سلام، من به دنبال کمک، بینش و مشاوره در مورد برخی از سؤالات و شاید برخی اصلاحات در مورد چیزهایی هستم که ممکن است در مورد حمل و نقل به ،وان شغل در بریت،ا، عمدتاً اسکاتلند، اشتباه متوجه شده باشم یا بیشتر آنها را درک کرده باشم.

من در اسکاتلند زندگی می کنم و بسیار تازه کار هستم و اطلاعات زیادی در مورد صنعت حمل و نقل و کامیون داران ندارم و در تلاش هستم تا گواهینامه رانندگی موقت خود را دریافت کنم، و سپس گواهینامه HGV خود را برای اینکه بتوانم کامیون رانندگی کنم، می خواهم تا آنجا که از نظر قانونی مجاز است، در جاده رانندگی کنید و سپس در صورت نیاز توقف کنید تا استراحت کنید، اساساً من می خواهم روزها / هفته ها / ماه ها در جاده باشم و تحویل های بزرگ انجام دهم و غیره…

آیا حمل و نقل در داخل بریت،ا مانند آمریکا است؟ در آمریکا می‌بینم که مردم در حین کار در کامیون خود می‌خوابند به شرطی که به‌موقع تحویل بدهند و من دوست دارم بتوانم این کار را انجام دهم.

سوال دیگری که دارم این است که آیا کامیون های Peterbilt در بریت،ا قانونی هستند؟ مخصوصا آنهایی که بینی بلند و کابین خواب بزرگ دارند.

من متوجه شدم که بسیاری از کامیون‌ها در بریت،ا هیچ دماغه‌ای ندارند، و در اینترنت خواندم که می‌گوید داشتن یک کامیون دماغه بلند قانونی نیست و مطمئن نبودم که درست است یا نه، بنابراین سؤال من در اینجا طول، است. کامیون های دماغه دار در بریت،ا قانونی هستند؟

و اگر کامیون‌های دماغه بلند در بریت،ا قانونی نیستند، آیا هیچ کامیون دماغه‌ای وجود ندارد که دارای کابین بزرگ با فضای زیاد مانند کامیون‌های آمریکایی یا مشابه آن‌ها باشد که به اندازه کامیون‌های آمریکایی آرامش‌بخش باشد و اگر چنین است مجاز هستند؟

همچنین به ،وان یک کامیون دار، اگر روزها/هفته ها در مسیرهای طول، رانندگی می کنید، آیا مجاز به همراه داشتن حیوان خانگی مانند سگ هستید؟

همچنین من یک سوال دیگر برای داخل بریت،ا دارم و آن این است که آیا ما می‌تو،م برای تحویل کامیون‌هایی که ممکن است هفته‌ها/ماه‌ها طول بکشد، جایی که در جاده باشیم و باید بخوابیم و غیره برویم؟ یا این فقط در آمریکاست؟

با عرض پوزش برای همه سؤالات، من واقعاً قدردان اطلاعات و بینش در مورد این چیزها هستم، زیرا سعی می کنم خودم وارد باربری شوم، من واقعاً به آن علاقه دارم و بیشتر از هر چیزی می خواهم این کار را انجام دهم.



منبع: https://www.thetruckersreport.com/truckingindustryfo،/threads/are-long-nosed-trucks-with-big-،ious-sleeper-cabins-legal-within-the-uk.2479431/