پیشنهادات جمعه سیاه TruckingOffice (و دوشنبه سایبری!)


این جمعه سیاه، در حالی که به تعطیلات آینده فکر می کنیم – و فراتر از آن در سال آینده – بسیاری از ما به هدایایی فکر می کنیم که بتو،م در زندگی خود به کامیون داران بدهیم. یا، اگر ما کامیون داران هستیم، چگونه می تو،م سال آینده را بهتر کنیم؟ دفتر حمل و نقل چند ایده برای هر دو دارد.

چه یک راننده کامیون تازه وارد این صنعت باشد یا یک کهنه سرباز میلیون مایلی، پایان سال زم، است که ما به شکرگزاری، هدایا و آینده فکر کنیم.

روز شکرگزاری و جمعه سیاه (و دوشنبه سایبری)

اگر به دنبال یک کامیون دار با تجربه هستید، اجازه دهید این هدیه ،یبی را به شما پیشنهاد کنیم.

بهبود مشاغل حمل و نقل ما

TruckingOffice می داند که کامیون داران برای ایجاد یک تجارت باربری موفق برای مالک-اپراتورها و مدیران ناوگان کوچک به چه چیزهایی نیاز دارند.

نرم افزار حمل بار TruckingOffice PRO به همراه ELD

نرم افزار حمل بار TruckingOffice PRO تجارت باربری شما را بهبود می بخشد زیرا وظایف اداره یک تجارت را بر عهده می گیرد و آنها را ساده می کند.

با یک ورود آسان داده، TruckingOffice PRO یک

در همان زمان که هزینه های شما را مدیریت می کند، به شما کمک می کند تعمیر و نگهداری کامیون خود را کنترل کنید، و مایل های شما را در هر ایالت برای IFTA و IRP بایگ،

راننده کامیون شما می تواند تعطیلات را با خانواده بگذراند و به جای نگر، در مورد تجارت، به تفریح ​​بپردازد. گزارش های تجاری TruckingOffice نشان داده خواهد شد

  • هزینه در هر مایل
  • درآمد در هر مایل
  • هزینه هر بار
  • درآمد هر بار

که هستند اعداد کلیدی که هر راننده کامیون باید بداند.

وقتی یک کامیون‌دار این اعداد را بداند، مطمئن خواهد بود که بارهایی که می‌برند سود خواهند داشت. آنها متوجه خواهند شد که چرا وقتی بارهایی که به خوبی پرداخت می‌شوند خوب به نظر می‌رسند اما درآمدی ،ب نمی‌کنند، باری را نپذیرند.

همراه با TruckingOffice PRO، روی امنیت سرمایه گذاری کنید که اعداد امسال دقیق هستند، در هزینه صرفه جویی می کنند و از جریمه یا جریمه جلوگیری می کنند.

TruckingOffice ELD و نرم افزار حمل و نقل یکپارچه شده است. این دو با هم گزارش‌های مالیاتی دقیق IFTA و IRP را تولید می‌کنند تا مالیات‌ها دقیق و آسان مح،ه شوند. TruckingOffice به جای اینکه هر سه ماه یکبار نگران پرونده IFTA باشد، آن را در چند ث،ه مدیریت می کند. راننده کامیون حتی می تواند این کار را در کابین خود انجام دهد. زمان آنها در خانه می تواند روی چیزهای مهم تری مانند حکاکی بوقلمون متمرکز شود.

این دو در کنار هم هدیه ای عالی برای یک صاحب-اپراتور با تجربه است. آن را در جمعه سیاه دریافت کنید و سپس به چیز دیگری فکر کنید، مثلاً برای عید نوروز امسال کجا بروید.

هدیه کامل مالک و اپراتور جدید

مالک-اپراتورهای جدید اغلب از هزینه سوار شدن در جاده با مقامات حمل و نقل خود شوکه می شوند. هزینه ها به سرعت جمع می شوند، به همین دلیل است که می خواهید اکنون از این پیشنهاد جمعه سیاه استفاده کنید.

ELD (دستگاه های ثبت الکترونیکی) توسط ،ت ایالات متحده برای ردیابی تعداد ساعات کار یک کامیون دار موظف است. از آنجایی که این ،ت است، پیچیده است – و لازم است. بنابراین گرفتن ELD ضروری است، اما بسیاری از سیستم‌های موجود در بازار در حال حاضر بیشتر از آن چیزی هستند که کامیون‌دار جدید نیاز دارد یا می‌خواهد هزینه کند.

TruckingOffice ELD دقیقاً همان چیزی را که FMSCA نیاز دارد را ارائه می دهد و دیگر هیچ. بدون زنگ و سوت اضافی که قیمت را افزایش دهد. اما این کار را دقیقاً همانطور که راننده کامیون شما نیاز دارد انجام می دهد، بنابراین آنها مجبور نیستند نگران بازرسی، ممیزی یا تصادف شوند. TruckingOffice ELD داده ها را به مدت 4 سال در صورت ،وم نگه می دارد.

بنابراین با این هدیه جمعه سیاه، راننده کامیون شما می‌تواند روی چیزهای مهم‌تری تمرکز کند، مانند چیدن آن ،اب‌بازی برای بچه‌ها قبل از اینکه پایین بیایند تا آن را در عرض 0.5 ث،ه باز کنند.

TruckingOffice ELD امسال یک پیشنهاد جمعه سیاه عالی دارد. شما می تو،د یک سال خدمات ELD را برای کامیون دار خود با نرخ تخفیف ،یداری کنید و تج،ات مورد نیاز برای اجرای آن را به صورت رایگان دریافت کنید. این فقط یک دستگیره کوچک است که به یک پورت در کابین پیچ می شود. بنابراین از سر راه می ماند. از گوشی هوشمند یا تبلت خود راننده استفاده می کند.

هدایای جمعه سیاه هدیه دهنده را نیز خوشحال می کند!

وقتی برای کامیون دار خود هدیه ای می گیرید، نه تنها می تو،د آن را از لیست بررسی کنید، بلکه می تو،د از اینکه هدیه من،ی برای آنها دریافت کرده اید خوشحال باشید. این برای شما یک آرامش است. از تماشای آنها در باز ، هدیه ای که در تمام طول سال ادامه می دهد لذت می برید.

بنابراین در این جمعه سیاه، با نرم افزار حمل و نقل TruckingOffice PRO و بسته TruckingOffice ELD، هدیه من، تعطیلات را برای راننده کامیون خود دریافت کنید!

و اگر تصادفاً این را قبل از جمعه سیاه ندیدید، با ما تماس بگیرید. ما نمی خواهیم تعطیلات شما را ،اب کنیم!




منبع: https://www.truckingoffice.com/blog/black-friday-cyber-monday/