مشخصات فنی پژو 206 تیپ 5

ازنظر طراحی داخلی نیز هر سه خودرو، طراحی ساده اما حساب‌شده‌ای دارند. برخلاف بسیاری از خودروهای هاچبک، فضای کافی برای سرنشینان جلو وجود دارد و ستون وسط، مانع دید راننده نمی‌شود. در این مقاله به مقایسه مهم‌ترین تیپ‌های پژو ۲۰۶ یعنی تیپ‌های دو، پنج و صندوق‌دار پرداخته و سپس به مقایسه قیمت آن‌ها می‌پردازیم. این سه تیپ ازآن‌جهت اهمیت دارند که یا هنوز در حال تولید هستند یا به‌تازگی از خط تولید خارج‌شده‌اند. چهار تیپ یک، سه، چهار و شش، حداقل ده سال است که دیگر تولید نمی‌شوند. در سایت کافه رنت اجاره پژو 206 برای متقاضیان باقیمت بسیار مناسب ارائه شده و شما عزیزان می توانید قیمت این خودرو را به صورت ماهانه، هفتگی و روزانه بر روی سایت مشاهده فرمایید.

  • موتور پژو ۲۰۶ تیپ دو اما از این دو ضعیف‌تر بوده و قدرت کمتری را به نمایش می‌گذارد.
  • شما می توانید به راحتی خدمات کرایه خودرو کافه رنت را در ایران و تقریباً در هر شهر بزرگ و مقصد گردشگری در سراسر خاورمیانه پیدا کنید.
  • در سایت کافه رنت اجاره پژو 206 برای متقاضیان باقیمت بسیار مناسب ارائه شده و شما عزیزان می توانید قیمت این خودرو را به صورت ماهانه، هفتگی و روزانه بر روی سایت مشاهده فرمایید.
  • ایران خودرو هم به سرعت دست به کار شد و با همکاری شرکت های چینی نمونه جدید موسوم به پژو ۲۰۶ ایرانی را به تولید رساند.
  • بدترین ماشین خودشه.چه دلیلی داره اینقدر قطعاتش گرونه؟مگه ازطلا ساختن؟سازندش.

تیپ۲ را باید نسخه ارتقا یافته تیپ۱ دانست.مدلی که همچنان در مدار تولید قرار دارد و گزینه مناسبی برای کسانی است که بودجه آنها به خرید تیپ ۵ کفاف نمی‌دهد. اگر بخواهیم به دنبال خودرویی ایمن باشیم می توان در بین خودرو های تولیدی ایرانخودرو نام سمند را به عنوان ایمن ترین خودروی تولیدی این شرکت صدا زد . البته از نظر مکانیک ها پژو 206 سختی فنی بسیار کمی نسبت به دیگر خودرو های ایران دارد . قیمت پژو 206 در بازار ایران برای سال‌های 1380 تا 1401 در این صفحه قابل مشاهده است. با استفاده از ابزار هزینه تعمیرات به قیمت قطعات و اجرت تعویض آنها برای همه خودروها دسترسی خواهید داشت.

بدترین ماشین خودشه.چه دلیلی داره اینقدر قطعاتش گرونه؟مگه ازطلا ساختن؟سازندش. خوب ساخته ما نمیتونیم قیمت قطعات متعادل نگه داریم.بعدشم چرا ما تو ایران متخصص ۲۰۶نداریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟….. 206 حتی اگر به مدت چند سال گوشه پارکینگ بوده و استفاده هم نشده باشد، بازهم از استهلاک برخوردار است که مهم‌ترین آن‌ها شامل جلوبندی، اکسل و جعبه فرمان و سیستم هیدرولیک است که اساسی‌ترین معضل همان سیستم هیدرولیک به شمار می‌آید. سیستم هیدرولیک پژو 206 بسیار حساس و استهلاک‌پذیر است که این موضوع در مدل‌های پایین بسیار شایع‌تر است. با توجه به اینکه 206 در بازار طرفداران زیادی دارد، سعی داریم تا کمی از این خودرو و شرایط خاصش برای شما بگوییم. این ماشین از لحاظ جمع و جور بودن و شتاب نسبتا خوبش نسبت به پراید و ماشین‌های هم سطح طرفدار پیدا کرده و البته ظاهر زیبای آن هم یکی از پارامترهای این خودرو است.

صدای استارت پژو 206 تغییر پیدا کرده است و خودرو اصطلاحا به زور روشن میشود. اخطار های مربوط به وجود نقص فنی در خودرو اشاره کرد. برای ارتباط با ما، نظرات و پیشنهاداتان را به آدرس ایمیل infocarbalad.com ارسال نمایید. من ۳ ساله دارم تا حالا هیچ مشکلی نداشتم و باهاش خیلی سفر رفتم.

پیکاپ دنده ای یوآز

مصرف سوخت پایین، چهره هماهنگ و زیبا و فراوانی قطعات یدکی، از جمله مزایا پژو 206 تیپ 2 هستند. در سوی مقابل افت کیفیت ساخت، عایق بندی ضعیف و فضای کم صندلی‌های عقب را باید از جمله معایب پژو 206 تیپ 2 برشمرد. پژو 206 تیپ 2 طی دو دهه حضور خود در بازار با تغییرات مختلفی به دست مشتریان رسیده است. در بازه‌ای این خودرو به واسطه الزامات قانونی مجهز به کیسه هوا، سیستم ترمز ضد قفل و سیستم توزیع نیروی ترمز شد و حتی ایران خودرو برای پژو 206 تیپ 2 سنسورهای دنده عقب نیز در نظر گرفت.

معیار ما قیمت روز بازار آزاد بوده و قیمت کارخانه ملاک محاسبه اقساط نیست. کلا ۲۰۶ های مدل پایین با کارکرد کم بهترین گزینه برای خرید هستن. من یک ۲۰۶ اس دی مدل ۸۹ دارم که قطعات فرانسه اصل هیچ خرجی تا بحال نداشته موتوری واطاق بی صدا ونرم و پر شتاب رانندگی باهاش یک حس خوبی بهت میده وقتی که گاز میدی پرواز میکنه لامصب…. هیچ مشکلی نداشته تا الان و از نمونه های ایرانیش خیلی بهتر کار میکنه.تمامی اوازمشم فرانسوی اصله.

خرید و فروش پژو 206

پژو 206 به محض ورد به بازار ایران با استقبال بی نظیری مواجه شد و فروش بسیار خوبی داشت. در ادامه با بررسی شرایط فروش اقساطی ماشین پژو 206 در سپندخودرو همراه ما باشید. اگر تمایل دارید آپشن‌های بیشتری داشته باشید، خرید ماشین پژو ۲۰۶ تیپ پنج و پس‌ازآن صندوق‌دار را به شما پیشنهاد می‌کنیم. لازم به ذکر است که هر سه این خودروها دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو دارند و از ترمزهای ABS، EBD و EBA استفاده می‌کنند.

تارا دنده ای

شاید وقتی پژو، مدل ۲۰۶ را روانه بازار اروپا می‌کرد، در بهترین حالت انتظار داشت بتواند به عنوان رقیبی قابل احترام در کلاس جهانی هاچ‌بک‌ها ظاهر شود. اما بدون شک انتظار نداشت که این خودرو هاچ‌بک به یکی از برترین محصولات تاریخ این شرکت بدل شده و رکورد‌های متعدد در زمینه تیراژ تولید و محبوبیت در سطح جهانی را بشکند. شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه فروش خودرو در ایران می باشد. سپند خودرو شرکتی کاملا خصوصی است که توسط مدیران کاملا حرفه ای اداره می شود.

باتری فابریک 206 تیپ 6 یا اتومات فرانسوی 60 آمپر بود. ایران از سال 95 به بعد آن را به 50 آمپر کاهش داد. ما همان 60 آمپر که فابریک مدل فرانسوی است را توصیه میکنیم. با توجه به مدل خودروی شما هم نهایتا باتری 60 آمپر قابل نصب بر روی ان است .