پروژه حرفه ای طراحی آرایشگاه زنانه برای تری دی مکس تری دی مکس یار | elitarchgroup

پروژه حرفه ای طراحی آرایشگاه زنانه برای تری دی مکس تری دی مکس یار | elitarchgroup

یکی از آسان ترین راه هایی که به شما کمک می کند تا به انتخاب آن بپردازید، این است که مطابق با سبک دکوراسیون سالن خود به انتخاب مبلمان بپردازید. توجه به سبک دکوراسیون و پالت رنگی به کار رفته در دکوراسیون داخلی در این مرحله از روند کار شما اهمیت بسزایی دارد. وقتی صحبت از رنگ و به خصوص نور در دکوراسیون داخلی می شود، ابتدا ذهن افراد به سمت رنگ های کروماتیک می رود. اما باید توجه داشته باشیم که رنگ ها با توجه به میزان نور و زمینه ای که در آن قرار دارند، متفاوت دریافت می شوند. هنگامی که می خواهید رنگ مناسب برای سالن زیبایی را انتخاب کنید، باید در نظر داشته باشید متراژ سالن نورگیر است.

  • یکی از نکات مهم و قابل توجه برای طراحی دکوراسیون داخلی سالن ها توجه به نیاز ها و قوانین کلی چیدمان این فضا می باشد.
  • پلان آرایشکاه و سالن زیبایی به واسطه تنوع عملکرد و دکوراسیون دارای تنوع زیادی شده است.
  • در سالن های آرایشگاه زنانه این اتفاق پیش می‌آید که وقت‌ها جابه جا می‌شوند یا مشتری با خود همراهی دارد، پس چه خوب است برای اینکه مشتری فضایی برای نشستن داشته باشد، بخش نشیمنی برای آن طراحی شود.
  • سبک های دیگر دکوراسیون نیز با توجه به سلیقه و روحیات صاحبان سالن های زیبایی به کار می روند، اما این دو نوع سبک دکوراسیون برای سالن های زیبایی طرفداران زیادی دارند.

متأسفانه به دلیل سو استفاده برخی از همکاران از طراحی های انجام شده و همچنین استفاده از طراحی صورت گرفته به عنوان نمونه کار خود برای مشاهده نمونه کار دکوراسیون آرایشگاه زنانه مستقیماً با شرکت در ارتباط باشید. طراحی سالن زیبایی کریستال بر اساس رویکردهای آینده نگر و پیچیده یک فضای پر جنب و جوش ارائه شده است. بنابراین طراحان تلاش کرده اند که یک فضای تابشی ایجاد کنند که جنبش و تحرک را به مشتریان القا کند تا فضایی ایده آل برای آرایش به همراه کاربرای های استاندارد ایجاد شود. ویژگی اصلی این مکان طراحی سقف آن است که سعی داشته تا چهره ای جدید از یک آرایشگاه را به نمایش بگذارد. مصالح و متریال‌های به کار رفته شده در دکوراسیون داخلی سالن آرایشگاه مهم هستند اما نکته ای که اهمیت دارد کفسازی سالن است.

تعادل و تناسب در سالن زیبایی

در بخش‌هایی که آینه وجود دارد و بخش میکاپ است، نور اهمیتش دوچندان می‌شود. پس در طراحی سالن آرایشگاه زنانه نورپردازی را اصولی و حرفه ای طراحی کنید. طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه و مهم ترین اصول در زیباتر شدن نتیجه کار در این مطلب ارائه شد. اما در نهایت این شما هستید که می توانید با توجه به سلیقه و خواسته و روحیاتتان بهترین ها را انتخاب کنید. در ادامه جدیدترین مدل و عکس های دکوراسیون آرایشگاه زنانه ساده و شیک و متناسب با فرهنگ ایرانی را مشاهده می کنید. همه بانوان خوش ذوق و با سلیقه به دکوراسیون و آراستگی هر فضایی و هر شخصی همیشه اهمیت داده اند.

رنگ سبز نعنایی، به فضای شما تازگی می‌بخشد!

میزان فاصله صندلی تا میز پیش رو و در دسترس بودن وسایل روی آن بسیار مهم است و می طلبد که مطابق با الگوهای متعارف قامت یک فرد، این فاصله را تعیین نمود. ضمنا در دسترس بودن این فضا بسیار مهم و در اولویت است تا هم مراجعین و هم کارکنان بطور مستقیم با مدیر در ارتباط باشند و برای رساندن نقطه نظرات خود دچار زحمت نشوند. برای اتاق‌ها و یا لاین های مختلف خود بر حسب تمرکز روی هر لاین می توانید از نور های با هارمونی مشخص برای اتاق‌ها و لاین های مختلف استفاده کنید تا جذابیت سالن شما بیشتر شود.