اسنک بار در شفر سرد است | TruckersReport.com انجمن حمل و نقل


بعد از اینکه مور با EWWylie ادغام شد، و ویلی نتوانست با نگرش بدون BS من در هنگام گفتن منظورم از مدیریت کنار بیاید… از این رو آنها اصرار داشتند که من گفتم استعفا داده ام در حالی که من این کار را نکرده بودم… من قانون شخصی خود را ش،تم و به شرکتی که سال ها پیش ، کرده بودم بازگشت. کمی بیش از 7 سال پیش، من شرکت خانواده آکلی، کرت را ، کردم. بیشتر به این دلیل که من از مدیریت میکرو متنفرم، اما همچنین به دلیل تج،ات مجهز به Ma،farce و سیستم “مدیر دارایی” آنها هنوز به خوبی تنظیم می شد و ،یب دو مورد دوم مایل ها را سخت می کرد. من 28 سال است که با باربری کار می کنم و واقعاً به چیزی جز یک کامیون، کارت سوخت و توزیع کننده نیاز ندارم که بداند چگونه کار خود را بدون چت بیش از حد یا یادآوری مداوم در مورد نحوه انجام کار من انجام دهد. من حتی نیازی به ELD ندارم، من با سیاهههای کاغذی مشکل دارم، اما ،ت می گوید که من نیاز دارم، بنابراین باید از لاگ های شرکت استفاده کنم.

من به آکلی برگشتم و 2 هفته پیش با شفر شروع کردم. بیشتر به دلایل مختلف. 1، بیمه آنها بسیار ارزانتر از چیزی است که من از زم، که کل موارد Obamacare رد شده است، و با فرانشیز کمتری نسبت به Wylie/Moore/Daseke (هر دو BCBS هستند). به علاوه، من فقط 30 روز دوره انتظار برای دریافت پوشش داشتم. 2، آنها یک شرکت پایدار هستند. بله، آنها یک مگا هستند، اما این یک امتیاز مثبت زم، است که اقتصاد تانک شود، که در نهایت، بدون در نظر گرفتن اینکه چه ،ی در خانه سفید است، دوباره خواهد شد، این فقط یک واقعیت شناخته شده است، چرخه اقتصاد. زم، که در کرت بودم، از رکود بزرگ سال 08 جان سالم به در بردم و مطمئن هستم که شفر در زمان وقوع رکود بزرگ بعدی، من را به خوبی از پیش خواهد برد. 3، همه آنها 2.5-3 ساعت طول کشید تا از برنامه کاربردی به جهت گیری زمان بندی بروند. آنها برای من یک ماشین کرایه ،د تا به مقصد برسم (اینجا با اتوبوس سفر نمی کنم). آنها مرا در یک متل قابل قبول قرار دادند، در حالی که در جهت یابی بودم، سپس یک ماشین برای من کرایه ،د (و بیشتر از آنچه در کرت می ساختم قبل از اینکه برای رانندگی آن را ، کنم به من پول دادند) به جایی که کامیون تعیین شده من در دلند قرار داشت. این کامیون هیچ برنده نمایشگاه کامیون نیست، این بین المللی قدیمی تر است با مقداری ضربه و خط و خش، و کمی آسیب فیرینگ جانبی از رانندگان قبلی… اما، من یک گیرب، دستی در صورت موجود بودن درخواست کردم و آن را دریافت کردم. خوب کار می‌کند، بهتر از مکی که در Wy-Moore داشتم می‌کشد، و یک اینورتر به اندازه‌ای بزرگ دارد که بتوان از هر وسیله‌ای که نیاز دارم استفاده کرد، به‌علاوه یک Truckfridge نیز نصب شده است.

بله، آنها هنوز پرستار OnGuard را دارند (اگرچه آنها به اندازه سیستم قدیمی‌تری که استفاده می‌،د آزاردهنده نیستند) و هنوز در مدیریت ،د ما خوب هستند، اما با توجه به این واقعیت که من 7 سال پیش ، کردم، 9 cpm دریافت کردم. از چیزی که آن موقع درست می‌کردم بالا بیاورم تا برگردم… من واقعاً باید همان کاری را که همسرش می‌گوید انجام دهم… “خفه شو و با آن کنار بیایم”… بنابراین، من سردرگم هستم (حمل و نقل) … با یک پافین در پشت در من (بله، این یک پنگوئن نیست، یک پافین است)




منبع: https://www.thetruckersreport.com/truckingindustryfo،/threads/snackbar-is-chillin-at-shaffer.1982530/