انتظار می رود فعالیت سرقت محموله در طول تعطیلات افزایش یابد


اخبار و خلاصه حمل و نقل برای چهارشنبه، 21 دسامبر 2022:

کارشناسان سرقت محموله نسبت به افزایش فعالیت در تعطیلات هشدار می دهند

هشدار تعطیلات CargoNet 2022در طول پنج سال گذشته، افزایش حوادث سرقت گزارش شده به مرکز فرماندهی CargoNet در فصل تعطیلات زمست، گزارش شده است. در اینجا یک ع، فوری از رویدادها، از جمله سرقت بر اساس ایالت، نوع کالا، نوع مکان، نوع سرقت، و ارزش ضرر از 23 دسامبر تا 2 ژانویه آمده است.شرکت ثبت سرقت محموله CargoNet گزارش داده است که فعالیت سرقت زنجیره تامین “بسیار افزایش یافته است” و این شرکت معتقد است که در فصل تعطیلات ادامه خواهد داشت زیرا سارقان باتجربه محموله به دنبال سوء استفاده از یک محیط غنی از هدف از کامیون های بدون مراقبت و انبارهای بسته هستند.

شکایات مربوط به سرقت و کلاهبرداری که بین 1 اوت و 14 دسامبر در CargoNet ثبت شده است نسبت به سال گذشته 27 درصد افزایش یافته است. CargoNet اشاره کرد که شکایات ثبت شده بین 1 تا 14 دسامبر 40 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

CargoNet داده های سرقت را بین 23 دسامبر و 2 ژانویه برای پنج فصل تعطیلات گذشته بررسی کرد تا به شرکت های حمل و نقل و سایرین در زنجیره تامین کمک کند تا سرقت را در این تعطیلات کاهش دهند. در این تحلیل، 176 حادثه به CargoNet گزارش شده است و میانگین سرقت محموله 116030 دلار ارزیابی شده است. تعداد حوادث هر سال به تدریج افزایش می یابد. در فصل تعطیلات گذشته، 42 حادثه بین 23 دسامبر تا 2 ژانویه گزارش شد.

حوادث در تگزاس و کالیفرنیا شایع‌تر بوده و 18 درصد از حوادث در هر ایالت را شامل می‌شود. حوادث همچنین در سایر نقاط مهم سرقت محموله مانند جورجیا، فلوریدا و ایلینوی رایج بود.

سارقان اغلب وسایل نقلیه و محموله‌های بدون مراقبت پارک شده در پارکینگ‌های ،ده‌فروشی و ایستگاه‌های کامیون را می‌دزدیدند، اگرچه CargoNet خاطرنشان کرد که حوادث در محوطه‌های حصارکشی کامیون‌ها یک سوم نزدیک به دو دسته دیگر است.

در این تجزیه و تحلیل، کالاهای الکترونیکی مانند تلویزیون و رایانه مورد علاقه سارقان محموله قرار گرفتند، این شرکت گفت ترجیحات کالا دقیقاً شبیه تقاضای مصرف کننده است. گر، و کمبود برخی از محصولات غذایی و نوشیدنی مانند گوشت و غذاهای دریایی آنها را به اه، جذابی در این تعطیلات تبدیل می کند. سارقان محموله همچنین محموله های ،تیک، روغن موتور و لوازم اصلی را هدف قرار دادند که در حال حاضر اه، جذابی هستند.

در این فصل تعطیلات، ما به شدت نگران دسته‌های خاصی از حمل‌ونقل هستیم که ممکن است از طریق طرح‌های کلاهبرداری و هدایت اشتباه پیچیده که در کالیفرنیا محبوبیت زیادی پیدا کرده و در حال گسترش به سایر ایالت‌ها هستند، هدف قرار گیرند.

سارقان محموله خود را به‌،وان رانندگان قانونی کامیون به دلالان معرفی می‌کنند و برای محموله‌های کامیون پانل‌های خورشیدی، تج،ات است،اج ارز دیجیتال، روغن موتور، ،تیک‌ها، لوازم خانگی و غیره پیشنهاد می‌دهند. اگر پیشنهاد آنها پذیرفته شود، سارقان محموله را از طریق یک سری انبارهای متقاطع هدایت می کنند و در نهایت در اختیار آنها قرار می گیرند. تعداد کمی از محموله‌هایی که در اختیارشان قرار گرفته‌اند بازیابی شده‌اند، و ممکن است قرب،ان در زنجیره تامین هفته‌ها طول بکشد تا متوجه شوند چه اتفاقی افتاده است، زیرا سارقان اغلب قبل از ناپدید شدن، مدرک ساختگی مبنی بر اسناد تحویل ارائه می‌کنند.

CargoNet گفت که شرکت‌های حمل‌ونقل موتور باید مشروعیت هر کارگزاری را که پیشنهاد استخدام آن‌ها را برای تحویل گرفتن محموله و تحویل آن به کراس داک نزدیک به جای آدرس گیرنده می‌دهند، بررسی کنند.

TuSimple نیمی از کارکنان خود را قبل از کریسمس ا،اج می کند

چالش‌های توسعه‌دهنده کامیون‌های خودران TuSimple این هفته با اخباری مبنی بر اینکه این شرکت مستقر در کالیفرنیا تقریباً نیمی از کارکنان خود را پیش از کریسمس ا،اج خواهد کرد، ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، انتظار می رود نزدیک به 700 کارمند تمام وقت در این هفته شغل خود را از دست بدهند مجله ی وال استریت. این خبر، همراه با گزارش دیگری از WSJ که تحقیقات فدرال را در مورد معاملات این شرکت با یک شرکت کامیون‌های خودمختار در چین فاش می‌کند، منجر به کاهش 77 درصدی ارزش سهام در شش ماه گذشته شده است.

طبق گفته WSJ، بسیاری از برنامه‌های تست رانندگی این شرکت در توس،، آریز، «حذف خواهند شد». TuSimple در عوض بر روی نرم افزارهای مهندسی متمرکز خواهد شد که با هدف کاهش هزینه ها نسبت به محموله های کامیون های معمولی طراحی شده است.

چالش‌های جاری همچنان جایگاه TuSimple را در میان بازار رو به رشد کامیون‌های خودران که به دنبال بهبود زمان تحویل و ایمنی نسبت به کامیون‌هایی هستند که توسط افرادی که تحت مقررات ساعت‌های خدمات هستند رانده می‌شوند، مختل می‌کند.

TuSimple به نظر یک رهبر بازار در آن فضا بود و در ماه ژوئن یک کمپین استخدام را در یک رسانه اجتماعی اعلام کرد.

با این حال، در ماه اکتبر، Xiaodi Hou، مدیر عامل آن زمان TuSimple پس از گزارش WSJ مبنی بر اینکه TuSimple توسط FBI، کمیسیون بورس و اوراق بهادار و کمیسیون سرمایه گذاری خارجی در مورد روابط این شرکت با Hydron، یک استارت آپ مستقل که توسط TuSimple تأسیس شده است، مورد بررسی قرار گرفته است، ا،اج شد. -بنیانگذار مو چن در اوایل سال جاری.

پس از برکناری هو، چنگ لو، مدیر عامل سابق TuSimple، رهبری TuSimple را بر عهده گرفت.

ضربه دیگری در اوایل این ماه زم، رخ داد که Navistar و TuSimple پایان همکاری برای توسعه کامیون خودران سطح 4 را اعلام ،د که قرار بود تا سال 2024 وارد تولید شود.

درآمد برای TuSimple آسان نبوده است. در سال 2022، این شرکت 4.9 میلیون دلار با حمل بار از طریق برنامه های آزمایشی خودمختار به دست آورد. در همین حال، ضرر و زیان به 220 میلیون دلار رسید.

TuSimple به درخواست مصاحبه پاسخ نداد. –تام کویمبی

کهنه سرباز 16 ساله ارتش برنده کنورث جدید شد

اشلی لیوا در Kenworth T680 جدیداشلی لیوا، کهنه سرباز 16 ساله ارتش ایالات متحده، برنده جایزه حمل و نقل انتقالی: رانندگی برای تعالی 2022 شد که به راننده کامیون مبتدی کهنه سرباز برتر کشور داده شد.ایان واگریچ | اتاق بازرگ، ایالات متحدهیک کهنه سرباز برجسته با نزدیک به 16 سال خدمت در ارتش ایالات متحده جایزه سالانه “Transition Trucking: Driving for Excellence” را طی مراسم ویژه ای که روز جمعه در اتاق بازرگ، ایالات متحده در واشنگتن دی سی برگزار شد، دریافت کرد.

کنورث برای هفتمین سال متوالی با Fastport و تلاش بنیاد اتاق بازرگ، ایالات متحده با ،وان “استخدام قهرمانان ما” همکاری کرد تا برترین کهنه سرباز تازه کار آمریکا را پیدا کند که انتقال موفقیت آمیز از وظیفه فعال به رانندگی برای یک ناوگان تجاری را انجام داد.

راننده کامیون حرفه ای اشلی لیوا از Noemi Trucking در کورپوس کریستی، تگزاس، کلیدهای نسل بعدی Kenworth T680 را دریافت کرد، جایزه برتر در برنامه شناسایی. T680 Next Gen مجهز به یک تختخواب 76 اینچی و پیشرانه Paccar با موتور Paccar MX-13، گیرب، خودکار Paccar TX-12 و محورهای پشت سر هم Paccar DX-40 است.

در سال 2021، لیوا از ارتش ایالات متحده بازنشسته شد و به زادگاهش در کورپوس کریستی، تگزاس بازگشت. پس از فارغ التحصیلی از برنامه آموزشی حمل و نقل در کالج دل مار، او و برادر ج، لیوا شروع به اداره تجارت حمل و نقل مادر فقید خود، نومی ،د – و به افتخار او آن را به نام Noemi Trucking تغییر دادند. شرکت آنها نفت خام را برای دراکو انرژی در تگزاس ج،ی حمل می کند.

Leiva اولین برنده حمل و نقل انتقالی است که توسط مدرسه ای وابسته به انجمن ملی مدارس رانندگی کامیون با بودجه ،تی معرفی شده است.

او گفت: “این مطمئنا یک لحظه بسیار ویژه برای من است.” او گفت که رانندگی با یک کامیون به او این احساس را می دهد که در بالای جهان است. دریافت جایزه Transition Trucking نسل بعدی T680 از میان همه کهنه سربازان برجسته و رانندگان کامیون باعث افتخار است.

تحت برنامه Transition Trucking: Driving for Excellence، به دو نفر دوم – شان آدامز / نیروی دریایی ایالات متحده / خطوط کامیون مک ا،وی و دیو ماریهو / نیروی دریایی ایالات متحده / حمل و نقل رول – هر کدام یک چک 10000 دلاری اهدا شد.

برای اولین بار در تاریخ این جایزه، هر 11 بازیکن نیمه نهایی سفری به واشنگتن دی سی داشتند تا به خاطر خدمت سربازی خود و شرکت در مراسم اهدای جوایز تجلیل شوند. بر اساس این برنامه، نامزدی رانندگان می تواند توسط هر شرکت حمل و نقل یا کارفرمای ناوگان خصوصی، سازمان های آموزشی، عموم مردم و سایر افراد علاقه مند فقط با تکمیل فرم نامزدی در وب سایت “Transition Trucking: Driving for Excellence” انجام شود.


منبع: https://www.ccjdi،al.com/business/article/15304653/cargo-theft-activity-expected-to-increase-during-،lidays