مزایا و معایب پژو 206 چیست ؟ گواهیران

برای جلوگیری از سوء استفاده ضروری است حتما فاکتور یا کارت گارانتی مهردار به همراه درج تاریخ تولید از فروشنده دریافت نمایید. بله، باتری یک ماده شیمیایی است و خرابی آن به مروز زمان اتفاق می افتد. بدین معنی که هر ماه باتری حدود 3 تا 4 درصد ضعیف می شود. اگر شما یک باتری 100 آمپرساعت تهیه نمایید بعد از ماه اول این باتری ظرفیتی معادل 96 تا 97 آمپر ساعت خواهد داشت و حدود 3 تا 4 آمپر ساعت ضعیف تر می گردد. طبیعی است قدرت جریان دهی باتری با عمر بالا بسیار افت کرده و ممکن است به ادوات برقی خودرو آسیب برساند. باتری یک ماده مصرفی است و جهت حفظ سلامت خودرو میبایست در یک دوره زمانی مشخص تعویض گردد.

  • البته در طی سال‌های مختلف تولید چندین تیپ از این ماشین در کشور متوقف شد و در سایر مدل‌ها نیز آپشن‌های متعددی از آن حذف شدند.
  • قیمت لاستیک پژو ۲۰۶ در بازه‌های متفاوتی وجود دارد.
  • در بحث فنی و پیشرانه tu3 به حجم ۱.۳۶ لیتر و توان ۷۵ اسب بخار عرضه می‌شود و جعبه دنده آن از نوع ۵ دنده دستی بوده است.
  • من 206تیپ ۵مدل ۹۲دارم و از اول، صفر دست خودم بوده و بسیار عالیه هم از نظر شتاب و سرعت و هم ایمنی .با این که مدل ۹۲ هست ولی هر کی میبینه فکر میکنه مدل ۹۶،۹۷هست .سال ۹۷ یه خودروی تیولی هم خریدم ولی با ۲۰۶خیلی راحتترم .
  • ۲۰۶ تیپ ۲ مناسب کسانی است که جمعیت زیادی ندارند و مصرف اصلی آن ها برای داخل شهر است بخاطر موتور ضعیف و فضای داخل کابین کوچک .
  • در بین باتری های ایرانی برند سپاهان باتری کیفیت، گارانتی و ارزش خرید بالایی دارد.

ذکر این نکته نیز ضروری است که هزینه اجاره روزانه ی خودرو با راننده برحسب کیلومتری که طی خواهید کرد مشخص می شود. من عشق ۲۰۶دارم و کل زندگیم منتظر گواهینامه بودم تا بتونم ماشین داشته باشم .متاسفانه بخاطر گرونی ماشین های ایران خودرو باید مدل پایین بخرم من ریسکشو میکنم چون دوسش دارم. سلام به همه بنده ۲۰۶ مدل ۸۷ دارم با کیلومتر۱۴۰هزار بعضی مواقع بوق خودرو قطع میشود وقتی باتری سازی میروم بوق وصل میشه علت چی میتونه باشه.

باتری پژو 206

206 میخواید بخرید دست دوم اولین شرط نداشتن ضربه یا رنگه بعدش کارکردشه و در نهایت میشه با کمی دقت در داخل کابین و داخل موتور از سلیقه و روحیات صاحب یا صاحبان قبلیم مطلع شد. قطعات دارای انحصار تولید از سمت پژو از روی این خودرو حذف گردید؛ به شکلی که این خودرو تنها در ظاهر با ۲۰۷آی‌های اصلی مشترک بود. همچنین در قسمت چراغ‌ها، فرمان و کیسه‌هوا و مالتی مدیا که شرکت قادر به کپی کردن قطعات با کیفیت و ظاهر اصلی نبود، با قطعاتی با طرح متفاوت از ۲۰۷آی اصلی جایگزین گشت. کیفیت قطعات ارائه شده توسط ایران خودرو درمقایسه با قطعات اصلی دارای کیفیت پایینتری است.

پژو،206،تیپ 2 مدل 85

بله، باتری با ظرفیت بالاتر قدرت آمپردهی بیشتر و عمر طولانی تری دارد و در زمان استفاده از لوازم برقی، فشار کمتری به سیستم برق خودرو وارد میشود. بله، قیمت های محاسبه شده در وبسایت با احتساب دریافت داغی باتری فرسوده میباشد و قیمت داغی باتری از آن کسر گردیده است. در صورت نبود داغی باتری فرسوده بابت هر آمپر کسری، داغی مبلغی به قیمت باتری پژو 206 اضافه میگردد. در جدول زیر به تعدادی از معروف ترین کارخانه های تولید باتری به همراه برندهای معروف آنها اشاره شده است. باتری تولید داخل دارای مدت زمان گارانتی طولانی تر و خدمات پس از فروش بهتری نسبت به نمونه های خارجی میباشند.

باتری های ایرانی در حال حاظر کیفیت خوبی دارند و از کارخانه سپاهان یا برنا میتوانید استفاده نمایید. ظرفیت استاندارد باتری خودروی شما 50آمپر پایه کوتاه قطب چپ هست ولی امکان ارتقاء ظرفیت آن تا ظرفیت بالاتر هم وجود دارد، خروجی تمام باتری های موجود در سطح بازار 12 ولت می باشد و در صورت ارتقاء شما میزان ذخیره خود را افزایش داده اید. خیر، باتری 74 امپر قابل نصب بر روی خودروی 207 نمی باشد، ضمن اینکه باتری 74 دارای سایز ال 3 و باتری 60 آمپر دارای سایز ال 2 می باشد. بله، باتری های عرضه شده برای خودرو پژو 206 در کیان باتری از نوع بدون نیاز به نگهداری و به اصطلاح اتمی و خشک میباشند. به تو چه در قرعه کشی ایران خودرو تقلب شده؟ چی تو این مملکت راست که این یکی باشه همش کلاه برداری ۳۲ دوره دارم…