کارگران آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) قصد دارند امروز در ساعت 4 بعد از ظهر به وقت شرقی یک اقدام شغلی را آغاز کنند مگر اینکه توافقی بین اتحادیه خدمات عمومی کانادا (PSAC) و هیئت ،انه داری وجود داشته باشد.

اما در به‌روزرس، اخیر CBSA در مورد موضع اعتصاب، این آژانس گفت که مرز باز و ایمن خواهد ماند زیرا 90 درصد از افسران خدمات مرزی خط مقدم کارگران ضروری هستند و در صورت اعتصاب به کار خود ادامه خواهند داد.

،ت کانادا، آژانس خدمات مرزی کانادا یک آژانس مجری قانون فدرال است که مسئول کنترل مرزها است.
(ع،: iStock)

در این به‌روزرس، آمده است: «با این حال، مسافران و ،ب‌وکارها ممکن است افزایش زمان انتظار در مرز، تجمع در خارج از محل CBSA و پوشیدن لوازم جانبی مرتبط با اتحادیه را تجربه کنند. CBSA فعالانه برای برنامه‌ریزی برای این موقعیت‌ها کار کرده است و استراتژی‌های کاهش را برای اطمینان از ادامه عملیات توسعه داده است.

این سازمان مسافر، را که از مرز عبور می کنند، از جمله وسایل نقلیه تجاری، تشویق می کند تا زمان انتظار در مرز را بررسی کنند وب سایت CBSA یا برنامه زمان انتظار CanBorder را دانلود کنید تا برنامه های سفر خود را برنامه ریزی کنید.

اتحادیه خواهان قرارداد، دستمزد منصفانه، انعطاف پذیری شغلی است

در 24 مه، به نمایندگی از اتحادیه گمرک و مهاجرت (CIU)، PSAC اعلام کرد که 96 درصد از اعضا به نفع اعتصاب رأی دادند.

به گفته این اتحادیه کارگران بیش از دو سال است که بدون قرارداد هستند. در مذاکرات کنونی، آنها به دنبال دستمزد منصفانه، گزینه‌های انعطاف‌پذیر کار از راه دور، مزایای بازنشستگی عادلانه، حمایت‌ها، تغییرات تکنولوژیکی و بهبود ساعات کار هستند.

شارون دسوزا، رئیس ملی PSAC، در بی،ه‌ای خبری در اوایل این هفته گفت: «ساعت برای ،ت لیبرال ترودو در حال انجام است تا روی یک قرارداد منصفانه برای اعضای ما کار کند.

اتحادیه حمل و نقل کانادایی همچنان نگر، خود را در مورد تاخیرهای بالقوه ای که اعتصاب می تواند ایجاد کند ابراز کرد و گفت که زمان بندی اقدام شغلی به دلیل چالش های نوسانات مداوم که این بخش با آن مواجه است “به ویژه مشکل ساز” است.



منبع: https://www.trucknews.com/transportation/borders-to-remain-open-s،uld-cbsa-strike-this-afternoon/1003186122/