یک فریت لاینر Cascadia 2018 مجهز به سیستم آمونیاک به نیرو آموگی نیرو می گرفت.  - ع،: آموگی

یک فریت لاینر Cascadia 2018 مجهز به سیستم آمونیاک به نیرو آموگی نیرو می گرفت.

ع،: آموگی


آموگیشرکتی که راه‌حل‌های انرژی با چگالی انرژی بر پایه آمونیاک، بدون انتشار و انتشار را ارائه می‌دهد، یک کامیون نیمه‌آمونیاک با انتشار صفر را آزمایش کرده است.

این شرکت پس از ادغام فناوری خود در یک پهپاد 5 کیلوواتی در ژوئیه 2021 و تراکتور 100 کیلوواتی جان دیر در می 2022، فناوری آمونیاک به توان خود را به 300 کیلووات کاهش داد. پس از سوخت گیری هشت دقیقه ای، کامیون با داشتن 900 کیلووات ساعت کل انرژی الکتریکی خالص ذخیره شده، برای چند ساعت در محوطه دانشگاه استونی بروک در نیویورک آزمایش شد.

تیم Amogy در مرحله بعدی یک آزمایش کامل را در یک مسیر آزمایشی دنبال خواهد کرد تا عملکرد کامیون را در شرایط مختلف عملیاتی در دنیای واقعی به نمایش بگذارد.

این آ،ین ارائه برای اثبات آمونیاک به ،وان یک راه حل قابل دوام و پایدار برای صنایع حمل و نقل سنگین انجام شد. مقامات آموگی می گویند که فکر می کنند سیستم آمونیاک به نیرو می تواند صنعت حمل و نقل را از موتورهای دیزلی دور کند و به فناوری های جایگزین سوخت به نیرو کمک کند.

فناوری Amogy باعث می‌شود که آمونیاک در داخل هواپیما به هیدروژن تبدیل شود که سپس مستقیماً به سلول سوختی فرستاده می‌شود تا خودرو را تامین کند. این شرکت گفت که آمونیاک مایع دارای چگالی انرژی است که تقریباً سه برابر بیشتر از هیدروژن فشرده است و به میزان قابل توجهی انرژی کمتری نیاز دارد که ذخیره و حمل و نقل آن را مقرون به صرفه می کند.

یک کالای جه،، سالانه 200 میلیون تن آمونیاک تولید و حمل می شود.

سئونگون وو، مدیر عامل آموگی، در بی،ه ای گفت: فراتر از چگالی انرژی و فاز مایع باورن،ی خود در دمای محیط، آمونیاک سوختی بهینه برای دستیابی به کربن زدایی سریع حمل و نقل سنگین است زیرا در سطح جه، با زیرساخت های موجود در دسترس است. “این دستاورد نه تنها فناوری Amogy را به ،وان راه حلی قابل دسترسی و مقیاس پذیر برای حمل و نقل باری به نمایش می گذارد، بلکه توانایی ها و فداکاری تیم برجسته ما را نیز برجسته می کند. ابتدا یک پهپاد آمونیاکی بود، سپس یک تراکتور و اکنون یک کامیون. در آینده نزدیک، ما مشتاقانه منتظریم تا مقیاس بیشتری را افزایش دهیم و با سایر بخش‌هایی که به سختی کاهش می‌یابند، مانند کشتیر، جه، مق، کنیم.»

Amogy به دنبال مشارکت استراتژیک در سراسر صنعت حمل و نقل جه، و حمل و نقل خواهد بود. این شامل یدک‌کش 1 م،اتی با انرژی آمونیاکی این شرکت می‌شود که بعداً در سال 2023 ارائه می‌شود، و دیگر استقرارهای تجاری با شرکا از جمله پروژه مقاوم‌سازی بارج داخلی با Southern Devall که اخیراً اعلام شده است.



منبع: https://www.truckinginfo.com/10190779/using-ammonia-in-an-fcev-truck