قیمت سمند LX ساده صفر سال 1400 ایران خودرو بازار خودرو

در این رده قیمتی خودروهای سدان خانوادگی چندانی حضور ندارند که دستمان را برای انتخاب باز بگذارند. مثلاً با قیمت سمند ال ایکس سال میتوان پژو 405 و رانا ساده را خریداری کرد. پژو 405 که بدلیل مشخصات فنی و پلتفرم مشترک، شباهت‌های زیادی با سمند دارد.

  • با نگاه اول به سمند LX EF7 استفاده از قطعات دکوراتیو طرح چوب در طراحی فضای درونی آن است که نظر شما را جلب خواهد کرد؛ این ویژگی تا حدی، داخل کابینه خودرو را از حالت سادگی خارج کرده و به آن نمای بهتری داده است.
  • تحویل خودرو به صورت فوری انجام شده و تمام فرآیند عقد قرارداد و تحویل در یک روز انجام می‌شود.
  • میتونی برای مطمئن شدن بری توی چندتا بنگاه و ببینی سمندهای مدل 99 چه شکلی هستند.
  • در خصوص رانا هم باید گفت که این ماشین از نظر شتاب اولیه، مصرف سوخت و ترمزگیری برتری‌هایی نسبت به سمند LX XU7 دارد اما در عوض بدلیل کیفیت ساخت بسیار پایین کابین و محدودیت فضا برای سرنشینان عقب قادر نیست به خوبی رقیبش به خانواده‌ها سرویس دهد.
  • جهت کسب اطلاعات در مورد تفاوت آگهی های ویژه و رایگان ، لیست قیمت ها و تخفیف ها به صفحه تعرفه در منوهای اصلی سایت رجوع نمایید.

زیر کاپوت سمند LX سال با همان پیشرانه نام آشنا و بسیار قدیمی XU7 روبرو میشویم. البته این موتور در طول زمان دست خوش اصلاحات کوچک شده و از برخی جهات مثل آلایندگی پیشرفت‌هایی داشته است؛ اما در مجموع ساختار کلی و پرفورمنس نهایی این موتور مشابه نسخه‌های قدیمی است و با 100 اسب بخار قدرت و 154 نیوتن‌متر گشتاور، عملکرد کاملاً متوسطی از خود نشان میدهد. اولین نکته این است که نسخه مجهز به موتور XU7 ارزانتر می‌باشد و در نتیجه اختلاف هزینه بابت مصرف سوخت در همین ابتدای کار تاحدی جبران میشود. نکته دوم هم در بحث هزینه‌های نگهداری است، چرا که به اعتقاد برخی موتور XU7 جان‌سخت‌تر بوده، ضمن اینکه از قطعات یدکی ارزانتری هم بهره میبرد و تعمیرات ساده‌تری دارد.

سمند،LX EF7 دوگانه سوز مدل 90

قیمت کارشناسی شده طبق گزارش کامل وضعیت سلامت فنی، بدنه و آپشن‌های خودرو تعیین می‌شود و منجر به خرید خودرو با قیمت منصفانه خواهد شد. قیمت سمند LX در بازار ایران برای سال‌های 1382 تا 1401 در این صفحه قابل مشاهده است. اگر بیشتر توی جاده هستی سمند بگیر (اما تمیز باشه نه ماشینی که به خرج افتاده) ولی برای مصرف شهری همون پراید خوبه.

سمند،LX مدل 90

آقا امین عزیز سند lxاز پارس سال بهتره…هم از نظر استحکام بدنه هم راحتی سرنشین…فنی هر دو یکی هستند تقریبا.. به نظر من پول اضافه خرج پارس سال نکن اون پول رو بده به آپشن های سمند اضافه کن ببین چه ماهی میشه…. سمند ef7 خیلی شتابش از 405 و پارس و حتی 206 sd بیشتر قیمتش هم خیلی مناسب .

سمند ماشین خوبیه ولی یه کم سنگینه همین باعپ شده که شتابش از 405 کم تر بشه ولی فعلا بهترین خوردو ایرانی از لحاظ کیفیتی سمند ال ایکس بهتره . سمند خودرویی سواری است که از سال ۱۳۸۰ توسط ایران خودرو تولید شده است و علاوه بر فروش در ایران، به کشورهای دیگر نیز صادر شده‌است. این خودرو که در ابتدا قرار بود جایگزین پیکان شود، با توجه به هزینه طراحی و قیمت نهایی آن، این امر محقق نشد سمند در ادبیات فارسی به اسبی گفته می‌شود که رنگی متمایل به زرد دارد. به هر حال خودروهای سمند بنابر دو دهه تولید در کشور، دارای فراوانی در لوازم یدکی هستند و به همین دلیل اگر برای خودرو سمند شما مشکلی ایجاد شد، خیلی سریع می توانید اقدام به تهیه لوازم یدکی مورد نیاز کنید. لوازم یدکی خودرو در دسترس بوده و با قیمت مناسبی عرضه می‌شود؛ همچنین سمند ال ایکس EF7 گزینه خوبی برای افرادی است که به دنبال خرید سدان خانوادگی راحت و جادار هستند. ال ایکس با دو نوع موتور متفاوت XU7 JP/L3 و EF7 در ایران خودرو تولید می‌شود.

در برخی مکان‌ها که خرید اقساطی سمند دوگانه را به شما ارائه می‌دهند، چنانچه شما زودتر از موعد چک قسط خود را بپردازید، از سود چک کم می‌شود. سمند ال ایکس EF7 در میان خودروهای ملی محصولی خوب و پرفروش است. این محصول در مقایسه با محصولات خارجی امکانات و تجهیزات کمتر، موتور ضعیف‌تر و ظاهری بسیار ساده‌تر دارد؛ اما به عنوان یک محصول ایرانی که دوگانه‌سوز هم هست، انتخاب مناسبی برای خریداران ماشین‌ ملی است. فروش اقساطی خودرو سمند دوگانه موجب رفع نیاز مشتری و تسهیل در امر خرید و آسان‌تر شدن شیوه پرداخت می‌شود. متقاضیان برای خرید اقساطی سمند دوگانه بایستی درصدی از قیمت خودرو را در ابتدا به‌صورت نقد بپردازند و معمولاً مابقی قیمت سمند را در اقساط 12 الی 48 ماهه بپردازند.