در طول توقف اخیر در یک ایستگاه بزرگ کامیون در بین ایالتی 90 در شمال ایالت نیویورک، از دیدن یک صفحه نمایش کوچک سلامت راننده که شامل نقشه مسیر پیاده روی در اطراف مکان بود، شگفت زده شدم. اما وسعت آن همین بود. یک ع، کوچک روی دیوار نزدیک ورودی قبل از انتخاب غذای ناسالم رانندگان را وسوسه می کند.

سلامت راننده کامیون یک مسئله جدی است و یکی از زنجیره‌های اصلی کامیون‌ها به طور مداوم با آن مبارزه می‌کند. انتخاب های غذایی سالم، البته، تنها بخشی از راه حل است، هرچند راه حلی حیاتی در مسیر سلامتی خوب. با کامیون داران صحبت کنید، و آنها اغلب به شما خواهند گفت که یکی از چالش های مهم این است که در هنگام بیماری، مراقبت من،ی داشته باشید.

ساده به نظر می رسد. برای بیشتر افراد، به آس، وقت گرفتن در یک کلینیک محلی و رانندگی در آنجا آسان است. اما به این فکر کنید که چگونه می تو،د مرخصی بگیرید یا یک دکل بزرگ 75 فوتی پر بار را در کجا پارک کنید، با این فرض که حتی می تو،د به کلینیک پزشک نزدیک شوید.

هر چند کمک در راه است

یک کلینیک فوری و مراقبت اولیه جدید در Racine، WI، در PETRO Truckstop در ،وجی #333 در I-94، درست در ج، فرودگاه بین‌المللی میلواکی میچل و شمال شیکاگو ایجاد شده است. این کلینیک به رانندگان تجاری که در Racine PETRO رفت و آمد می کنند، جوامع محلی و مسافر، که به خدمات بهداشتی با کیفیت نیاز دارند خدمات می دهد.

در دسترس قرار دادن مراقبت های بهداشتی برای کامیون داران بدون دخالت در کار آنها، زاییده فکر آن است بهداشت بین ایالتی. این شرکت خدمات پزشکی نوآورانه و مجهز به فناوری خدمات مراقبت فوری، مراقبت های اولیه و پزشکی از راه دور را در امتداد سیستم بزرگراهی بین ایالتی ارائه می دهد.

بین ایالتی بهداشت راسین از دوشنبه تا جمعه از ساعت 8 صبح تا 5 بعد از ظهر به وقت استاندارد مرکزی (CST) باز است و خدمات مراقبت های اولیه، مراقبت های فوری، و خدمات بهداشت حرفه ای را ارائه می دهد. این شامل بخش حمل و نقل (DoT) و امور فیزیکی قبل از استخدام، مراقبت های پیشگیرانه و بازدیدهای سلامتی، وا،ن ها، مدیریت دارو و غیره است. بهداشت بین ایالتی سایت اینترنتی شامل لیست کاملی از خدمات و اطلاعات تماس است.

بهداشت بین ایالتی راه اندازی شد در نوامبر 2022 با حمایت قابل توجه مدیران حمل و نقل و لجستیک کهنه کار. از زمان راه‌اندازی در سال گذشته، این شرکت یک کلینیک در کوکویل، تن، ،یداری کرده است، و در یک کلینیک گرین‌فیلد در پورت ونت‌ورث، گا.، که انتظار می‌رود امسال افتتاح شود، دست به کار شده است. این شرکت یک طرح سه فازی دارد و در نظر دارد تا 300 تسهیلات را طی 6 سال آینده بر اساس تجزیه و تحلیل داده ها (تراکم مسیر کامیون، ظرفیت مرکز سفر، جمعیت شناسی مس، و غیره) و شکل گیری مشارکت های استراتژیک راه اندازی کند.

منبع: https://www.dat.com/blog/bringing-the-doctors-clinic-to-truckers-on-the-road