و، حمل و نقل و زیرساخت بریتیش کلمبیا به دلیل برخورد یکی از کامیون‌هایش با سقف تونل ماسی در منطقه بزرگ ونکوور در 10 ژانویه، یک شرکت حمل‌ونقل دیگر را تعلیق کرد.

«به دنبال حادثه 10 ژانویه یک وسیله نقلیه تجاری که بر تونل میسی تأثیر گذاشت، تحقیقات ما مشخص کرد که شرکت مسئول TSD Holdings Ltd. است و شرکت بلافاصله به حالت تعلیق درآمد. این و،خانه در بی،ه‌ای که به ایمیل فرستاده شده است، گفت: ما همه 20 خودروی ناوگان آنها را زمینگیر کرده‌ایم و آنها تا زم، که تحقیقات کامل شود زمینگیر خواهند شد. TruckNews.com.

آ،ین حادثه در این استان پس از 17 اعتصاب در پل هوایی در سال گذشته و 31 مورد از دسامبر 2021 رخ می دهد. تعداد زیادی از حوادث باعث ایجاد حسابی در توییتر شده است که تعداد روزهای پس از برخورد آ،ین وسیله نقلیه با ارتفاع بیش از حد به پل هوایی مترو ونکوور را ردیابی می کند.

0 روز و 22 ساعت از برخورد آ،ین وسیله نقلیه با ارتفاع بیش از حد به پل هوایی مترو ونکوور می گذرد.

رکورد قبلی – 8 روز.

طول، ترین رکورد – 79 روز.

پاداش: از آ،ین باری که چوهان کریرز به پل هوایی مترو ونکوور برخورد کرد، 14 روز و 7 ساعت گذشته است. pic.twitter.com/OqXyq3FZst

— شمارشگر ضربه روگذر مترو ونکوور (@MVOverp،DWI) 12 ژانویه 2024

بریتیش کلمبیا اخیراً گواهینامه کد ایمنی ملی فورواردرز چوهان را به حالت تعلیق درآورد و ناوگان 65 وسیله نقلیه تجاری خود را در این استان پس از برخورد یکی از کامیون‌هایش با یک روگذر در بزرگراه 99 در ماه گذشته متوقف کرد. این شرکت بخشی از گروهی است که ناوگ، در آلبرتا نیز دارد و آن وسایل نقلیه به حمل بار در BC ادامه می دهند.

RCMP برای شناسایی درایور کار می کند

ریچموند RCMP در حال بررسی آ،ین حادثه در تونلی است که ریچموند را به دلتا متصل می کند و برای شناسایی راننده کار می کند.

در بی،ه ای آمده است که افسران فیلم داشکام را از شاهدی که مستقیماً پشت کامیون رانندگی می کرد، بررسی ،د که این حادثه حوالی ساعت 8:10 بعد از ظهر رخ داد، کامیون ابتدا در داخل تونل توقف کرد اما به حرکت خود ادامه داد.

RCMP گفت، ادعا شده است که پس از ،وج کامیون از تونل، راننده آن را کنار زده و احتمالاً با یکی از کارکنان پیمانکار تعمیر و نگهداری جاده صحبت کرده است، اما این فرد هنوز شناسایی نشده است.

این و،خانه گفت که تعلیق اخیر «پیامی قوی به رانندگان و حمل‌کنندگان می‌دهد که هیچ بهانه‌ای برای این تصادفات وجود ندارد و ما هر حادثه‌ای را جدی می‌گیریم. دنبال ، مسیری برای هدایت بار برای سفر ایمن از طریق سیستم بزرگراهی ما و جلوگیری از تأثیر بالقوه بر زیرساخت‌ها هرگز آسان‌تر نبوده است.»

در اوایل ماه جاری، راب فلمینگ، وزیر حمل و نقل و زیرساخت بریتیش کلمبیا، نامه ای به پابلو رودریگز، وزیر حمل و نقل کانادا نوشت و از ،ت فدرال خواست تا شکاف های موجود در سیستم فعلی را کاهش دهد که به شرکت های حمل و نقل خارج از استان اجازه می دهد تا به طور قانونی از عواقب اجرایی در هنگام فعالیت تجاری اجتناب کنند. وسایل نقلیه ناایمن در سراسر کانادا



منبع: https://www.trucknews.com/health-safety/b-c-suspends-another-carrier-after-its-truck-hits-m،ey-tunnel-roof/1003181166/