بهترین لپ تاپ های بازار ایران + بررسی 7 بهترین لپ تاپ دنیا-اصیل بخرید

بهترین لپ تاپ های بازار ایران + بررسی 7 بهترین لپ تاپ دنیا-اصیل بخرید

عملکرد این لپ تاپ نیز بسیار قوی است، چرا که یک پردازنده Intel Core i H دارد. این لپ تاپ یک نمایشگر 15.6 اینچی بسیار با کیفیت دارد که با وضوح تصویر 2560 در 1440 و نرخ نوسازی 240 هرتز، تجربه بازی را بسیار لذت بخش تر می کند. مزیت دیگر این مدل تنوع پورت هاست که می توان لوازم جانبی متعددی را به آن متصل کرد. وزن این لپ تاپ نازک و جذاب دو کیلوگرم است که برای یک لپ تاپ گیمینگ وزن مناسبی است. با این حال این مدل معایبی نیز دارد که از جمله آن می توان به قیمت نسبتا بالای آن و وجود یک کیبورد کم عمق اشاره کرد. اگر به دنبال یکی از بهترین لپ تاپ های 2022 با طراحی منحصر به فرد و جذاب هستید،Microsoft surface laptop 4 یکی از بهترین گزینه ها است.

  • ایسوس لپ‌تاپ‌های متنوعی برای انجام کارهای روزمره مانند مرور وب، انجام بازی‌های سنگین و حرفه‌ای و کارهای گرافیکی عرضه کرده و سعی نموده تا تمامی نیازهای کاربرانش را با تولید مدل‌های گوناگون لپ‌تاپ برطرف کند.
  • الان لنوو دیدم کارت گرافیکش از سری2060rtxهس جدیده در حد36.37تومنه هوش مصنوعی اینا هم ساپورت میکنه بعدا.
  • هیچ فهرستی از بهترین محصولات مخصوص بازی بدون مدلی با پیشوند ROG کامل نخواهد بود.
  • از سوی دیگر شارژدهی دستگاه به دلیل استفاده از باتری کم‌ظرفیت ٣۶ وات ساعتی پایین است.

هیچ فهرستی از بهترین محصولات مخصوص بازی بدون مدلی با پیشوند ROG کامل نخواهد بود. ایسوس، برند ROG را برای گیمرهایی ایجاد کرده است که صرفا به‌دنبال بهترین‌ها هستند و اهمیتی به برچسب قیمتی نمی‌دهند. برای افرادی که ذوب در دنیای کامپیوترهای مخصوص بازی هستند و به اصلاح خود را عضوی از PC Master Race می‌دانند، هیچ محدودیتی برای هزینه کردن وجود ندارد. این دسته از خورد و خوراک و لباس می‌گذرند، ولی همیشه باید بهترین سخت‌افزار گیمینگ را داشته باشند؛ بنابراین نمی‌توانیم این افراد را با محصولاتی که تا به اینجا معرفی کردیم راضی نگه داریم. لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی به دلیل بهره‌مندی از CPU و GPU توانمند، برای اموری مانند کاربری‌های سنگین ویرایش ویدئو و انجام محاسبات مهندسی نیز گزینه‌ی مناسبی به‌شمار می‌روند. اما ایده‌آل نیستند و اگر بازی بخشی از کاربری‌تان به شمار نمی‌رود، گزینه‌های بهتری با توان پردازشی بالا وجود دارد.

لپ تاپ سرفیس بوک ۳

همچنین از آنجایی که سرفیس پرو 8 یک تبلت به‌حساب می‌آید، شما یک دوربین در پنل پشتی هم خواهید داشت. این دوربین در کنار دوربین سلفی، کیفیت بالایی دارند و تصاویر با جزییات قابل توجهی ثبت می‌کنند. لپ تاپ اپل MacBook Pro 13 -MNEH3 که از سی پی یو Apple M2، بهره می برد، و با خیال راحت می‌توانید رندرها و پردازش‌های گرافیکی خود را بر روی آن در سریع‌ترین زمان asilbekharid ممکن انجام دهید. پردازنده Intel Core i H، رم 16GB، حافظه 1TB PCIe با سرعت بالا، حکایت از قدرت یک لپ تاپ جذاب و پرچمدار دارد. در این محصول از پردازنده دو هسته‌ای Core i3 با فرکانس پایه ۳ گیگاهرتز استفاده شده است. رم این لپ تاپ ۴ گیگا بایت DDR4 و از نوع آنبرد بوده اما یک اسلات اضافی جهت ارتقا رم در نظر گرفته شده است.

معرفی 5 مدل از بهترین لپ تاپ های گیمینگ در بازار

صفحه‌نمایش 15.6 اینچی بهترین لپ تاپ های ایسوس با قیمت مناسب دارای وضوح Full HD است. همان‌طور که در ابتدای مطلب گفته شد، در این راهنمای خرید سعی شده به عموم کاربران و عموم کاربری‌ها توجه بشود، به همین خاطر حضور لپ تاپ‌های گیمینگ در این مطلب چندان پررنگ نیست. در «راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ با بودجه های مختلف» که در حال بروزرسانی است، به صورت مفصل به لپ تاپ‌های گیمینگ پرداخته می‌شود و اولویت‌ها، کامل مطابق با گیمینگ و نیاز گیمرها هستند. از نظر ما Envy 13 بهترین لپ تاپ دانشجویی اچ پی و مک بوک ایر ۲۰۲۰ بهترین لپ تاپ دانشجویی اپل، بهترین لپ تاپ برای دانشجویان در بازار هستند و تا پایان دوره تحصیلی خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

با توجه به این پکیج سخت‌افزاری، می‌توانید انتظار انجام کارهای نه‌چندان سنگین و اجرای بازی‌های معمولی را داشته باشید. نمایشگر لنوو V15-GI با اندازه ١۵.۶ اینچی و وضوح Full HD نیز کیفیت نسبتا مناسبی دارد. خرید لپ‌تاپ به سادگی خرید گوشی هوشمند نیست، زیرا تنوع لپ‌تاپ‌ها در بازار به شدت زیاد است. برای خرید لپ‌تاپ باید به فاکتورهای مختلفی از جمله قدرت سخت‌افزاری، فضای ذخیره‌سازی، کیفیت نمایشگر، کیفیت ساخت، تعداد پورت‌ها و موارد دیگری توجه کنید تا بر اساس نیازهای خود بهترین انتخاب را داشته باشید. اگر قصد خرید بهترین لپ تاپ را دارید، در راهنمای خرید لپ‌تاپ دیجیاتو با ما همراه باشید تا بهترین گزینه‌ها را به شما پیشنهاد دهیم.

این محصول در میان لپ تاپ های میان رده موجود در بازار از کیفیت مناسب‌تری برخوردار است. با لپ تاپی سروکار داریم که در ابعاد ۱۹٫۹ در ۲۳۴٫۹ در ۳۶۰٫۲ میلی‌متر ساخته شده و ۱٫۸ کیلوگرم وزن دارد. از صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی برای این لپ‌تاپ در نظر گرفته شده که وضوح تصویر ۷۶۸ در ۱۳۶۶ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. وضوح تصویر صفحه نمایش برای فعالیت‌های روزانه به نیاز کاربران پاسخ می‌دهد. در مقاله بهترین لپ تاپ های بازار ایران، فهرستی از بهترین مدل لپ تاپ در بازار ایران تهیه کرده‌ایم که شامل لپ تاپ‌ های گیمینگ، مولتی مدیا و مناسب طراحی است.