شرکت های حمل و نقل به رانندگ، نیاز دارند تا صندلی های کامیون های خود را پر کنند و این رانندگان ترجیح می دهند با تج،ات راحت کار کنند.

کامیون داران خواهان دید خوب، راحتی صندلی، کنترل آب و هوا، تختخواب راحت و فضای ذخیره سازی فراوان هستند. Volvo VNL جدید به گونه ای طراحی شده است که رانندگان را راحت و ایمن نگه دارد.

هنگام رانندگی با مدل‌های VNL 860، VNL 840 و VNL 660 در مسیر آزمایشی مرکز مشتریان ولوو در دوبلین، ویرجینیا، احساس رانندگی با یک خودرو در حالی که نزدیک به 80000 پوند در جاده می‌کشید.

تصویر VNL 840
VNL 840 در مرکز مشتریان Volvo Trucks در دوبلین، ویرجینیا. (ع،: لئو باروس)

مطابق با طرز فکر خودرو، یک جا کلیدی قفل کامیون را باز می کند، کنترل آب و هوا را تنظیم می کند و حتی چراغ ها را برای بازرسی قبل از سفر روشن می کند. تصور کنید در یک روز گرم تابستان پس از دوش گرفتن در ایستگاه کامیون، زم، که در پشت محوطه پارک کرده اید، به یک تا،ی خنک در یک روز گرم تابست، یا یک تا،ی گرم در انتهای زمستان بازگردید. احساس خودرو با جرقه زنی دکمه ای افزایش می یابد.

بسته به سطح تریم و صندلی انتخابی، راننده می تواند کار خود را با پشتیب، کمر، گرمایش، تهویه و گزینه های حافظه بسیار راحت انجام دهد.

تصویر کابین VNL
(ع،: لئو باروس)

سواری نرم تر است زیرا سیستم تعلیق دارای فنرهای نرم تر و طول، تر است و نوار تثبیت کننده تقویت شده است. موتور مجهز به بوش‌های بهبودیافته و تغییر موقعیت‌شده برای کاهش ،زش و سر و صدایی است که در غیر این صورت از بدن راننده عبور می‌کند.

در کابین، شوک های ایستاده گسترده تر، پایداری بهتری را فراهم می کند. سیستم تعلیق بادی عقب جه،، که واکنشی غیر گشتاوری دارد (جلوگیری از بالا آمدن کابین از توقف در حین کشیدن تری، باردار) و شوک های عمودی ضربات جاده را کاهش می دهد.

افزایش شیب هود

لذت بردن از منظره در حین کار یک امتیاز شغلی است که رانندگان از آن لذت می برند. ستون های تغییر مکان و شیب کاپوت افزایش یافته املاک و مستغلات زیادی را در اختیار راننده قرار می دهد تا بتواند از طریق آن ها نگاه کند. خطوط دید واضح باعث افزایش دید در اطراف کابین می شود.

ولوو به پنج سیستم دوربین، از جمله یک دوربین پشتیبان، و یک دوربین آنالوگ پشتی تری، اضافی مجهز شده است.

تصویر VNL 660
VNL 660. (ع،: لئو باروس)

یک سیستم م،تورینگ دوربین می‌تواند جایگزین آینه‌های جانبی سنتی شود و ابزاری برای تغییر مسیر ایمن‌تر با فناوری مادون قرمز برای عملیات شبانه ارائه دهد. خطوط مرجع قرمز، زرد و سبز روی نمایشگرها اطلاعاتی را در مورد فضای موجود در اطراف تج،ات خود در اختیار رانندگان قرار می دهد. بازگشت به ،ه ایمن تر و آسان تر می شود.

رانندگان زمان زیادی را در کابین سپری می کنند. کیفیت هوا و م،تور کربن محیط کار و زندگی را تازه و ایمن نگه می دارد.

فرمان پویا ولوو با کمک فعال و کمک فرمان بیش از حد به کاهش خستگی و افزایش ایمنی جاده کمک می کند. شیفتر ساقه دنده نیاز به دست گرفتن به داشبورد را از بین می برد. ترمز موتور را می توان با تکان دادن انگشت درگیر کرد.

تصویری از گزینه تختخواب سفری در Volvo VNL
(ع،: لئو باروس)

پس از ساعت‌ها رانندگی، پ، به داخل تختخواب یکی از نکات برجسته است و VNL سه گزینه را ارائه می‌دهد – تخت، درازکش و ناهار. گزینه‌های ذخیره‌سازی زیادی و یک یخچال با اندازه من، برای غذا وجود دارد. گزینه های بخاری پارکینگ می توانند اتاق خواب یا کل کابین را گرم و برشته نگه دارند.

در مورد ویژگی های ایمنی فکر زیادی شده است. کمک راننده فعال تشخیص عابر پیاده رو به جلو دوربرد، هشدار و کاهش برخورد از جلو، هشدار ،وج از خط، کروز کنترل تطبیقی ​​با توقف و حرکت که در صورت توقف کمتر از دو ث،ه کروز را مجدداً درگیر می‌کند و ترمز اضطراری خودکار را ارائه می‌دهد.

سیستم تشخیص جانبی خودرو را از سپر تا پشت تری، پوشش می دهد. عابران پیاده، دوچرخه سواران و وسایل نقلیه را شناسایی می کند و در صورت فعال شدن چشمک زن در نقطه کور قرار می گیرند.

Volvo Active Driver Assist Plus

بهبودهای Volvo Active Driver Assist Plus شامل پشتیب، از حفظ خطوط، کمک خلبان برای وسط خودرو در یک خط و سیستم دینامیک ولوو با هدایت بیش فرم، است.

تشخیص علائم راه، رایج‌ترین علائم را تشخیص می‌دهد و حدا،ر سه علامت را در یک زمان روی داشبورد به همراه یک بوق قابل شنیدن نمایش می‌دهد.

رانندگی در شرایط کم نور و در شب بخشی از کار است. VNL نورهای بالای خودکار و چراغ های پیچ ها را ارائه می دهد که به طور خودکار برای گردش های کم سرعت و مع، درگیر می شوند. این به عبور از پارکینگ ها و محوطه های تاریک در حین تحویل یا تحویل بار کمک می کند.

ایربگ پرده ای جانبی

رانندگان همچنین با یک کیسه هوای پرده ای جانبی در کابینی که با 33 درصد فولاد فوق استحکام اضافی ساخته شده است، ایمن نگه داشته می شوند. یک ریل فریم ، به پایین آمدن موتور و محافظت از راننده در صورت ضربه کمک می کند. در صورت واژگونی، موتور خاموش می شود، چراغ های خطر روشن می شوند، ترمز دستی اضطراری درگیر می شود و قفل در باز می شود. تماس خودکار 911 با باز شدن کیسه هوا یا واژگونی فعال می شود.

یک راننده خوشحال پیش کارفرمایش می ماند. استخدام و حفظ رانندگان یک پیشنهاد گران است. ولوو می گوید که برای هر راننده تقریباً 10000 دلار آمریکا هزینه دارد. مدل‌های جدید VNL به کارکرد این درایورها در یک اپراتور کمک می‌کنند.



منبع: https://www.trucknews.com/equipment/volvos-new-vnl-keeps-drivers-comfortable-and-safe/1003186491/