اجرای ELD کبک تا اول ژوئن به تعویق افتاد


کبک اجرای دستورات دستگاه ثبت الکترونیکی فدرال (ELD) را تنها از اول ژوئن 2023 آغاز خواهد کرد، حتی در شرایطی که ا،ر کانادا از اول ژانویه سال آینده این قو،ن را اعمال می کنند.

Marc Cadieux، رئیس و مدیر عامل انجمن حمل و نقل استان – Association du Camionnage du Quebec (ACQ)، پس از گفتگوی او و برخی از بزرگترین شرکت های حمل و نقل استان با وزیر حمل و نقل Geneviève Guilbault، خبر تاخیر را با TruckNews.com به اشتراک گذاشت. در 21 دسامبر.

کادیو گفت که وزیر گفت که او خواهان یک تعویق دیگر نیست و اجرای ELD را تا اول ژوئن به عقب می‌اندازد.

ERoad ELD در کابین
(ع،: Eroad)

اقدام گیلبولت با بی،ه سلف او در نشست سالانه ACQ در آوریل مبنی بر اینکه این دستور در اول ژانویه اجرا می شود، در تضاد است.

یک منبع که نخواست نامش فاش شود به TruckNews.com گفت: تمام نمایندگان صنعت حاضر در این تماس «واقعاً از پاسخ‌هایی که از وزیر حمل‌ونقل دریافت کردیم ناامید شدند». ما هم نظر و واکنشی را به اشتراک گذاشتیم که از پاسخی که او می‌خواست به ما بدهد کاملاً متحیر شده بودیم.»

پیش از این، بیش از 20 شرکت حمل و نقل، که برخی از آنها از بزرگ‌ترین شرکت‌های کبک هستند، نامه‌ای به وزیر ارسال کرده بودند و درخواست کرده بودند که پذیرش در 1 ژانویه انجام شود. تیم‌سترها همان درخواست را ارسال ،د، مانند بیمه‌گر نورثبریج.

Gino Desrosiers، هماهنگ کننده روابط رسانه ای و مدیریت جامعه در Société de l’،urance automobile du، “فرآیند قانونی برای لازم الاجرا شدن مقررات برای اصلاح مقررات مربوط به ساعات رانندگی و استراحت رانندگان وسایل نقلیه سنگین در حال انجام است.” کبک (SAAQ) از طریق ایمیل به TruckNews.com گفت.

دسروسیرز افزود که این روند با برگزاری انتخابات است، در 3 اکتبر به تعویق افتاد.

Cadieux از ACQ گفت که تأخیرها “تأثیر نادرستی” بر صنعت داشته است. “تمایل به تاخیر انداختن پیامی منفی برای اپراتورهایی ارائه کرد که هنوز به ELD مجهز نیستند. آنها می گویند “آنها دوباره این کار را به تعویق می اندازند، بنابراین من در حال حاضر نیازی به ،ید این دستگاه ها ندارم.”

علاوه بر کبک، مناطق شمال غربی به ضرب الاجل متعهد نشده اند.




منبع: https://www.trucknews.com/transportation/quebec-eld-enforcement-delayed-till-june-1/1003171484/