آیا دیدید که FMCSA 10 ELD دیگر را از لیست دستگاه های ثبت شده باطل کرده است؟ آن سیستم ها نتوانستند حداقل ا،امات را برآورده کنند. انطباق ELD برای اپراتورهای مالک کامیون یا ناوگان اختیاری نیست. سیستم ها باید در 60 روز تعویض شوند.

دقیقاً خبری نیست که می خواستید این هفته از خواب بیدار شوید.

انطباق ELD

بر اساس مجله Overdrive گزارش، این 10 سیستم ELD (به اضافه سایر سیستم هایی که در اوایل سال جاری از لیست خارج شده بودند) با ELD مطابقت نداشتند. کد مقررات فدرال، ،وان 49 زیرنویس B فصل سوم ،مت فرعی B ،مت 395 ،مت B ضمیمه A به ،مت B از ،مت 395. فقط برای سرگرمی، من آن سند را کپی کردم و در Word قرار دادم. 92 صفحه است. ضمیمه 92 صفحه است.

😕

در طول شش سال گذشته، ما شاهد آمدن و رفتن سیستم های ELD کامیون بوده ایم. با صدور گواهینامه شخصی و عجله برای دریافت یک محصول در قفسه زم، که دستور ELD در سال 2017 فعال شد، بسیاری از سیستم های بد به مرور زمان راه اندازی شدند.

بنابراین، اگر از یکی از آن سیستم‌های ELD استفاده می‌کنید که وضعیت انطباق با ELD خود را از دست داده است، از سیستمی استفاده کنید که نه فقط برای سازگاری، بلکه برای کمک به ایجاد تجارت حمل و نقل شما طراحی شده است.

ELD و نرم افزار حمل و نقل با هم

ما در حال حاضر در یک رکود سخت حمل و نقل هستیم. حتی اگر ما نبودیم، هیچ ، قرار نیست پولی را روی یک سیستم بی فایده دور بریزد.

معامله این است: تعداد زیادی ELD با زنگ و سوت وجود دارد. روی سرشان می ایستند و سرود ملی یا هر چیز دیگری را می خوانند. آنها سعی می کنند برای همه شرکت های حمل و نقل همه چیز باشند.

اما اگر سیستم اجباری ELD بتواند ،ب و کار شما را سودآورتر کند، چه؟

TruckingOffice فکر می کند که استفاده موثرتر از داده های ELD هوشمندانه است. اما ما فقط در مورد گزارش مکان ها نیستیم. این داده ها برای کمک به تصمیم گیری در مورد تجارت باربری خود بسیار ارزشمند هستند.

اما شما نمی تو،د آن را بدون کار اضافی وارد سیستم مدیریت حمل و نقل خود کنید مگر اینکه ELD به نرم افزار مدیریت حمل و نقل شما متصل باشد.

به جای صرف ساعت های اضافی برای تطبیق اعداد، آنها را به درستی در یک صفحه گسترده وارد کنید و هر چیزی را از آنها یاد بگیرید، چرا از یک سیستم ،یبی استفاده نکنید که

  • دقیق ترین گزارش های IFTA و IRP را ایجاد کنید تا بتو،د مطمئن باشید که دقیقا همان چیزی را که مدیون هستید پرداخت می کنید.
  • مسافت پیموده شده خود را برای فاکتورها و ردیابی زمان برای پرداخت های بازداشت دنبال کنید تا به درستی پول دریافت کنید
  • Trucker Stats ™ را ایجاد کنید که به شما نشان می دهد کجا خوب کار می کنید و چه چیزی باید بهبود یابد.

TruckingOffice می خواهد به شما کمک کند تا یک تجارت باربری موفق بسازید. با TruckingOffice PRO، نرم افزار مدیریتی را دارید که از پایان ،ب و کار مراقبت می کند – ارسال، مسیریابی، فاکتورها، سوابق تعمیر و نگهداری و زمان بندی – و با دقت مسافت پیموده شده ELD و امنیت مطابقت ELD.

آنها را کنار هم بگذارید و ،یب برنده ای را برای درک ،ب و کار حمل و نقل و نحوه رشد آن بدست آورید.

امروز TruckingOffice ELD و TruckingOffice PRO را بررسی کنید!



منبع: https://www.truckingoffice.com/blog/eld-compliance-for-your-trucking-company/