2025 کلیدهای موفقیت: ارسال کنندگان - حمل و نقل DAT و تجزیه و تحلیل
انتشار: آذر 23، 1403
بروزرسانی: 02 تیر 1404

2025 کلیدهای موفقیت: ارسال کنندگان - حمل و نقل DAT و تجزیه و تحلیل


اولین چیز: حمل و نقل احتمالاً در سال 2025 هزینه بیشتری خواهد داشت. این به خودی خود احتمالاً تعجب آور نخواهد بود - متخصصان حمل و نقل و تدارکات مدتی منتظر بودند که این کفش از بین برود. اما بسیاری از فرآیندهایی که شرکت های حمل ونقل برتر برای تهیه حمل ونقل در خطوط فرار از آن استفاده می کنند، تکامل یافته اند.

این گزیده ای از گزارش سالانه ما، "تمرکز حمل و نقل" است. کامل آن را اینجا بخو،د.

اینها روندهایی بودند که در حال رشد بودند، اما به دلیل اختلالات ناشی از همه گیری تسریع شدند. نتیجه مجموعه جدیدی از قو،ن است که رویه های قدیمی را بازنویسی می کند و به ،ب وکارها این امکان را می دهد تا به لطف حجم داده ها و تجزیه و تحلیل هایی که وارد این فضا شده اند، از امواج قیمت گذاری استفاده کنند.

چهار تعدیل کلیدی وجود دارد که باید با ورود به یک بازار تورمی در نظر گرفت که همگی برای حذف برخی از ریسک های قیمتی ذاتی از ج، طراحی شده اند. اولین مورد در نظر گرفتن جوایز پیش از مناقصه در خطوط کلیدی به حامل های اصلی با نرخ های هدف معقول است. هم فرستنده ها و هم حاملان خواهان ثبات هستند. نگه داشتن متصدیان متصدی در خطوط مهم به جای قرار دادن این خطوط در مناقصه آزاد، یکپارچگی خدمات را هم به فرستنده و هم برای حمل کننده با نرخ تعدیل شده در بازار فراهم می کند.

دوم کاهش انتظارات «پس انداز» برای یک پیشنهاد است. صرفه جویی در یک یا دو درصد در طول یک مناقصه در حالی که به سمت یک دوره تورمی می رود، می تواند منجر به مشکلات خدمات و ظرفیت با تنگ شدن بازار شود.

سوم، مدت قرارداد طول، تری را در نظر بگیرید. شرکت های حمل ونقل ممکن است به قراردادهای کوتاه تر علاقه مند باشند، درست همانطور که حمل کننده ها در هنگام شل شدن بازار، آنها را ترجیح می دهند. جفت ، یک قرارداد طول، تر با زبان اعطای پیشنهاد پیش از مناقصه می تواند برای فرستنده و حامل تا حدی سازگاری با مک،زم نرخ انعطاف پذیر فراهم کند.

در نهایت، ،یب و اندازه حامل باید کالیبره شود. در حالی که کاهش چشمگیر پایه حامل در طول چرخه های کاهش تورم به منظور افزایش حجم با یک حامل وسوسه انگیز است، حمل کنندگان نمی خواهند زم، که بازار تنگ می شود، کوتاه بیایند. این بدان م،ا نیست که یک فرستنده باید پایگاه حامل خود را دوبرابر کند، بلکه باید در نظر داشته باشد که چندین شرکت مخابراتی در طول چرخه برخی از سطوح تجاری را دریافت کنند. به طور مشابه، از ،یبی از ارائه دهندگان دارایی و غیر دارایی برای استفاده از اهرم با تنگ شدن بازار اطمینان حاصل کنید.

قو،ن جدید برای حمل و نقل

  1. داده ها و فناوری دیگر اختیاری نیستند: استفاده از تجزیه و تحلیل داده های جامع برای پیش بینی تغییرات بازار و تصمیم گیری آگاهانه در مورد تدارکات بسیار مهم است.
  2. نامزدی سی سوئیت: این بیماری همه گیر، حمل ونقل را مورد توجه قرار داده است و فرآیند تدارکات اغلب توسط مدیران سایر بخش های ،ب وکار به طور کامل درک نمی شود.
  3. چابکی و مدیریت ریسک اولویت های اصلی هستند: برنامه ها و استراتژی هایی باید برای هدایت نااطمین، های بازار، رویدادهای ژئوپلیتیکی، هزینه های مصرف کننده و غیره وجود داشته باشد.
  4. به صورت پویا تهیه کنید: برای چابکی و انعطاف پذیری بیشتر، استراتژی های تدارکاتی را فراتر از RFP ها اتخاذ کنید، و استراتژی های مبتنی بر داده را برای بهینه سازی سطوح هزینه و خدمات ،یب کنید.

اتخاذ رویکرد نمونه کارها

ا،ر فرستنده ها نرخ پذیرش حامل اصلی 95 درصد یا بالاتر در سال 2024 داشتند. این تعداد با کاهش ظرفیت کاهش می یابد. تنوع بخشیدن به سبد حمل و نقل، ریسک حق بیمه بازار لحظه ای را به محض اینکه بازار مع، فعلی در نهایت تغییر کند، به حداقل می رساند.

با استفاده از ،یبی از ارائه دهندگان مبتنی بر دارایی و غیر دارایی، فرستنده ها در زمان های کمبود و زم، که شرایط بازار کمتر قابل پیش بینی است، در شبکه های خود انعطاف پذیری ایجاد می کنند. تقویت روابط با چندین ارائه دهنده نیز می تواند قدرت چانه زنی و قابلیت اطمینان خدمات را افزایش دهد.

سوار موج شو

کلید دیگر برای حفظ انعطاف پذیری و پیش بینی پذیری، اتخاذ رویکردی پویاتر برای ،ید است، به ویژه در خطوط با حجم پایین تر که از نظر قیمت گذاری بی ثبات ترین هستند. جمع ، آنها با خطوط دیگر در RFP اغلب منجر به رد مناقصه در آینده می شود.

با قابلیت های فعلی در تجزیه و تحلیل بازار، فرستنده ها می توانند این خطوط را از طریق پیشنهادهای کوچک یا استراتژی های دیگر که هزینه ها را با بازار گسترده تر مطابقت می دهد، مدیریت کنند.

"تمرکز حمل و نقل" را به طور کامل اینجا بخو،د.


منبع: https://www.dat.com/blog/2025-keys-to-success-،ppers