آیا ما دیوانه هستیم که نشان می دهد ممکن است اکنون زمان شروع یک تجارت حمل و نقل باشد؟ آیا نمی د،م که در رکود حمل و نقل باری هستیم؟ شاید به همین دلیل است که ما اکنون در مورد آن صحبت می کنیم.

مخالفان یک تجارت حمل و نقل را در سال 2023 راه اندازی می کنند

TruckingOffice PRO امسال یک مشتری جدید دارد. از 1 ژانویه 2024، آنها بیش از 300 ارسال ایجاد کرده اند. برای یک تجارت جدید حمل و نقل، این کاملاً شگفت انگیز است.

بنیانگذار این تجارت جدید دو شرکت حمل و نقل بود که تصمیم به ادغام گرفتند. آنها قادر به حل و فصل هیچ یک از برنامه های نرم افزار مدیریت حمل و نقل فعلی خود نبودند، TruckingOffice PRO را انتخاب ،د. ما خوشحالیم که می بینیم آنها یک شرکت جدید موفق ایجاد می کنند.

اما این یک ایده دیوانه کننده در دوران رکود حمل و نقل برای راه اندازی یک تجارت است، اینطور نیست؟

ما دوست داریم با آنها صحبت کنیم و بفهمیم که آنها چگونه این کار را انجام می دهند.

اعتماد به آینده

ما افرادی را تحسین می کنیم که این نوع ایمان به آینده را دارند که مایل به راه اندازی یک تجارت حمل و نقل هستند.

یک فلسفه کامل از سرمایه گذاری به نام سرمایه گذاری مخالف وجود دارد. این بر اساس این ایده است که زمان من، برای سرمایه گذاری زم، است که قیمت سرمایه گذاری پایین است. مثل سرمایه گذاری دیزنی در حال حاضر. قیمت آن بسیار پایین است، بنابراین ،ی می تواند سهام ب،د و آن را با این اعتقاد که ارزش سهام افزایش می یابد نگه دارد.

تصمیم گیری برای سرمایه گذاری در یک شرکت حمل و نقل، زم، که شاهد چنین نرخ های پایینی هستیم، دشوار است. وقتی مقدار باری که باید جابجا شود کم است، بسیاری از کامیون داران در حال حاضر کلیدهای خود را آویزان می کنند. برخی منابع چنین می گویند بیش از 35000 شرکت حمل و نقل در سال 2023 بسته شدند.

مخالفان می گویند که 35000 رقیب کمتر برای تجارت جدید حمل و نقل آنها وجود دارد. به همین دلیل است که آنها اکنون یک تجارت حمل و نقل جدید راه اندازی خواهند کرد. آنها اقتدار خود را به دست خواهند آورد و وارد جاده خواهند شد.

برای آنها خوب است!

آیا برای راه اندازی یک تجارت حمل و نقل جدید آماده هستید؟

چه ،ب و کار جدید شما یک سرمایه گذاری انفرادی باشد یا ادغام با یک شرکت دیگر، ما می خواهیم که TruckingOffice را در نظر بگیرید. نرم افزار مدیریت حمل و نقل ما، TruckingOffice PRO، ابزارها و تجزیه و تحلیل داده های مورد نیاز برای ایجاد یک ،ب و کار در شرایط رکود را در اختیار شما قرار می دهد. Trucker Stats به شما بینش روشنی درباره کارهایی که انجام می دهید که برای شرکت حمل و نقل شما درآمدزایی می کند و آنچه که باید انجامش دهید به شما می دهد. شاید برای شما بهتر باشد که بارهای مسافت کمتری را تحمل کنید. شاید بهتر باشد هنگام تحویل محلی، بدون توجه به مسافت، حداقل مبلغ را شارژ کنید. Trucker Stats™ آنچه را که باید بد،د به شما می گوید.

و پیوند ما به TruckingOffice ELD را فراموش نکنید. با TruckingOffice PRO و ELD ما، اعداد دقیق مسافت پیموده شده برای پرداخت های IFTA و IRP خود را دریافت کنید.

به اطلاعات بیشتری نیاز دارید؟ امروز با ما تماس بگیرید!



منبع: https://www.truckingoffice.com/blog/time-to-s،-a-trucking-business/