بهترین لپ تاپ از 10 ، 15 ، 20 ، 25 تا 30 میلیون فروردین 1402 راهنمای خرید لپ تاپ تک میز | behtarin-laptop

بهترین لپ تاپ از 10 ، 15 ، 20 ، 25 تا 30 میلیون فروردین 1402 راهنمای خرید لپ تاپ تک میز | behtarin-laptop

و بسیار قابل حمل تر از گزینه های ارزان ویندوز است و عاری از bloatware است که سرعت آنها را کاهش می دهد لپ تاپ استوک اچ پی مدل 1030G3 با صفحه نمایش 15.6 اینچ و رم 16 و هارد 512 بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون گیگابایت ssd است. توی رنج قیمتی 15 میلیون تومان لپ تاپ های جدید Core i3 رو میتونید پیدا کنید که برای برنامه نویسی معمولی نیازتون رو برطرف میکنه. اما معمولا لپ تاپ های جدید تا 15 میلیون فاقد کارت گرافیک مجزا هستند.

  • برای معرفی بهترین لپ تاپ ها تا ۱۵ میلیون باما همراه باشید که موارد خوبی برایتان درنظر گرفته شده است.
  • سری محبوب و پرتنوع TUF ایسوس با پیکربندی‌هایی از سخت‌افزار میان‌رده تا پرچمدار سبد محصولات خود را تکمیل می‌کند.
  • به طور مثال دو پردازنده اینتل 6500U و N4000 هر دو چهار مگابایت حافظه کش دارند، ولی کارایی 6500U حدود دو برابر N4000 است.
  • این مدل لپ تاپ لنوو دارای صفحه نمایش 14 اینچی است و صفحه نمایش ماتی دارد که می‌تواند برای دید کاربران مناسب باشد.
  • وزن این لپ تاپ 2 کیلوگرم است که تاحدودی سنگین است و ممکن است زمان جابجایی شما را اذیت کند.

لپ تاپ لنوو IdeaPad پردازنده Core i3-1115G4 دارد و برای امور اداری، مالتی مدیا، دانشجویان و دانش آموزان گزینه مناسبی است. پردازنده گرافیکی که برای این محصول در نظر گرفته شده UHD Graphics است و برای بازی‌های رایانه‌ای کاربرد دارد. جنس باتری این مدل از لپ تاپ‌های لنوو از لیتیوم پلیمری است که ظرفیت 35 واتی دارد و بعد از کامل شدن شارژ لپ تاپ می‌توان به مدت 6 ساعت از آن استفاده کرد.

به نظر شما لپ تاپ 15 میلیونی برای دانشجویان مناسب است ؟

Asus VivoBook 15 R565J از یک رم 8 گیگابایتی نسل جدید در کنار حافظه داخلی 256 گیگابایت از مدل اس اس دی برخوردار بوده است که این مورد امکان راه اندازی و نصب و اجرای سریع بازی و برنامه و حتی خود ویندوز را برای شما مقدور خواهد داشت. همچنین صفحه نمایش 15.60 اینچی این لپ تاپ میتواند گزینه خوبی برای اجرای بازی های میان رده باشد که در این زمینه نیز میتوانید شاهد اجرای بازی و فایل های ویدیویی ا کیفیت اچ دی باشید. همانطور که گفتیم، لپ تاپ‌های بازه قیمتی 15 میلیون تومان مناسب کارهای اداری هستند و حافظه داخلی و رم آن‌ها باید در حدی باشد که بتوانند کارهای اداری را مدیریت کنند. لپ تاپ‌های این بازه قیمتی معمولا حافظه رمی بین 4 تا 8 گیگابایت دارند.

مشخصات فیزیکی

متاسفانه ایسر وضعیت خوبی از نظر میزان خرابی ندارد و چون گارانتی اصلی از طرف شرکت مادر هم وجود ندارد، به خوبی ایسوس پشتیبانی نمی‌شود. البته لپ تاپ‌های ایسر قیمت معقولی دارند و ارزش خرید آنها بالاست. این نکته را هم به یاد داشته باشید که چون بسیاری از لپ تاپ‌های ارزان قیمت حافظه گرافیکی مستقل ندارند از حافظه اصلی (رم) برای پردازش گرافیکی استفاده می‌کنند. به همین دلیل همواره بخشی از رم لپ تاپ توسط پردازنده گرافیکی اشغال می‌شود و رم در دسترس ویندوز در حقیقت 4، 8، 12 یا 16 گیگابایت نیست. اندازه 15.6 اینچ هم بهترین اندازه برای صفحه نمایش لپ تاپ است.