مشخصات فنی پژو 206 تیپ 2 خودرو45

اما 206 تیپ 2 در اواخر سال 1388 مجهز به سیستم ترمز ضد قفل نیز شد و کیسه هوای راننده هم در لیست تجهیزات آن قرار گرفت. خرید پژو 206، مانند سایر خودروهای بازار چالش‌های خاص خودش را دارد و باید نکات متعددی را برای جلوگیری از ضرر و از بین‌رفتن سرمایه درنظر داشت. با توجه به اینکه این روزها انتخاب بسیاری از خریداران، خرید پژو 206 تیپ 2 و خرید پژو 206 تیپ 5 است، نیاز به کارشناسی فنی و بدنه دقیق روی این خودرو بیش از پیش حس می‌شود.

  • در جداول بالا قیمت آنلاین خودرو برای مهمترین خودروهای وارداتی و داخلی ارائه شدند.
  • برطرف‌کردن نیاز به خرید 206 با ضمانت می‌تواند عاملی باشد تا این دغدغه‌ها تا حد امکان کاهش پیدا کنند.
  • برای سفرهای خانوادگی طولانی مدت نیز پیشنهاد می شود که از خدمات اجاره خودرو بدون راننده استفاده نمایید و با خودرویی مجهز و راحت خاطره ای خوش از سفرتان، برای خود و خانواده رقم بزنید.
  • کیان باتری به صورت شبانه روزی و در تمام ایام سال، حتی تعطیلات رسمی باز بوده و به ارائه خدمات میپردازد.
  • همچنین قیمت روز این خودرو را میتوانید در بالای این صفحه سمت راست مشاهده نمایید.

ممنون میشم اگ ی روغن خوب و ارزون بهم معرفی کنید که عالی و بی ضرر باشه. پژو ۲۰۶، یکی از پرطرفدارترین خودروهای ایرانی است که در سال‌های اخیر تنها در سه تیپ دو، پنج و صندوق‌دار تولید شده است. با خرید ماشین پژو ۲۰۶ تیپ ۵ یا صندوق‌دار، خودرویی پرشتاب‌تر با طراحی کمی مدرن‌تر و با آپشن‌های بیشتری خواهید داشت. صفحهخرید پژودر وبسایت همراه مکانیک ، یکی از مطمئن‌ترین بازارهای خرید و فروش انواع محصولات پژو محسوب می‌شود. پژو 206 در سال 1998 در فرانسه و توسط کارخانه پژو تولید شد. طراحی جذاب و جوان پسند و هندلینگ بسیار مناسب آن باعث شد تا این خودرو در بسیاری از کشورها به میزان قابل توجهی به فروش برسد.

پژو 206 تیپ ۵، مدل ۱۳۸۹

در نهایت پژو ۳۰۷ دبلیو آر سی در سال ۲۰۰۴ جایگزین پژو ۲۰۶ دبلیوآرسی شد. پژو از مدل ۲۰۶RC به پاس پیروزی‌های چشم گیر این خودرو در مسابقات رالی، در زمان بازنشستگی آن در سال ۲۰۰۳ رونمایی کرد. پژو 206 از موتور مشهور 2 سلیندری 1.4 لیتری استفاده می کند. موتور TU5 که در اکثر محصولات ایران خودرو مثل پارس هم استفاده شده است. موتور و پیشرانه 206 قدرتی نزدیک به 85 اسب بخار دارد که البته در مدل های جدید این توان به 110 اسب بخار هم افزایش یافته است. پژو 206 تیپ 2 یکی از خودروهای پرطرفدار ایران است که پس از مدت زیادی از ورودش به بازار خودرو هنوز زیبای را در طراحی این خودرو شاهد هستیم.

فروش اقساطی پژو پارس TU5

خریدار نیز با مراجعه به صفحه هر خودرو می‌تواند مشخصات فنی و قیمت کارشناسی آن را مشاهده کرده باهماهنگی با پرسنل همراه مکانیک، اقدام به خرید پژو یا هر خودروی دیگر موردنظر خود کند. مشاهده می‌کنید که دو خودروی تیپ ۵ و صندوق‌دار، عملکرد موتوری مشابهی دارند. موتور پژو ۲۰۶ تیپ دو اما از این دو ضعیف‌تر بوده و قدرت کمتری را به نمایش می‌گذارد. والا من که یه ۲۰۶ ۸۳ تیپ ۲ دارم .دوماه هست گرفتمش نمیگم خرج نداره چون نسبت به مدلش هر ماشینی که باشه باید بریزی تو شکمش تا خوب شه. ماشین بدی نیس فقط میخواد سر موقع شمع و سوزناشو تمیز کنی.

نحوه عملکرد بوستر ترمز

پژو ۲۰۶ جزء بهترین خودروهای هاچ‌بک دنیا تا سال ۲۰۱۰ اروپا شناخته می‌شود. پژو 206 یکی از خودروهای محبوب در بازار ایران است که تاکنون بالغ بر 5 میلیون عدد از آن تولید شده است. یکی از مهم ترین پایگاه های تولید پژو 206 در جهان شرکت ایران خودرو می باشد.