستمزد آنها 3.2 درصد بودند.

2. جوایز به جذب نیرو اشاره دارد

NTI در تحلیل خود گفت: «مشوق‌های جبر، که نشان‌دهنده یک محیط استخدامی قوی است، باقی می‌ماند. رواج جوایز ثبت نام، جوایز ارجاع، و گزینه های پرداخت تضمینی دوباره، سه ماهه به سه ماهه و سال به سال افزایش یافت، همانطور که مقادیر دلاری هر سه افزایش یافت. بیش از 8 ناوگان از هر 10 ناوگان پاداش های ارجاع ارائه می دهند و بیش از 7 ناوگان از هر 10 در حال پرداخت پاداش ثبت نام هستند. و مقادیر دلار برای هر دو به بالاترین حد خود در سه ماهه چهارم سال 2022 رسید.

3. برگه های تعطیلات کاری چک حقوق

آنچه NTI در مورد پرداخت تعطیلات گزارش می‌کند نشان می‌دهد که این فرصت از دست رفته برای پاداش دادن به رانندگان برای ناوگ، است که آن را ارائه نمی‌دهند.

NTI دریافت که نرخ ثابت و کار در تعطیلات در این سه ماهه نسبت به سال گذشته بیشتر ثابت بوده است. اما برخی از رانندگان ظاهراً بیشتر از سایرین در تعطیلات کار می ،د. رانندگان ون خشک سالانه شاهد افزایش 10 درصدی دستمزد تعطیلات خود بودند. همانطور که NTI اشاره کرد، اما رانندگان داوران 33 درصد افزایش حقوق تعطیلات را ،ب ،د، که باعث شد «یک روز مرخصی با حقوق شایسته پس از تقاضای دیوانه‌وار حمل‌ونقل مواد غذایی در هفته‌های منتهی به تعطیلات».

به هر حال، FMCSA در این موضوع مبتدی نیست. در سال 2014، آژانس تحقیقی را در مورد «عواقب ناخواسته احتمالی روش‌های مختلف جبران خسارت رانندگان» آغاز کرد.



منبع: https://www.truckinginfo.com/10190906/theres-more-than-one-way-up-with-driver-pay-commentary