ماشین سمند LX-EF7 بررسی مشخصات فنی انواع خودروهای ایرانی و خارجی در مسترکاردان

یكی از بزرگ ترین مزایای سمند، برخورداری از كارت طلایی خدمات پس از فروش است كه تمامی خدمات را در سراسر كشور به صورت رایگان و سریع در دسترس دارنده خود قرار می دهد. © تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت مبین خودرو ماندگار می باشد. برای مشاهده تمام مدارک و شرایط اجاره روزانه سمند به روی لینک زیر کلیک کنید. گواهی معتبر اشتغال به کاربرای احراز مدرک شغلی و یا محل سکونت شخص اجاره کننده خودرو . مدارک لازم برای اجاره ماشین سمند شامل کارت شناسایی، مدرکی برای ضمانت و .. در اتوبان راحت بدون فشار به موتور تا ۱۷۰ کیلومتر میتوان رانندگی راحتی داشت.البته در صورت داشتن تجربه رانندگی.

  • فقط به علت وزن سبک‌تر مقداری چالاک‌تر است اما در عوض ضخامت ورق‌ها و ستون‌های سمند مقداری قویتر به نظر میرسند.
  • کليه حقوق اين سایت متعلق به شرکت نت تجارت اهورا (شیپور) است.
  • جلوپنجره جدیدتر، رنگ شدن قسمت پایین سپرها، حذف لنز چراغهای جلو و چراغهای عقب کوتاه‌تر از جمله نشانه‌های ظاهری سمند LX سال در قیاس با مدل ساده قدیمی هستند.
  • اگر بخواهیم لیستی از خودروهای ایمن و پر فروش داخلی تهیه کنیم قطعا سمند و انواع مختلف آن در صدر این لیست قرار می‌گیرند.

این نسخه از سمند تنها با موتور XU7 عرضه‌شد و برخلاف سمند LX نسخهٔ موتور ملی آن تولید نشد. از لحاظ طراحی نمای داخلی خودرو این مدل تفاوت چندانی با دیگر مدل‌ها ندارد. بهترین شرایط فروش خودرودر مبین خودرو که قدیمی‌ترین مجموعه‌های لیزینگ خودرو در تهران است که سال‌هاست انواع خودروهای خارجی و داخلی را در برندها و مدل‌های مختلف با بهترین تسهیلات به دست متقاضیان می‌رساند.

البته به نظرم اگر لاستیک خوب هم زیر ماشین بندازم کاملا این مشکل حل میشه چون لاستیکاش بی کیفیته. در مورد بنزین هم بخاطر بوی بنزینی که در خارج خودرو و اطراف باک احساس میکردم رفتم نمایندگی و متوجه شدم خرطومی باک شکسته است و از آن بنزین تبخیر می شود که عوضش کردم و امیدوارم این مشکل هم حل شود. من میخوام سمند lx دوگانه سوز مدل 90 با موتور آلمان رو بخرم ولی خیلی ازش بد تعریف می کنن-میگن قطعاتش کمه-هر تعمیرکاری نمیتونه تعمیرش بکنه و… صندلی‌های سمند نشیمن قابل قبولی دارند و فضای کلی اتاق هم برای استفاده‌های خانوادگی کافی به نظر میرسد. همچنین به علت حالت حجیم داشبورد و ستون‌های بزرگ ماشین، در داخل سمند احساس امنیت بیشتری در قیاس با 405 خواهید داشت، هرچند همین موارد به کاهش دید نسبی در قیاس با محصولات پژو منتهی شده است. صندوق عقب LX سال هم فضای مناسبی در اختیار قرار میدهد که برای مسافرت‌های خانوادگی عالی است.

فروش اقساطی تارا برقی

تحویل خودرو به صورت فوری انجام شده و تمام فرآیند عقد قرارداد و تحویل در یک روز انجام می‌شود. مشتریان سپندخودرو این امکان را دارند که در زمان بازپرداخت اقساط خودروی خود را تعویض کرده و مدل جدیدتری دریافت کنند. با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام خریدار خواهد بود. تا زمان تحویل خودرو هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد شد تا اطمینان کامل از خرید خود داشته باشید. با استفاده از ابزار هزینه تعمیرات به قیمت قطعات و اجرت تعویض آنها برای همه خودروها دسترسی خواهید داشت. نمیدونم بااین پولی ک دارم سمند دوروبر نود بگیرم یا مدل پایین تر بگیرم و فکر خرجاش نباشم.

دوست گرامی ممنون از اینکه تجربه رانندگی و استفاده از خودرو سمند را با مخاطبان خودرو۴۵ به اشتراک گذاشتید. در ابتدا بهتر است از صاحبان تاکسی پژو تحقیق کنید که آیا از داشتن تاکسی پژو راضی هستند یا خیر. همچنین به دلیل در دسترس بودن هرچه بیشتر لوازم یدکی و تعمیرات آن، خودرو پژو پیشنهاد می‌شود.

سمند به نسبت قيمتش نسبت به خودروهاي توليد داخل بهتر ه البته فقط بحث قيمت نيست بلكه امكانات و سواريشم بهتره . می خواستم یک ماشین با کیفیت و مصرف کم بخرم در بین پژو206 و 405GLX کدوم ماشین بهتره؟ منو راهنمایی کنید. سمند اونقدر نسبت به پژو برتری داره که شتاب یکم بیشتر ارزشی نداشته باشه.

سمند LX ساده صفر، 1400، ایران خودرو، صفر روز، کارکرده، کارخانه، بازار

سپند خودرو شرکتی کاملا خصوصی است که توسط مدیران کاملا حرفه ای اداره می شود. بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد. مشخصات فنی پژو پارس اتوماتیک نام خودرو پژو پارس اتوماتیک کشور سازنده ایران سال (طراحی)… همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد. با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید.

البته اگر اهل شتاب هستی میتونی سمند ef7 بخری ولی لوازمش کمی گرون تره که بازم بهت سمند lx پیشنهاد میکنم. طراحی ظاهری EF7 در مقایسه با خودروهای خارجی نمره خوبی نمی‌گیرد؛ اما در برابر انواع وسایل نقلیه داخلی، این سدان خانوادگی امتیاز به نسبت بالایی دارد. پژو 206 مسیر پخش نیرو را از ستون‌ها عبور می‌دهد , به همین علت آسیب‌پذیرتر است . حال آنکه خودروی سمند مسیر پخش نیرو را از جلوی خودرو به صورت صلیبی پخش می‌کند و اندکی از نیرو را به ستون‌های خودرو منتقل می‌کند که می‌توان گفت بهتر از خودروی 206 است ولی پایین‌تر از سطح استانداردهای تولید خودرو است . خیر ، رسالت ما خرید و فروش خودرو صفر می‌باشد و در زمینه خودرو کار کرده خدماتی ارائه نمی‌دهیم.

وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم. شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه فروش خودرو در ایران می باشد.

اگر شما هم جز کسانی هستید که قصد دارید این خودروی باکیفیت را برای خانواده خود تهیه کنید و به میزان کافی برای خرید نقدی آن سرمایه ندارید به کمک شرایط ویژه‌ای که برای شما در نظر گرفته‌ایم می‌توانید به صورت فوری، سمند ال ایکس EF7 را خریداری کنید. قیمت مناسب در کنار امکانات ایمنی و رفاهی مناسبی که ین خودرو دارد باعث شده که کمپانی‌های بزرگی برای فروش اقساطی سمند ال ایکس EF7 تسهیلات و شرایط ویژه‌ای را در نظر بگیرند. اگر شما هم جز طرفداران سمند، ایمن‌ترین خودروی ایرانی هستید در ادامه مطلب همراه ما باشید تا تا با شرایط فروش اقساطی سمند ال ایکس آشنا شوید.